Η SK Chemicals, ο μεγαλύτερος παραγωγός βιοκαυσίμων της Νότιας Κορέας, έχει ξεκινήσει δοκιμές με πρόσμειξη πετρελαϊκών καυσίμων με βιοκαύσιμα, με στόχο την παραγωγή ενός νέου είδους ναυτιλιακού καυσίμου, συμβατού με τη νέα περιβαλλοντική πραγματικότητα που θα διαμορφώσει ο κανονισμός του ΙΜΟ από τις αρχές του 2020.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, An Jung-bum, δήλωσε..
στο Reuters πως η SK σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της σε βιοκαύσιμα κατά 50%, καθώς θεωρεί πως η αγορά των ναυτιλιακών καυσίμων παρουσιάζει εξαιρετικές προοπτικές για την εταιρεία.
Τα βιοκαύσιμα αναφέρεται πως μπορούν να αντικαταστήσουν το θείο, αυξάνοντας τον δείκτη λίπανσης των ναυτιλιακών καυσίμων. Μεγάλο αγκάθι αυτή τη στιγμή στα σχέδια της εταιρείας αποτελεί το ασαφές, όπως ισχυρίζεται ο επικεφαλής της, νομοθετικό πλαίσιο του ΙΜΟ. Με τα έως τώρα δεδομένα, η περιεκτικότητα του πετρελαίου ντίζελ σε βιοκαύσιμα μπορεί να είναι έως 7%. Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια δυναμική επέκταση της παραγωγής της, πιστεύοντας πως η ναυτιλιακή αγορά θα αυξήσει τη ζήτηση και θα δώσει νέες προοπτικές στην αγορά βιοκαυσίμων παγκοσμίως
Ο επικεφαλής της εταιρείας, An Jung-bum, δήλωσε..
στο Reuters πως η SK σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της σε βιοκαύσιμα κατά 50%, καθώς θεωρεί πως η αγορά των ναυτιλιακών καυσίμων παρουσιάζει εξαιρετικές προοπτικές για την εταιρεία.
Τα βιοκαύσιμα αναφέρεται πως μπορούν να αντικαταστήσουν το θείο, αυξάνοντας τον δείκτη λίπανσης των ναυτιλιακών καυσίμων. Μεγάλο αγκάθι αυτή τη στιγμή στα σχέδια της εταιρείας αποτελεί το ασαφές, όπως ισχυρίζεται ο επικεφαλής της, νομοθετικό πλαίσιο του ΙΜΟ. Με τα έως τώρα δεδομένα, η περιεκτικότητα του πετρελαίου ντίζελ σε βιοκαύσιμα μπορεί να είναι έως 7%. Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια δυναμική επέκταση της παραγωγής της, πιστεύοντας πως η ναυτιλιακή αγορά θα αυξήσει τη ζήτηση και θα δώσει νέες προοπτικές στην αγορά βιοκαυσίμων παγκοσμίως
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου