Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Λιγότερο Θείο – Ακριβότερα Ναυτιλιακά Καύσιμα

Από το energia.gr
Η εφαρμογή του νέου κανονισμού του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για τη χρήση από τα πλοία καυσίμων μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο (0,5%), γνωστός ως «ΙΜΟ 2020», είναι πλέον ορατή στον ορίζοντα, οδηγώντας σε υψηλότερο κόστος τα ναυτιλιακά καύσιμα και λογικά θα αναγκάσει τους καταναλωτές να πληρώσουν..
περισσότερα για τα αγαθά και την θέρμανση των σπιτιών τους.

Αρχίζοντας από την 1η Ιανουαρίου, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ή ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) θα θέσει το νέο όριο για τα πλοία με ωκεανό σε 0,5% κατά βάρος, από 3,5%, το οποίο θεσπίστηκε το 2012.

Η κίνηση αυτή θα έχει πολλές επιπτώσεις. Σχεδόν το "ό, τι καταναλώνουμε μεταφέρεται από ένα θαλάσσιο σκάφος, φορτηγό ή τρένο", λέει ο Tommy San Miguel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της SGR Energy, μιας εταιρείας ανάμειξης και παραγωγής καυσίμων. " 

Ο νέος κανονισμός, γνωστός ως IMO 2020, θα τεθεί σε ισχύ λίγο μετά την έναρξη της χειμερινής περιόδου θέρμανσης των Η.Π.Α. Αυτός ο "χρόνος, φυσικά, δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερος" και η ζήτηση ντίζελ θα είναι στο υψηλότερο σημείο της σε παγκόσμιο επίπεδο, λέει ο Phil Flynn, ανώτερος αναλυτής της αγοράς στο Group Futures Group.

Ο ΙΜΟ, εξειδικευμένη αναφέρει ότι η αλλαγή θα μειώσει σημαντικά την ποσότητα οξειδίου του θείου που εκπέμπεται από τα πλοία και θα πρέπει να προσφέρει οφέλη για την υγεία και το περιβάλλον.

Ο IMO 2020 θα θέσει τους αγοραστές θαλάσσιων καυσίμων σε άμεσο ανταγωνισμό με φορτηγά, αεροπλάνα, τρένα και άλλες μορφές μεταφοράς. Αυτό θα οδηγήσει σε συμπίεση της προσφοράς, αυξάνοντας το κόστος των αγαθών στους καταναλωτές. '

"Παρόλο που ακούγεται σαν ένας ευγενής στόχος, θα υπάρξει κόστος," αναφέρει ο αναλυτής Flynn.  ."Τα νέα καύσιμα θα συμπιέσουν την προσφορά και θα αυξήσουν το κόστος", επισημαίνει, προσθέτοντας ότι ο ΙΜΟ δήλωσε ότι οι τιμές των καυσίμων θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 20% έως 30%. Οι κανόνες θα "θέσουν τους αγοραστές θαλάσσιων καυσίμων σε άμεσο ανταγωνισμό με φορτηγά, αεροπλάνα, τρένα, και άλλες μορφές μεταφοράς", λέει ο Flynn. "Αυτό θα οδηγήσει σε συμπίεση της προσφοράς, αυξάνοντας το κόστος των αγαθών στους καταναλωτές".

Από την πλευρά του ο San Miguel της SGR λέει ότι οι καταναλωτές μπορούν να αναμένουν ότι θα πληρώσουν 5% έως 10% ή ακόμα και ακριβότερα για τα εμπορεύματα και στις  Η.Π.Α. Σε επίπεδο λιανικής πώλησης, το πετρέλαιο πιθανότατα θα φτάσει κατά μέσο όρο κοντά στα 4 δολάρια ένα γαλόνι ή υψηλότερα μέχρι τα τέλη Μαρτίου.

Οι αμερικανικές προμήθειες αποσταγμάτων, μια σειρά εξευγενισμένων πετρελαϊκών προϊόντων που περιλαμβάνουν πετρέλαιο θέρμανσης, πετρέλαιο ντίζελ και αεριωθούμενα καύσιμα, είναι ήδη περιορισμένες, ενώ η Αμερικανική Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας (EIA), ή η EIA, συνδέει τα αποθέματα με ρυθμό 11% κάτω από τον πενταετή μέσο όρο της εβδομάδας έληξε στις 11 Οκτωβρίου.

"Τα θαλάσσια καύσιμα είναι ένα απόσταγμα, με μειώσεις του θείου που το τοποθετούν στην κατηγορία του πετρελαίου καυσίμου υπεριώδους θείου ή ULSD", λέει ο Brian Milne, συντάκτης, διευθυντής προϊόντων στη γεωργία και την υπηρεσία παροχής ενέργειας DTN. Με τον νέο κανόνα, η ζήτηση για συμβατά καύσιμα πλοίων αναμένεται να αυξήσει τις τιμές ULSD, αυξάνοντας το κόστος του πετρελαίου ντίζελ και άλλων αποσταγμάτων, λέει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου