Από το energypress.gr
Οι ευρωπαίοι οδηγοί έχουν πληρώσει ως και 150 δισ. ευρώ περισσότερα χρήματα για καύσιμα σε σύγκριση με το ποσό που θα έπρεπε να δώσουν, εάν τα οχήματά τους συμπεριφέρονταν στους αυτοκινητόδρομους με τον ίδιο τρόπο που καταγράφεται στις επίσημες εργαστηριακές δοκιμές που γίνονται πριν την κυκλοφορία τους.
Η έρευνα του Transport and Enviroment που είδε..
το φως της δημοσιότητας καταδεικνύει και τα χρήματα που εκτιμάται ότι έχουν χάσει οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανά χώρα. Στο γράφημα βλέπετε τα πέντε κράτη μέλη της ΕΕ με τα υψηλότερα ποσά. Στο 1,6 δισ. ευρώ είναι το επιπλέον κόστος για την Ελλάδα και στα 200 εκατομμύρια για την Κύπρο.
Κάντε κλίκ για να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας
Οι εταιρείες αυτοκινήτων χρησιμοποιούν στις δοκιμές εξοικονόμησης καυσίμων πολύ σκληρά ελαστικά ή αφαιρούν εξοπλισμό για να γίνουν τα οχήματα ελαφρύτερα, με αποτέλεσμα να υπάρχει χάσμα μεταξύ δοκιμής και πραγματικής απόδοσης που μάλιστα έχει αυξηθεί από το 9% το 2000 σε 42% σήμερα.
(euronews.gr)
Οι ευρωπαίοι οδηγοί έχουν πληρώσει ως και 150 δισ. ευρώ περισσότερα χρήματα για καύσιμα σε σύγκριση με το ποσό που θα έπρεπε να δώσουν, εάν τα οχήματά τους συμπεριφέρονταν στους αυτοκινητόδρομους με τον ίδιο τρόπο που καταγράφεται στις επίσημες εργαστηριακές δοκιμές που γίνονται πριν την κυκλοφορία τους.
Η έρευνα του Transport and Enviroment που είδε..
το φως της δημοσιότητας καταδεικνύει και τα χρήματα που εκτιμάται ότι έχουν χάσει οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανά χώρα. Στο γράφημα βλέπετε τα πέντε κράτη μέλη της ΕΕ με τα υψηλότερα ποσά. Στο 1,6 δισ. ευρώ είναι το επιπλέον κόστος για την Ελλάδα και στα 200 εκατομμύρια για την Κύπρο.
Κάντε κλίκ για να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας
Οι εταιρείες αυτοκινήτων χρησιμοποιούν στις δοκιμές εξοικονόμησης καυσίμων πολύ σκληρά ελαστικά ή αφαιρούν εξοπλισμό για να γίνουν τα οχήματα ελαφρύτερα, με αποτέλεσμα να υπάρχει χάσμα μεταξύ δοκιμής και πραγματικής απόδοσης που μάλιστα έχει αυξηθεί από το 9% το 2000 σε 42% σήμερα.
(euronews.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου