Από το worldenergynews.gr
Οι επικείμενες κανονιστικές ρυθμίσεις για το θαλάσσιο καύσιμο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού θα οδηγήσουν σε έλλειμμα 600.000 βαρελιών ημερησίως από πετρέλαιο εσωτερικής καύσης το 2020, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Rystad Energy.
"Εκτιμούμε ότι η παγκόσμια αύξηση..
της ζήτησης βενζίνης / ντήζελ το 2020 θα μπορούσε να φθάσει τα 1,7 εκατομμύρια bpd., από τα οποία 1,4 εκατομμύρια μονάδες βάσης προέρχονται από αποθήκες θαλάσσης, σχεδόν έξι φορές υψηλότερη από την μέση παγκόσμια αύξηση πετρελαίου πέντε ετών", δήλωσε ο Bjørnar Tonhaugen,επικεφαλής της έρευνας.
Ο κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) προβλέπει περιορισμένη περιεκτικότητα σε θείο στα καύσιμα πλοίων σε ένα μέγιστο ποσοστό 0,5%, από 3,5% τώρα, και θα τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του 2020.
Οι επικείμενες κανονιστικές ρυθμίσεις για το θαλάσσιο καύσιμο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού θα οδηγήσουν σε έλλειμμα 600.000 βαρελιών ημερησίως από πετρέλαιο εσωτερικής καύσης το 2020, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Rystad Energy.
"Εκτιμούμε ότι η παγκόσμια αύξηση..
της ζήτησης βενζίνης / ντήζελ το 2020 θα μπορούσε να φθάσει τα 1,7 εκατομμύρια bpd., από τα οποία 1,4 εκατομμύρια μονάδες βάσης προέρχονται από αποθήκες θαλάσσης, σχεδόν έξι φορές υψηλότερη από την μέση παγκόσμια αύξηση πετρελαίου πέντε ετών", δήλωσε ο Bjørnar Tonhaugen,επικεφαλής της έρευνας.
Ο κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) προβλέπει περιορισμένη περιεκτικότητα σε θείο στα καύσιμα πλοίων σε ένα μέγιστο ποσοστό 0,5%, από 3,5% τώρα, και θα τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου