Από το worldenergynews.gr
Το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Νορβηγίας αναμένεται να χρειασθεί αναβάθμιση ύψους κατά 11 δισεκατομμύρια κορώνες (1,27 δισεκατομμύρια δολάρια) τα επόμενα 20 χρόνια για να καλύψει τη ζήτηση από το αναπτυσσόμενο στόλο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας, ενώ οι καταναλωτές πιθανόν να δουν επιβαρύνσεις ..
στο λογαριασμό, σύμφωνα με μελέτη.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία έφτασαν σε υψηλά επίπεδα τον Μάρτιο, ενώ το 60% περίπου των νέων αυτοκινήτων πωλούνται πλήρως ηλεκτρικά, αποτέλεσμα της κρατικής πολιτικής να αποκλείσουν τα οχήματα αυτά από ορισμένους φόρους και να προσφέρουν δωρεάν ή φθηνότερα οδικά τέλη, στάθμευση και σημεία χρέωσης.
Με στόχο την ολοκλήρωση των πωλήσεων αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2025, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν σήμερα 220.000 του συνολικού στόλου της Νορβηγίας 2.7 εκατομμυρίων αυτοκινήτων.
Στόχος του είναι να καταστεί ο στόλος των οχημάτων με ουδέτερο άνθρακα μέχρι το 2040.
Σε μια μελέτη που διεξήχθη για τον ρυθμιστή ενέργειας της Νορβηγίας με την DNV GL, η συμβουλευτική εταιρεία Poyry, που έχει διοριστεί από το κράτος, δήλωσε ότι μέχρι το 2040 θα χρειασθεί επενδύσεις ηλεκτρικού ρεύματος ύψους έως 11 δισεκατομμυρίων κορωνών εάν τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα τροφοδοτούνται από ηλεκτρισμό και οι οδηγοί διατηρήσουν τις τρέχουσες συνήθειες φόρτισης
"Αν δεν γίνει τίποτα, τότε η φόρτιση κάθε απόγευμα μέχρι το βράδυ πιθανότατα θα συνεχισθεί. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των 11 δισεκατομμυρίων ... καταβάλλεται από όλους τους πελάτες ", ανέφερε ο διευθυντής της Poyry Kjetil Ingeberg στο Reuters.
Είπε ότι όλοι οι καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος θα αντιμετωπίσουν αυξανόμενο κόστος, καθώς ένα ξεχωριστό τιμολόγιο χρέωσης ΗΕ δεν είναι πιθανό.
Τα στοιχεία της Poyry έδειξαν ότι το 60% της επένδυσης θα ήταν για δίκτυα χαμηλής τάσης, 10% για υποσταθμούς, 28% για δίκτυα υψηλής τάσης και 2% για μετασχηματιστές υψηλής τάσης.
Ωστόσο, οι οδηγοί της Νορβηγίας θα μπορούσαν να μειώσουν το κόστος τους αλλάζοντας τις συνήθειες χρέωσης.
Η φόρτιση των μπαταριών αυτοκινήτων τη νύχτα θα μείωνε το νέο κόστος του δικτύου σχεδόν στο μηδέν, ενώ η φόρτιση το απόγευμα και μόνο όταν οι μπαταρίες είναι σχετικά κενές θα απαιτούσε επενδύσεις λίγο πάνω από 4 δισεκατομμύρια κορώνες.
Εάν οι οδηγοί συνεχίσουν να συνδέουν οχήματα κάθε μεσημέρι, ο μέσος όρος αιχμής χρόνου ζήτησης θα μετατοπιστεί σε 1700-2000 CET από 0800-0900 CET, σύμφωνα με τη μελέτη.
Η Poyry εκτιμά ότι μέχρι το 2040 θα υπάρχουν περίπου 1,9 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η συνολική ετήσια ενέργεια δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 5 τερατοβάτρες (TWh).
Ο Erik Figenbaum, επικεφαλής ερευνητής στο Ινστιτούτο Οικονομικών Μεταφορών της Νορβηγίας (TOI), εκτιμά ότι η ανάγκη για ενέργεια θα αυξηθεί σε περίπου 8,8 TWh μέχρι το 2040 - σχεδόν το ένα τέταρτο της συνολικής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας στη Νορβηγία - από 0,8 TWh προς το παρόν.
Το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Νορβηγίας αναμένεται να χρειασθεί αναβάθμιση ύψους κατά 11 δισεκατομμύρια κορώνες (1,27 δισεκατομμύρια δολάρια) τα επόμενα 20 χρόνια για να καλύψει τη ζήτηση από το αναπτυσσόμενο στόλο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας, ενώ οι καταναλωτές πιθανόν να δουν επιβαρύνσεις ..
στο λογαριασμό, σύμφωνα με μελέτη.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία έφτασαν σε υψηλά επίπεδα τον Μάρτιο, ενώ το 60% περίπου των νέων αυτοκινήτων πωλούνται πλήρως ηλεκτρικά, αποτέλεσμα της κρατικής πολιτικής να αποκλείσουν τα οχήματα αυτά από ορισμένους φόρους και να προσφέρουν δωρεάν ή φθηνότερα οδικά τέλη, στάθμευση και σημεία χρέωσης.
Με στόχο την ολοκλήρωση των πωλήσεων αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2025, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν σήμερα 220.000 του συνολικού στόλου της Νορβηγίας 2.7 εκατομμυρίων αυτοκινήτων.
Στόχος του είναι να καταστεί ο στόλος των οχημάτων με ουδέτερο άνθρακα μέχρι το 2040.
Σε μια μελέτη που διεξήχθη για τον ρυθμιστή ενέργειας της Νορβηγίας με την DNV GL, η συμβουλευτική εταιρεία Poyry, που έχει διοριστεί από το κράτος, δήλωσε ότι μέχρι το 2040 θα χρειασθεί επενδύσεις ηλεκτρικού ρεύματος ύψους έως 11 δισεκατομμυρίων κορωνών εάν τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα τροφοδοτούνται από ηλεκτρισμό και οι οδηγοί διατηρήσουν τις τρέχουσες συνήθειες φόρτισης
"Αν δεν γίνει τίποτα, τότε η φόρτιση κάθε απόγευμα μέχρι το βράδυ πιθανότατα θα συνεχισθεί. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των 11 δισεκατομμυρίων ... καταβάλλεται από όλους τους πελάτες ", ανέφερε ο διευθυντής της Poyry Kjetil Ingeberg στο Reuters.
Είπε ότι όλοι οι καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος θα αντιμετωπίσουν αυξανόμενο κόστος, καθώς ένα ξεχωριστό τιμολόγιο χρέωσης ΗΕ δεν είναι πιθανό.
Τα στοιχεία της Poyry έδειξαν ότι το 60% της επένδυσης θα ήταν για δίκτυα χαμηλής τάσης, 10% για υποσταθμούς, 28% για δίκτυα υψηλής τάσης και 2% για μετασχηματιστές υψηλής τάσης.
Ωστόσο, οι οδηγοί της Νορβηγίας θα μπορούσαν να μειώσουν το κόστος τους αλλάζοντας τις συνήθειες χρέωσης.
Η φόρτιση των μπαταριών αυτοκινήτων τη νύχτα θα μείωνε το νέο κόστος του δικτύου σχεδόν στο μηδέν, ενώ η φόρτιση το απόγευμα και μόνο όταν οι μπαταρίες είναι σχετικά κενές θα απαιτούσε επενδύσεις λίγο πάνω από 4 δισεκατομμύρια κορώνες.
Εάν οι οδηγοί συνεχίσουν να συνδέουν οχήματα κάθε μεσημέρι, ο μέσος όρος αιχμής χρόνου ζήτησης θα μετατοπιστεί σε 1700-2000 CET από 0800-0900 CET, σύμφωνα με τη μελέτη.
Η Poyry εκτιμά ότι μέχρι το 2040 θα υπάρχουν περίπου 1,9 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η συνολική ετήσια ενέργεια δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 5 τερατοβάτρες (TWh).
Ο Erik Figenbaum, επικεφαλής ερευνητής στο Ινστιτούτο Οικονομικών Μεταφορών της Νορβηγίας (TOI), εκτιμά ότι η ανάγκη για ενέργεια θα αυξηθεί σε περίπου 8,8 TWh μέχρι το 2040 - σχεδόν το ένα τέταρτο της συνολικής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας στη Νορβηγία - από 0,8 TWh προς το παρόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου