Από το energypress.gr
Η προσφορά των διυλιστηρίων πετρελαίου PKN Orlen για τον αντίπαλό τους Lotos μπορεί να μειώσει τον ανταγωνισμό στην Πολωνία και τις γειτονικές χώρες και να ωθήσει τις τιμές προς τα πάνω, ανέφεραν οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ κατά του μονοπωλίου την Τετάρτη (7 Αυγούστου), καθώς ξεκίνησαν μια διεξοδική έρευνα.
Η κρατική PKN θέλει να αγοράσει..
τουλάχιστον το 53% της Lotos, στην οποία η κυβέρνηση κατέχει μερίδιο 53,19%. Οι εταιρείες κατέχουν τα μόνα δύο διυλιστήρια στην Πολωνία και είναι επίσης παρόντες στην Τσεχική Δημοκρατία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και τη Σλοβακία.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι η συμφωνία μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές και περιορισμό του ανταγωνισμού, επιβεβαιώνοντας μια έκθεση του πρακτορείου Reuters στις 4 Ιουλίου.
Στη χονδρική προμήθεια καυσίμων, η συνδυασμένη εταιρεία θα αποτελεί οιονεί μονοπώλιο που θα αντιμετωπίζει περιορισμένο ανταγωνισμό από τις εισαγωγές, ανέφεραν οι αρχές της ΕΕ.
Ανέφερε ότι στην αγορά λιανικής, η συγχωνευμένη εταιρεία θα είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή, ενώ τα αεροδρόμια θα έχουν μόνο έναν προμηθευτή καυσίμων.
Η συμφωνία θα εξαλείψει επίσης τον μοναδικό ανταγωνιστή της PKN στην παροχή ασφάλτου στην Τσεχική Δημοκρατία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και τη Σλοβακία. Η συνδυασμένη εταιρεία θα κατέχει δεσπόζουσα θέση στην παροχή υποχρεωτικών εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Πολωνία.
Η ρυθμιστική αρχή εξέφρασε επίσης ανησυχίες σχετικά με την απομάκρυνση των ανταγωνιστών από την αγορά λόγω του όγκου των καυσίμων που θα κατέχουν οι δύο εταιρείες.
Ως προθεσμία για την απόφαση της όρισε τη 13η Δεκεμβρίου.
(euractiv.gr)
Η προσφορά των διυλιστηρίων πετρελαίου PKN Orlen για τον αντίπαλό τους Lotos μπορεί να μειώσει τον ανταγωνισμό στην Πολωνία και τις γειτονικές χώρες και να ωθήσει τις τιμές προς τα πάνω, ανέφεραν οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ κατά του μονοπωλίου την Τετάρτη (7 Αυγούστου), καθώς ξεκίνησαν μια διεξοδική έρευνα.
Η κρατική PKN θέλει να αγοράσει..
τουλάχιστον το 53% της Lotos, στην οποία η κυβέρνηση κατέχει μερίδιο 53,19%. Οι εταιρείες κατέχουν τα μόνα δύο διυλιστήρια στην Πολωνία και είναι επίσης παρόντες στην Τσεχική Δημοκρατία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και τη Σλοβακία.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι η συμφωνία μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές και περιορισμό του ανταγωνισμού, επιβεβαιώνοντας μια έκθεση του πρακτορείου Reuters στις 4 Ιουλίου.
Στη χονδρική προμήθεια καυσίμων, η συνδυασμένη εταιρεία θα αποτελεί οιονεί μονοπώλιο που θα αντιμετωπίζει περιορισμένο ανταγωνισμό από τις εισαγωγές, ανέφεραν οι αρχές της ΕΕ.
Ανέφερε ότι στην αγορά λιανικής, η συγχωνευμένη εταιρεία θα είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή, ενώ τα αεροδρόμια θα έχουν μόνο έναν προμηθευτή καυσίμων.
Η συμφωνία θα εξαλείψει επίσης τον μοναδικό ανταγωνιστή της PKN στην παροχή ασφάλτου στην Τσεχική Δημοκρατία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και τη Σλοβακία. Η συνδυασμένη εταιρεία θα κατέχει δεσπόζουσα θέση στην παροχή υποχρεωτικών εγκαταστάσεων αποθήκευσης στην Πολωνία.
Η ρυθμιστική αρχή εξέφρασε επίσης ανησυχίες σχετικά με την απομάκρυνση των ανταγωνιστών από την αγορά λόγω του όγκου των καυσίμων που θα κατέχουν οι δύο εταιρείες.
Ως προθεσμία για την απόφαση της όρισε τη 13η Δεκεμβρίου.
(euractiv.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου