Από το energypress.gr
Γύρω στον Μάρτιο εκτιμάται ότι θα είναι σε θέση να επαναλειτουργήσει ο αγωγός από τις εγκαταστάσεις των Ελληνικών Πετρελαίων στη Θεσσαλονίκη μέχρι το διυλιστήριο ΟΚΤΑ στη γειτονική ΠΓΔΜ.
Ο αγωγός μεταφοράς πετρελαίου μήκους 213 χλμ είχε παύσει τη λειτουργία του το 2013 όταν και το διυλιστήριο των Σκοπίων σταμάτησε καθώς η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ το έκρινε ως μη αποδοτικό. Από τότε η μεταφορά καυσίμων γίνεται ..
οδικώς με αποτέλεσμα τα κόστη αλλά και η λαθρεμπορία να έχουν εκτιναχθεί στα ύψη.
Όπως αναφέρουν πηγές του ελληνικού πετρελαϊκού ομίλου, όλα είναι έτοιμα και από τις δύο πλευρές, δηλαδή από τη διοίκηση και την κυβέρνηση Ζάεφ για να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία ο αγωγός. Αυτό που απομένει για να μεταφέρονται ποσότητες καυσίμων είναι να ολοκληρωθεί η κοινοβουλευτική διαδικασία στα Σκόπια με την κύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών.
Τα ΕΛ.ΠΕ, στα οποία ανήκει το διυλιστήριο ΟΚΤΑ, λειτουργούν τις εγκαταστάσεις του ως αποθηκευτικούς χώρους. Η ανάπτυξη που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στις χώρες της Βαλκανικής έχει οδηγήσει τη διοίκηση των Ελληνικών Πετρελαίων στην απόφαση να αξιοποιήσει τα ΟΚΤΑ ως κέντρο διαμετακόμισης πετρελαιοειδών προϊόντων όχι μόνο στα σύνορα των γειτονικών Σκοπίων αλλά και σε άλλες χώρες της περιοχής.
Ο ελληνικός πετρελαϊκός όμιλος δραστηριοποιείται στη Βουλγαρία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και τα Σκόπια με περισσότερα από συνολικά 200 πρατήρια υγρών καυσίμων και ο εφοδιασμός μέσω του πετρελαιαγωγού της Θεσσαλονίκης αναμένεται να μειώσει σημαντικά τα κόστη μεταφοράς των καυσίμων στις τοπικές αγορές
Γύρω στον Μάρτιο εκτιμάται ότι θα είναι σε θέση να επαναλειτουργήσει ο αγωγός από τις εγκαταστάσεις των Ελληνικών Πετρελαίων στη Θεσσαλονίκη μέχρι το διυλιστήριο ΟΚΤΑ στη γειτονική ΠΓΔΜ.
Ο αγωγός μεταφοράς πετρελαίου μήκους 213 χλμ είχε παύσει τη λειτουργία του το 2013 όταν και το διυλιστήριο των Σκοπίων σταμάτησε καθώς η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ το έκρινε ως μη αποδοτικό. Από τότε η μεταφορά καυσίμων γίνεται ..
οδικώς με αποτέλεσμα τα κόστη αλλά και η λαθρεμπορία να έχουν εκτιναχθεί στα ύψη.
Όπως αναφέρουν πηγές του ελληνικού πετρελαϊκού ομίλου, όλα είναι έτοιμα και από τις δύο πλευρές, δηλαδή από τη διοίκηση και την κυβέρνηση Ζάεφ για να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία ο αγωγός. Αυτό που απομένει για να μεταφέρονται ποσότητες καυσίμων είναι να ολοκληρωθεί η κοινοβουλευτική διαδικασία στα Σκόπια με την κύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών.
Τα ΕΛ.ΠΕ, στα οποία ανήκει το διυλιστήριο ΟΚΤΑ, λειτουργούν τις εγκαταστάσεις του ως αποθηκευτικούς χώρους. Η ανάπτυξη που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στις χώρες της Βαλκανικής έχει οδηγήσει τη διοίκηση των Ελληνικών Πετρελαίων στην απόφαση να αξιοποιήσει τα ΟΚΤΑ ως κέντρο διαμετακόμισης πετρελαιοειδών προϊόντων όχι μόνο στα σύνορα των γειτονικών Σκοπίων αλλά και σε άλλες χώρες της περιοχής.
Ο ελληνικός πετρελαϊκός όμιλος δραστηριοποιείται στη Βουλγαρία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και τα Σκόπια με περισσότερα από συνολικά 200 πρατήρια υγρών καυσίμων και ο εφοδιασμός μέσω του πετρελαιαγωγού της Θεσσαλονίκης αναμένεται να μειώσει σημαντικά τα κόστη μεταφοράς των καυσίμων στις τοπικές αγορές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου