Από το worldenergynews.gr
Η απόφαση της Carlyle Group LP να εγκαταλείψει ένα τεράστιο project εξαγωγής αργού στο Τέξας αυτό το μήνα σηματοδότησε την έναρξη μιας σειράς εξελίξεων μεταξύ των εννέα προτάσεων για τερματικά βαθέων υδάτων που επιδιώκουν να εξάγουν σχιστολιθικό από τις ΗΠΑ, ανέφεραν επενδυτές και αναλυτές σύμφωνα με το Reuters.
Η αποχώρηση από την επιχείρηση "είναι μια απόδειξη...
για το πόσο θερμαίνεται το πεδίο", δήλωσε ο Michael Tran, διευθύνων σύμβουλος της RBC Capital Markets στη Νέα Υόρκη. Οι αντίπαλοι χωρίς τις βαθιές τσέπες της Carlyle "θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν παρόμοια μοίρα", σημείωσε.
Τα πέντε projects εξαγωγών αργού στις Η.Π.Α. που επί του παρόντος υπόκεινται σε ομοσπονδιακή επανεξέταση θα προσθέσουν συνολικά 8,36 εκατομμύρια bpd εξαγωγικής ικανότητας, περίπου τα δύο τρίτα της τρέχουσας παραγωγής πετρελαίου των ΗΠΑ.
Η εγκατάσταση της Carlyle, η οποία υπόκειται σε έλεγχο από μια διαφορετική ομοσπονδιακή αρχή, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις εξαγωγές.
Ο συνεργάτης κατασκευής του, η Berry Group, έχει υποσχεθεί να συνεχίσει το έργο.
Η Carlyle, με έδρα την Ουάσιγκτον, ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο το τερματικό εξαγωγών Corpus Christi του Τέξας, το οποίο προχώρησε από την Trafigura AG και τους διαχειριστές αγωγών Enbridge Inc, LP και Phillips 66.
Το Lone Star Ports της Carlyle σκόπευε να αποθηκεύσει μέχρι και 4 εκατομμύρια βαρέλια αργού και να φορτώνει 1,4 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (bpd) σε δεξαμενόπλοια από ένα νησί κοντά στο Corpus Christi αλλά η επιχείρηση αποχώρησε χωρίς να παράσχει κάποιο λόγο.
Η Magellan Midstream Partners LP ακύρωσε επίσης σχέδια για την ανάπτυξη του δικού της τερματικού σταθμού εξαγωγής κοντά στο Lone Star.
Συνεχίζει να διερευνά επιλογές με άλλους για την ανάπτυξη μιας εγκατάστασης εξαγωγής πετρελαίου στο Corpus Christi, δήλωσε ο εκπρόσωπος Bruce Heine.
Αβεβαιότητα για τους μελλοντικούς ρυθμούς ανάπτυξης
Ένα τρίτο έργο, το Jupiter MLP, ανακοίνωσε πρόσφατα το χρονοδιάγραμμά του. Αξιωματούχος ανέφερε ότι η επιβράδυνση της ανάπτυξης του σχιστολιθικού και το μειωμένο κόστος του αγωγού καθιστούν τους φορτωτές διστακτικούς να δεσμευτούν σε ένα έργο.
"Οι άνθρωποι δεν είναι βέβαιοι για τους μελλοντικούς ρυθμούς ανάπτυξης στα σχιστολιθικά πεδία", εξήγησε ο Tom Ramsey, διευθύνων σύμβουλος στο Jupiter. Πριν από ένα χρόνο, το Jupiter ανακοίνωσε ότι είχε χρηματοδότηση για να προχωρήσει με τον τερματικό σταθμό κοντά στο Brownsville του Τέξας.
"Οι φορτωτές αγκυροβολίων είναι σε μειονεκτική θέση και δεν είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις, εκτός εάν εγγυηθούν ότι θα έχουν το χαμηλότερο ποσοστό για να προχωρήσουν", δήλωσε ο Ramsey.
Στο Corpus Christi του Τέξας, όπου η Lone Star Ports είναι ένα από τα τρία προτεινόμενα έργα βαθέων υδάτων, περισσότερα από 19 εκατομμύρια βαρέλια νέας χωρητικότητας αποθήκευσης που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εξαγωγές ήταν υπό κατασκευή από αυτό το μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία παροχής δεδομένων Genscape.
Ορισμένα από αυτά θα ενισχύσουν τους υπάρχοντες τερματικούς σταθμούς, όπως η Moda Midstream LLC. που μπορεί να φορτώσει μερικώς τα supertankers στις αποβάθρες του Ingleside, του Τέξας και με την επερχόμενη επέκταση της αποθήκευσης θα μπορέσει να φορτώσει έως και 2 εκατομμύρια bpd στα δεξαμενόπλοια το επόμενο έτος.
Πρόκληση οι δεσμεύσεις
"Η μεγάλη πλειοψηφία των έργων VLCC (Very Large Crude Carrier) δεν θα γίνει", δήλωσε ο Kendrick Rhea, αναλυτής της East Daley Capital, προσθέτοντας ότι οι υπάρχοντες τερματικοί σταθμοί θα μπορούσαν εύκολα να αυξήσουν τις εξαγωγές τους.
Ορισμένα έργα εξαγωγής που υποστηρίχθηκαν από τους γίγαντες των αγωγών Phillips 66 και Enterprise Products Partners έχουν κερδίσει.
Η Enterprise Products ολοκλήρωσε τον Ιούλιο τις διαπραγματεύσεις με τον παραγωγό πετρελαίου Chevron Corp που προωθούσε το έργο του για τα βαθέα ύδατα.
Τον Ιούλιο, η Phillips 66 ανακοίνωσε ένα τερματικό βαθέων υδάτων από το νότιο Τέξας, το οποίο θα μπορεί να εκμεταλλεύεται τις ροές πετρελαίου από τα πεδία σχιστόλιθου του Δυτικού Τέξας, της Οκλαχόμα και της Βόρειας Ντακότα μέσω μιας επιχείρησης πετρελαιαγωγών με την Plains All American Pipeline. Ο αγωγός αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2021.
Αυτό αφήνει τις μικρότερες εταιρείες να αναρωτιούνται τι θα ακολουθήσει καθώς αναμένουν δεσμεύσεις από τους παραγωγούς πετρελαίου.
"Όλοι κυνηγούν τα ίδια βαρέλια", δήλωσε ο Jeff Ballard, Διευθύνων Σύμβουλος της Sentinel Midstream, ο οποίος έχει προτείνει ένα λιμάνι 1 εκατομμυρίου bpd από την ακτή του Τέξας. "Οι δεσμεύσεις είναι μια πρόκληση."
"Εάν είστε παραγωγός, έμπορος ή διεθνής αγοραστής και έχετε πέντε έργα που χτυπούν στην πόρτα σας, γιατί θα αισθάνεστε την ανάγκη να εγγραφείτε για κάτι τώρα;", δήλωσε ο John Zanner, ενεργειακός αναλυτής της παροχής συμβουλών RBN Energy
Η απόφαση της Carlyle Group LP να εγκαταλείψει ένα τεράστιο project εξαγωγής αργού στο Τέξας αυτό το μήνα σηματοδότησε την έναρξη μιας σειράς εξελίξεων μεταξύ των εννέα προτάσεων για τερματικά βαθέων υδάτων που επιδιώκουν να εξάγουν σχιστολιθικό από τις ΗΠΑ, ανέφεραν επενδυτές και αναλυτές σύμφωνα με το Reuters.
Η αποχώρηση από την επιχείρηση "είναι μια απόδειξη...
για το πόσο θερμαίνεται το πεδίο", δήλωσε ο Michael Tran, διευθύνων σύμβουλος της RBC Capital Markets στη Νέα Υόρκη. Οι αντίπαλοι χωρίς τις βαθιές τσέπες της Carlyle "θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν παρόμοια μοίρα", σημείωσε.
Τα πέντε projects εξαγωγών αργού στις Η.Π.Α. που επί του παρόντος υπόκεινται σε ομοσπονδιακή επανεξέταση θα προσθέσουν συνολικά 8,36 εκατομμύρια bpd εξαγωγικής ικανότητας, περίπου τα δύο τρίτα της τρέχουσας παραγωγής πετρελαίου των ΗΠΑ.
Η εγκατάσταση της Carlyle, η οποία υπόκειται σε έλεγχο από μια διαφορετική ομοσπονδιακή αρχή, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις εξαγωγές.
Ο συνεργάτης κατασκευής του, η Berry Group, έχει υποσχεθεί να συνεχίσει το έργο.
Η Carlyle, με έδρα την Ουάσιγκτον, ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο το τερματικό εξαγωγών Corpus Christi του Τέξας, το οποίο προχώρησε από την Trafigura AG και τους διαχειριστές αγωγών Enbridge Inc, LP και Phillips 66.
Το Lone Star Ports της Carlyle σκόπευε να αποθηκεύσει μέχρι και 4 εκατομμύρια βαρέλια αργού και να φορτώνει 1,4 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (bpd) σε δεξαμενόπλοια από ένα νησί κοντά στο Corpus Christi αλλά η επιχείρηση αποχώρησε χωρίς να παράσχει κάποιο λόγο.
Η Magellan Midstream Partners LP ακύρωσε επίσης σχέδια για την ανάπτυξη του δικού της τερματικού σταθμού εξαγωγής κοντά στο Lone Star.
Συνεχίζει να διερευνά επιλογές με άλλους για την ανάπτυξη μιας εγκατάστασης εξαγωγής πετρελαίου στο Corpus Christi, δήλωσε ο εκπρόσωπος Bruce Heine.
Αβεβαιότητα για τους μελλοντικούς ρυθμούς ανάπτυξης
Ένα τρίτο έργο, το Jupiter MLP, ανακοίνωσε πρόσφατα το χρονοδιάγραμμά του. Αξιωματούχος ανέφερε ότι η επιβράδυνση της ανάπτυξης του σχιστολιθικού και το μειωμένο κόστος του αγωγού καθιστούν τους φορτωτές διστακτικούς να δεσμευτούν σε ένα έργο.
"Οι άνθρωποι δεν είναι βέβαιοι για τους μελλοντικούς ρυθμούς ανάπτυξης στα σχιστολιθικά πεδία", εξήγησε ο Tom Ramsey, διευθύνων σύμβουλος στο Jupiter. Πριν από ένα χρόνο, το Jupiter ανακοίνωσε ότι είχε χρηματοδότηση για να προχωρήσει με τον τερματικό σταθμό κοντά στο Brownsville του Τέξας.
"Οι φορτωτές αγκυροβολίων είναι σε μειονεκτική θέση και δεν είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις, εκτός εάν εγγυηθούν ότι θα έχουν το χαμηλότερο ποσοστό για να προχωρήσουν", δήλωσε ο Ramsey.
Στο Corpus Christi του Τέξας, όπου η Lone Star Ports είναι ένα από τα τρία προτεινόμενα έργα βαθέων υδάτων, περισσότερα από 19 εκατομμύρια βαρέλια νέας χωρητικότητας αποθήκευσης που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εξαγωγές ήταν υπό κατασκευή από αυτό το μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία παροχής δεδομένων Genscape.
Ορισμένα από αυτά θα ενισχύσουν τους υπάρχοντες τερματικούς σταθμούς, όπως η Moda Midstream LLC. που μπορεί να φορτώσει μερικώς τα supertankers στις αποβάθρες του Ingleside, του Τέξας και με την επερχόμενη επέκταση της αποθήκευσης θα μπορέσει να φορτώσει έως και 2 εκατομμύρια bpd στα δεξαμενόπλοια το επόμενο έτος.
Πρόκληση οι δεσμεύσεις
"Η μεγάλη πλειοψηφία των έργων VLCC (Very Large Crude Carrier) δεν θα γίνει", δήλωσε ο Kendrick Rhea, αναλυτής της East Daley Capital, προσθέτοντας ότι οι υπάρχοντες τερματικοί σταθμοί θα μπορούσαν εύκολα να αυξήσουν τις εξαγωγές τους.
Ορισμένα έργα εξαγωγής που υποστηρίχθηκαν από τους γίγαντες των αγωγών Phillips 66 και Enterprise Products Partners έχουν κερδίσει.
Η Enterprise Products ολοκλήρωσε τον Ιούλιο τις διαπραγματεύσεις με τον παραγωγό πετρελαίου Chevron Corp που προωθούσε το έργο του για τα βαθέα ύδατα.
Τον Ιούλιο, η Phillips 66 ανακοίνωσε ένα τερματικό βαθέων υδάτων από το νότιο Τέξας, το οποίο θα μπορεί να εκμεταλλεύεται τις ροές πετρελαίου από τα πεδία σχιστόλιθου του Δυτικού Τέξας, της Οκλαχόμα και της Βόρειας Ντακότα μέσω μιας επιχείρησης πετρελαιαγωγών με την Plains All American Pipeline. Ο αγωγός αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2021.
Αυτό αφήνει τις μικρότερες εταιρείες να αναρωτιούνται τι θα ακολουθήσει καθώς αναμένουν δεσμεύσεις από τους παραγωγούς πετρελαίου.
"Όλοι κυνηγούν τα ίδια βαρέλια", δήλωσε ο Jeff Ballard, Διευθύνων Σύμβουλος της Sentinel Midstream, ο οποίος έχει προτείνει ένα λιμάνι 1 εκατομμυρίου bpd από την ακτή του Τέξας. "Οι δεσμεύσεις είναι μια πρόκληση."
"Εάν είστε παραγωγός, έμπορος ή διεθνής αγοραστής και έχετε πέντε έργα που χτυπούν στην πόρτα σας, γιατί θα αισθάνεστε την ανάγκη να εγγραφείτε για κάτι τώρα;", δήλωσε ο John Zanner, ενεργειακός αναλυτής της παροχής συμβουλών RBN Energy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου