Από το worldenergynews.gr
Το διυλιστήριο PCK στην ανατολική Γερμανία έχει σταματήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου μέσω του αγωγού Druzhba, αφού για άλλη μια φορά ανακάλυψε «ελαφρώς αυξημένα» επίπεδα οργανικών χλωριδίων, ανακοίνωσε ο ιδιοκτήτης του διυλιστηρίου Shell σύμφωνα με την εφημερίδα εφημερίδας Handelsblatt την Παρασκευή 5/7/2019.
Ο αγωγός, ο οποίος μεταφέρει..
πετρέλαιο από τα βάθη της Ρωσίας σε μεγάλο μέρος της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης, «μαστίζεται» από μια κρίση μόλυνσης που διαταράσσεται από τον δεύτερο μεγαλύτερο εξαγωγέα αργού στον κόσμο.
Τα οργανικά χλωρίδια χρησιμοποιούνται στην παραγωγή πετρελαίου αλλά μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στον εξοπλισμό του διυλιστηρίου αν δεν αφαιρεθούν.
Τον Απρίλιο, ο ιδιοκτήτης του αγωγού Transneft, διακινούσε περίπου 5 εκατομμύρια τόνους μολυσμένου πετρελαίου μέσω των αγωγών του, αναγκάζοντας τα διυλιστήρια σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη να αναστείλουν ή να μειώσουν την παραγωγή τους με κόστος δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η υπόθεση αυτή αποτελεί πλέον αντικείμενο ποινικής έρευνας στη Ρωσία.
Το διυλιστήριο PCK, το οποίο ανήκει από κοινού στην ρωσική Rosneft την ιταλική Eni και στη Shell, θα συνεχίσει να λειτουργεί χρησιμοποιώντας αέριο εκτρεπόμενο από το λιμάνι του Ρόστοκ, αν και οι όγκοι θα πρέπει να προσαρμοστούν.
Η γερμανική ένωση πετρελαιοβιομηχανίας MWV επιβεβαίωσε ότι οι παραδόσεις πετρελαίου στη Γερμανία μέσω του αγωγού Druzhba ανακλήθηκαν εν μέρει, αλλά δεν ανέφεραν τον λόγο ή πότε θα επαναληφθούν οι πλήρεις λειτουργίες.
Το διυλιστήριο PCK στην ανατολική Γερμανία έχει σταματήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου μέσω του αγωγού Druzhba, αφού για άλλη μια φορά ανακάλυψε «ελαφρώς αυξημένα» επίπεδα οργανικών χλωριδίων, ανακοίνωσε ο ιδιοκτήτης του διυλιστηρίου Shell σύμφωνα με την εφημερίδα εφημερίδας Handelsblatt την Παρασκευή 5/7/2019.
Ο αγωγός, ο οποίος μεταφέρει..
πετρέλαιο από τα βάθη της Ρωσίας σε μεγάλο μέρος της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης, «μαστίζεται» από μια κρίση μόλυνσης που διαταράσσεται από τον δεύτερο μεγαλύτερο εξαγωγέα αργού στον κόσμο.
Τα οργανικά χλωρίδια χρησιμοποιούνται στην παραγωγή πετρελαίου αλλά μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στον εξοπλισμό του διυλιστηρίου αν δεν αφαιρεθούν.
Τον Απρίλιο, ο ιδιοκτήτης του αγωγού Transneft, διακινούσε περίπου 5 εκατομμύρια τόνους μολυσμένου πετρελαίου μέσω των αγωγών του, αναγκάζοντας τα διυλιστήρια σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη να αναστείλουν ή να μειώσουν την παραγωγή τους με κόστος δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η υπόθεση αυτή αποτελεί πλέον αντικείμενο ποινικής έρευνας στη Ρωσία.
Το διυλιστήριο PCK, το οποίο ανήκει από κοινού στην ρωσική Rosneft την ιταλική Eni και στη Shell, θα συνεχίσει να λειτουργεί χρησιμοποιώντας αέριο εκτρεπόμενο από το λιμάνι του Ρόστοκ, αν και οι όγκοι θα πρέπει να προσαρμοστούν.
Η γερμανική ένωση πετρελαιοβιομηχανίας MWV επιβεβαίωσε ότι οι παραδόσεις πετρελαίου στη Γερμανία μέσω του αγωγού Druzhba ανακλήθηκαν εν μέρει, αλλά δεν ανέφεραν τον λόγο ή πότε θα επαναληφθούν οι πλήρεις λειτουργίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου