Από το worldenergynews.gr
Περιπλέκεται η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ, που τελεί πάντα υπό την αίρεση του χρόνου των εθνικών ελογών, καθώς τα ΕΛΠΕ αναμένεται να καταθέσουν πρόταση στο ΤΑΙΠΕΔ για επίσπευση πώλησης του 14% της ΔΕΠΑ Υποδομών, που κατέχουν μετά την διάσπαση της ΔΕΠΑ.
Το στοιχείο αυτό δημιουργεί μείζον θέμα εθνικής στρατηγικής καθώς..
αντανακλά στα δίκτυα υποδομών της ΔΕΠΑ που είναι εθνκής σημασίας και δεν μπορούν να έλθουν στην κατοχή όποιου επενδυτή σπεύσει να αξιοποιήσει την ευκαιρία,αν υπάρξει.
Και αυτό γιατί μεταξύ άλλων η ΔΕΠΑ Υποδομών περιέχει την συμμετοχή στον IGB και ακόμα και στον EAST MED μελλοντικά.
Παράλληλα είναι αβέβαιο αν θα ενδιαφερεθεί κάποιος για αυτό το μειοψηφικό πσοστό.
Από την άλλη πλευρά το σύνολο της αγοράς είναι καζάνι που βράζει, καθώς όλοι οι μεγάλοι πάικτες έχουν στόχο την ΔΕΠΑ Εμπορίας,
Και αυτό γιατί ένας τέτοιος διαγωνισμός είναι αβέβαιο αν μπορεί να υλοποιηθεί λίγους μήνες πριν τις εκλογές και με το καθεστώς των ΕΛΠΕ να μην έχει ξεκαθαρίσει, αν θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του Δημοσίου και του Ομίλου Λάτση, χωρίς δηλαδή να υπάρξει νέα προσπάθεια ιδιωτικοποίησης.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες το ΤΑΪΠΕΔ φέρεται διατεθειμένο να εξετάσει με αξιώσεις την πρόταση πώλησης του 14% της ΔΕΠΑ Υποδομών με το σκεπτικό, ότι λόγω εγγυημένου εσόδου μπορεί να προσελκύσει εύκολα επενδυτή.
Το ερώτημα είναι τι επενδυτής μπορεί να είναι αυτός που θα μπει στα στρατηγικά δίκτυα της ΔΕΠΑ, που θα περιλαμβάνουν ευρύτερους διακρατικούς αγωγούς.
Την ίδια ώρα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΤΑΪΠΕΔ θα δημοσιεύσει μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες την προκήρυξη του διαγωνισμού για την πώληση του 50,1% της ΔΕΠΑ Εμπορίας.
Εξαιρετικά αμφίβολλλο αν η προεκλογική περίοδος ευοδώσει κάποιο από τα δύο εγχειρήματα
Περιπλέκεται η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ, που τελεί πάντα υπό την αίρεση του χρόνου των εθνικών ελογών, καθώς τα ΕΛΠΕ αναμένεται να καταθέσουν πρόταση στο ΤΑΙΠΕΔ για επίσπευση πώλησης του 14% της ΔΕΠΑ Υποδομών, που κατέχουν μετά την διάσπαση της ΔΕΠΑ.
Το στοιχείο αυτό δημιουργεί μείζον θέμα εθνικής στρατηγικής καθώς..
αντανακλά στα δίκτυα υποδομών της ΔΕΠΑ που είναι εθνκής σημασίας και δεν μπορούν να έλθουν στην κατοχή όποιου επενδυτή σπεύσει να αξιοποιήσει την ευκαιρία,αν υπάρξει.
Και αυτό γιατί μεταξύ άλλων η ΔΕΠΑ Υποδομών περιέχει την συμμετοχή στον IGB και ακόμα και στον EAST MED μελλοντικά.
Παράλληλα είναι αβέβαιο αν θα ενδιαφερεθεί κάποιος για αυτό το μειοψηφικό πσοστό.
Από την άλλη πλευρά το σύνολο της αγοράς είναι καζάνι που βράζει, καθώς όλοι οι μεγάλοι πάικτες έχουν στόχο την ΔΕΠΑ Εμπορίας,
Και αυτό γιατί ένας τέτοιος διαγωνισμός είναι αβέβαιο αν μπορεί να υλοποιηθεί λίγους μήνες πριν τις εκλογές και με το καθεστώς των ΕΛΠΕ να μην έχει ξεκαθαρίσει, αν θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του Δημοσίου και του Ομίλου Λάτση, χωρίς δηλαδή να υπάρξει νέα προσπάθεια ιδιωτικοποίησης.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες το ΤΑΪΠΕΔ φέρεται διατεθειμένο να εξετάσει με αξιώσεις την πρόταση πώλησης του 14% της ΔΕΠΑ Υποδομών με το σκεπτικό, ότι λόγω εγγυημένου εσόδου μπορεί να προσελκύσει εύκολα επενδυτή.
Το ερώτημα είναι τι επενδυτής μπορεί να είναι αυτός που θα μπει στα στρατηγικά δίκτυα της ΔΕΠΑ, που θα περιλαμβάνουν ευρύτερους διακρατικούς αγωγούς.
Την ίδια ώρα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΤΑΪΠΕΔ θα δημοσιεύσει μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες την προκήρυξη του διαγωνισμού για την πώληση του 50,1% της ΔΕΠΑ Εμπορίας.
Εξαιρετικά αμφίβολλλο αν η προεκλογική περίοδος ευοδώσει κάποιο από τα δύο εγχειρήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου