Από το naftikachronika.gr
Η Keppel Marine and Deepwater Technology (KMDTech), θυγατρική της Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) και ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας η οποία αφορά την προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει τη ναυπήγηση LNG bunker vessels, μικρής χωρητικότητας πλοίων μεταφοράς LNG, πλωτών μονάδων επαναεριοποίησης LNG (FSRUs), καθώς και πλοίων τα οποία θα είναι εξοπλισμένα..
με υβριδικά συστήματα πρόωσης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Keppel O&M for Gas and Specialised Vessels, Abu Bakar Mohd Nor, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την συνεργασία της εταιρείας του με τον DNV GL ως προς την δημιουργία πλοίων τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ενεργειακές ανάγκες της αγοράς και θα συμβάλλουν στην προώθηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου.
Ενόψει Sulphur Cap 2020, το LNG θεωρείται ως μία από τις πιο βιώσιμες επιλογές για τη ναυτιλία, ενώ σύμφωνα με το Maritime Forecast 2050 του DNV GL εκτιμάται ότι έως το 2030 πάνω από το 10% του παγκόσμιου στόλου θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG, συγκριτικά με το 0,3% του 2019.
Η Keppel Marine and Deepwater Technology (KMDTech), θυγατρική της Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) και ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας η οποία αφορά την προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει τη ναυπήγηση LNG bunker vessels, μικρής χωρητικότητας πλοίων μεταφοράς LNG, πλωτών μονάδων επαναεριοποίησης LNG (FSRUs), καθώς και πλοίων τα οποία θα είναι εξοπλισμένα..
με υβριδικά συστήματα πρόωσης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Keppel O&M for Gas and Specialised Vessels, Abu Bakar Mohd Nor, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την συνεργασία της εταιρείας του με τον DNV GL ως προς την δημιουργία πλοίων τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ενεργειακές ανάγκες της αγοράς και θα συμβάλλουν στην προώθηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου.
Ενόψει Sulphur Cap 2020, το LNG θεωρείται ως μία από τις πιο βιώσιμες επιλογές για τη ναυτιλία, ενώ σύμφωνα με το Maritime Forecast 2050 του DNV GL εκτιμάται ότι έως το 2030 πάνω από το 10% του παγκόσμιου στόλου θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG, συγκριτικά με το 0,3% του 2019.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου