Από το naftikachronika.gr
Ο παγκόσμιος στόλος των πλοίων μεταφοράς LNG αναμένεται να βιώσει μεγάλη αύξηση εντός του 2018, με την ένταξη στην αγορά 70 νέων LNG carriers, συνολικής χωρητικότητας άνω των 8 εκατ. κυβικών μέτρων, συγκριτικά με τα 4,1 εκατ. κυβικά μέτρα του 2017, σύμφωνα με την S&P Platts.
Τους πρώτους επτά μήνες του 2018 υπολογίστηκε ότι πραγματοποιήθηκαν..
παραγγελίες για τη ναυπήγηση 28 νέων LNG carriers, όταν το 2016 και το 2017 είχαν γίνει παραγγελίες για συνολικά 26 πλοία μεταφοράς LNG.
Συγχρόνως η αγορά των LNG carriers εκτός από την αριθμητική της επέκταση θα εξελιχθεί και τεχνολογικά, καθώς θα ναυπηγηθούν μεγαλύτερα και αποδοτικότερα πλοία, τα οποία θα διαθέτουν προηγμένα συστήματα πρόωσης με στόχο την μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και την προστασία του περιβάλλοντος.
Επίσης, όπως αναφέρεται στην ανάλυση της S&P Platts, μόλις 12 ναυτιλιακές εταιρείες όπως είναι η MISC, η Nakilat, η K-Line, η MOL κ.ά, ελέγχουν σήμερα τον μισό περίπου στόλο των LNG carriers παγκοσμίως.
Αναφορικά με την πορεία της εν λόγω αγοράς, αυτή θα εξαρτηθεί από την ισορροπία μεταξύ της προσφερόμενης χωρητικότητας LNG carriers και της αύξησης της ζήτησης για υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η αύξηση της ζήτησης θα επηρεαστεί κυρίως από τις μεταφορές αμερικανικού LNG προς την ασιατική αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2018 εκτιμάται ότι το 40% της αμερικανικής παραγωγής LNG εξήχθη στην Ασία, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2017 ήταν μόλις 19%.
Φωτό: Pixabay
Ο παγκόσμιος στόλος των πλοίων μεταφοράς LNG αναμένεται να βιώσει μεγάλη αύξηση εντός του 2018, με την ένταξη στην αγορά 70 νέων LNG carriers, συνολικής χωρητικότητας άνω των 8 εκατ. κυβικών μέτρων, συγκριτικά με τα 4,1 εκατ. κυβικά μέτρα του 2017, σύμφωνα με την S&P Platts.
Τους πρώτους επτά μήνες του 2018 υπολογίστηκε ότι πραγματοποιήθηκαν..
παραγγελίες για τη ναυπήγηση 28 νέων LNG carriers, όταν το 2016 και το 2017 είχαν γίνει παραγγελίες για συνολικά 26 πλοία μεταφοράς LNG.
Συγχρόνως η αγορά των LNG carriers εκτός από την αριθμητική της επέκταση θα εξελιχθεί και τεχνολογικά, καθώς θα ναυπηγηθούν μεγαλύτερα και αποδοτικότερα πλοία, τα οποία θα διαθέτουν προηγμένα συστήματα πρόωσης με στόχο την μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και την προστασία του περιβάλλοντος.
Επίσης, όπως αναφέρεται στην ανάλυση της S&P Platts, μόλις 12 ναυτιλιακές εταιρείες όπως είναι η MISC, η Nakilat, η K-Line, η MOL κ.ά, ελέγχουν σήμερα τον μισό περίπου στόλο των LNG carriers παγκοσμίως.
Αναφορικά με την πορεία της εν λόγω αγοράς, αυτή θα εξαρτηθεί από την ισορροπία μεταξύ της προσφερόμενης χωρητικότητας LNG carriers και της αύξησης της ζήτησης για υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η αύξηση της ζήτησης θα επηρεαστεί κυρίως από τις μεταφορές αμερικανικού LNG προς την ασιατική αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2018 εκτιμάται ότι το 40% της αμερικανικής παραγωγής LNG εξήχθη στην Ασία, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2017 ήταν μόλις 19%.
Φωτό: Pixabay
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου