Από το naftikachronika.gr
Από την 1η Ιανουαρίου 2020, όπως είναι ήδη ευρέως γνωστό, ξεκινάει η εφαρμογή της νέας νομοθεσίας του IMO για μια νέα, αποθειωμένη ναυτιλία. Το τρέχον όριο περιεκτικότητας θείου στα ναυτιλιακά καύσιμα είναι 3,5% και θα πέσει στο 0,5%. Επομένως, οι ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα πραγματικότητα, θα πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα σε καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας..
σε θείο και στη χρήση scrubbers.
Σύμφωνα με νέα στοιχεία που συλλέχθηκαν μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας παραγγελιών καυσίμων στο λιμάνι του Ρότερνταμ, TimeToBunker και ανακοινώθηκαν από τη Λιμενική Αρχή, οι πωλήσεις VLSFO (Very Low Sulphur Fuel Oil) αυξήθηκαν ραγδαία κατά το τελευταίο δίμηνο. Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις ανέρχονταν στους 1.700 τόνους, τον Οκτώβριο στους 32.000 τόνους και τον Νοέμβριο στους 95.000 τόνους, ανεβάζοντας το μερίδιο του συγκεκριμένου τύπου καυσίμων στις συνολικές πωλήσεις καυσίμων από το 1,8% στο 51,6%.
Παρά το γεγονός ότι το εμπόριο της Βόρειας Θάλασσας είναι μέρος της SECA, όπου η περιεκτικότητα των καυσίμων σε θείο δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,1%, φαίνεται ότι πολλές ναυτιλιακές εταιρείες στο Ρότερνταμ επιλέγουν καύσιμα VLSFO (0,5% περιεκτικότητα σε θείο), καθώς δρουν στο ευρύτερο ναυτιλιακό εμπόριο και κάνουν χρήση και εναλλαγή καυσίμων ανά περιοχή.
Από την 1η Ιανουαρίου 2020, όπως είναι ήδη ευρέως γνωστό, ξεκινάει η εφαρμογή της νέας νομοθεσίας του IMO για μια νέα, αποθειωμένη ναυτιλία. Το τρέχον όριο περιεκτικότητας θείου στα ναυτιλιακά καύσιμα είναι 3,5% και θα πέσει στο 0,5%. Επομένως, οι ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα πραγματικότητα, θα πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα σε καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας..
σε θείο και στη χρήση scrubbers.
Σύμφωνα με νέα στοιχεία που συλλέχθηκαν μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας παραγγελιών καυσίμων στο λιμάνι του Ρότερνταμ, TimeToBunker και ανακοινώθηκαν από τη Λιμενική Αρχή, οι πωλήσεις VLSFO (Very Low Sulphur Fuel Oil) αυξήθηκαν ραγδαία κατά το τελευταίο δίμηνο. Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις ανέρχονταν στους 1.700 τόνους, τον Οκτώβριο στους 32.000 τόνους και τον Νοέμβριο στους 95.000 τόνους, ανεβάζοντας το μερίδιο του συγκεκριμένου τύπου καυσίμων στις συνολικές πωλήσεις καυσίμων από το 1,8% στο 51,6%.
Παρά το γεγονός ότι το εμπόριο της Βόρειας Θάλασσας είναι μέρος της SECA, όπου η περιεκτικότητα των καυσίμων σε θείο δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,1%, φαίνεται ότι πολλές ναυτιλιακές εταιρείες στο Ρότερνταμ επιλέγουν καύσιμα VLSFO (0,5% περιεκτικότητα σε θείο), καθώς δρουν στο ευρύτερο ναυτιλιακό εμπόριο και κάνουν χρήση και εναλλαγή καυσίμων ανά περιοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου