Από το naftikachronika.gr
Το αργότερο μέχρι τον Νοέμβριο τα ιαπωνικά διυλιστήρια θα είναι σε θέση να παρέχουν καύσιμα, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, σημείωσε πρόσφατα ο Takashi Tsukioka, πρόεδρος της Petroleum Association of Japan στο S&P Platts.
Παράλληλα ο κ. Tsukioka τόνισε ότι μια σημαντική μερίδα ιαπωνικών διυλιστηρίων βρίσκεται..
σε προχωρημένες σε προχωρημένα στάδια επαφών με την ναυτιλιακή βιομηχανία προκειμένου τον Ιανουάριο του 2020 να είναι έτοιμα και πρόσθεσε ότι ένα σημαντικό ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί είναι η πρόσμειξη καυσίμων (blending).
Nα σημειωθεί τέλος ότι η τοποθέτηση του προέδρου της PAJ έρχεται λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της Cosmo Oil Company ότι από τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει να παρέχει ναυτιλιακά καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.
Το αργότερο μέχρι τον Νοέμβριο τα ιαπωνικά διυλιστήρια θα είναι σε θέση να παρέχουν καύσιμα, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, σημείωσε πρόσφατα ο Takashi Tsukioka, πρόεδρος της Petroleum Association of Japan στο S&P Platts.
Παράλληλα ο κ. Tsukioka τόνισε ότι μια σημαντική μερίδα ιαπωνικών διυλιστηρίων βρίσκεται..
σε προχωρημένες σε προχωρημένα στάδια επαφών με την ναυτιλιακή βιομηχανία προκειμένου τον Ιανουάριο του 2020 να είναι έτοιμα και πρόσθεσε ότι ένα σημαντικό ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί είναι η πρόσμειξη καυσίμων (blending).
Nα σημειωθεί τέλος ότι η τοποθέτηση του προέδρου της PAJ έρχεται λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της Cosmo Oil Company ότι από τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει να παρέχει ναυτιλιακά καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου