Από το naftikachronika.gr
Το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ΙCS) ενόψει sulphur cap παρέχει οδηγίες προκειμένου να διασφαλιστεί η συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τα αυστηρά διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα.
Ο οδηγός ‘Provisional Guidance to Shipping Companies and Crews on Preparing for Compliance with the 2020 Global Sulphur Cap’ διατίθεται..
δωρεάν στο site του ICS για όσους ενδιαφέρονται να προετοιμαστούν έγκαιρα αναφορικά με την υιοθέτηση των κατάλληλων καυσίμων ή συστημάτων στα πλοία τους με στόχο τις μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICS, κ. Guy Platten, επεσήμανε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρειαστεί να προχωρήσουν στα μέσα του 2019 σε παραγγελίες για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο τονίζει με ανακοίνωσή του ότι πέραν των επιπρόσθετων εξόδων που θα επιφέρει η κατανάλωση καυσίμων κατάλληλων με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, η διαδικασία συμμόρφωσης με το sulphur cap θα είναι αρκετά πολύπλοκη και χρονοβόρα. Αυτό θα συμβεί καθώς υπάρχει μία μεγάλη ποικιλία «κατάλληλων» ναυτιλιακών καυσίμων, καθώς επίσης και αβεβαιότητα αναφορικά με την διαθεσιμότητα, την ασφάλεια, και την συμβατότητα των συγκεκριμένων καυσίμων.
Παρά το γεγονός ότι ο ICS έχει δεσμευθεί να συμβάλλει στην επιτυχή εφαρμογή του sulphur cap το 2020, ωστόσο παγκόσμιες εμπορικές ενώσεις επισημαίνουν ότι είναι αδύνατη τουλάχιστον σε βραχυχρόνιο επίπεδο, η πλήρης συμμόρφωση των πλοίων με τα διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα.
Το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ΙCS) ενόψει sulphur cap παρέχει οδηγίες προκειμένου να διασφαλιστεί η συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τα αυστηρά διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα.
Ο οδηγός ‘Provisional Guidance to Shipping Companies and Crews on Preparing for Compliance with the 2020 Global Sulphur Cap’ διατίθεται..
δωρεάν στο site του ICS για όσους ενδιαφέρονται να προετοιμαστούν έγκαιρα αναφορικά με την υιοθέτηση των κατάλληλων καυσίμων ή συστημάτων στα πλοία τους με στόχο τις μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICS, κ. Guy Platten, επεσήμανε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρειαστεί να προχωρήσουν στα μέσα του 2019 σε παραγγελίες για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο τονίζει με ανακοίνωσή του ότι πέραν των επιπρόσθετων εξόδων που θα επιφέρει η κατανάλωση καυσίμων κατάλληλων με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, η διαδικασία συμμόρφωσης με το sulphur cap θα είναι αρκετά πολύπλοκη και χρονοβόρα. Αυτό θα συμβεί καθώς υπάρχει μία μεγάλη ποικιλία «κατάλληλων» ναυτιλιακών καυσίμων, καθώς επίσης και αβεβαιότητα αναφορικά με την διαθεσιμότητα, την ασφάλεια, και την συμβατότητα των συγκεκριμένων καυσίμων.
Παρά το γεγονός ότι ο ICS έχει δεσμευθεί να συμβάλλει στην επιτυχή εφαρμογή του sulphur cap το 2020, ωστόσο παγκόσμιες εμπορικές ενώσεις επισημαίνουν ότι είναι αδύνατη τουλάχιστον σε βραχυχρόνιο επίπεδο, η πλήρης συμμόρφωση των πλοίων με τα διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου