Από το naftikachronika.gr
Η Κίνα μετά από έξι χρόνια προετοιμασίας, οκτώ χρόνια κατασκευής και κόστος περίπου $16,8 δις, ολοκλήρωσε την μακρύτερη τεχνητή γέφυρα στον κόσμο. Η γέφυρα αυτή συνδέει τις πόλεις Χονγκ Κονγκ- Ζουχάι- Μακάο. H κατασκευάστρια κοινοπραξία περάτωσε μάλιστα τις μεγάλες εργασίες κατασκευής στις 31 Δεκεμβρίου 2017 όπως είχε προγραμματιστεί, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua.
Η γέφυρα θεωρείται το πιο αποτελεσματικό δίκτυο μεταφορών και μειώνει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ Χονγκ Κονγκ και Ζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Η επέκταση της κυκλοφορίας των αυτοκινητόδρομων, των σιδηροδρόμων και των λιμένων, αποτελεί..
μέρος μιας ευρύτερης πολιτικής της κεντρικής κυβέρνησης στο Πεκίνο για την υποστήριξη της οικονομικής ζωής αλλά και την ενοποίηση της περιοχής του Δέλτα του ποταμού Περλ, που είναι επίσης γνωστή ως Greater Bay Area.
Το φιλόδοξο έργο μήκους 55 χλμ., όντας έξι λωρίδες ευρύ, αποτελείται από τέσσερις σήραγγες και τέσσερα τεχνητά νησιά. Η σήραγγα Gongbei μήκους 2,7 χλμ. και ύψους 21 μ. είναι μάλιστα η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε παρόμοια σήραγγα οδικής κυκλοφορίας στον κόσμο.
Αν και τοπικά ΜΜΕ εκφράζουν ανησυχίες ειδικών σχετικά με τα έργα κατασκευής, τους τελευταίους μήνες εκπρόσωποι της τοπικής κυβέρνησης αλλά και των κατασκευαστριών εταιρειών προσπαθούν να καθησυχάσουν τις όποιες αμφιβολίες για την ποιότητα των υποδομών και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το έργο πάντως αλλάζει το δίκτυο μεταφορών σε έναν από τους πιο σημαντικούς κόμβους εμπορίου και μεταφορών στον κόσμο ενώ παράλληλα εξυπηρετεί χιλιάδες εργαζομένους και ταξιδιώτες στο συγκεκριμένο νησιωτικό σύμπλεγμα. Το Πεκίνο προσπαθεί με την υποστήριξη μεγάλων έργων στη συγκεκριμένη περιοχή που παραμένει φορολογικός παράδεισος για πολλούς, να εξασφαλίσει την πρωτοκαθεδρία του Χονγκ Κόνγκ αλλά και του Μακάο στην περιοχή γνωρίζοντας ότι η Σιγκαπούρη αποτελεί πλέον έναν μη αμελητέο «ανταγωνιστή» ως προς την προσέλκυση πολλών εταιρειών στην ευρύτερη ήπειρο.
Η Κίνα μετά από έξι χρόνια προετοιμασίας, οκτώ χρόνια κατασκευής και κόστος περίπου $16,8 δις, ολοκλήρωσε την μακρύτερη τεχνητή γέφυρα στον κόσμο. Η γέφυρα αυτή συνδέει τις πόλεις Χονγκ Κονγκ- Ζουχάι- Μακάο. H κατασκευάστρια κοινοπραξία περάτωσε μάλιστα τις μεγάλες εργασίες κατασκευής στις 31 Δεκεμβρίου 2017 όπως είχε προγραμματιστεί, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua.
Η γέφυρα θεωρείται το πιο αποτελεσματικό δίκτυο μεταφορών και μειώνει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ Χονγκ Κονγκ και Ζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Η επέκταση της κυκλοφορίας των αυτοκινητόδρομων, των σιδηροδρόμων και των λιμένων, αποτελεί..
μέρος μιας ευρύτερης πολιτικής της κεντρικής κυβέρνησης στο Πεκίνο για την υποστήριξη της οικονομικής ζωής αλλά και την ενοποίηση της περιοχής του Δέλτα του ποταμού Περλ, που είναι επίσης γνωστή ως Greater Bay Area.
Το φιλόδοξο έργο μήκους 55 χλμ., όντας έξι λωρίδες ευρύ, αποτελείται από τέσσερις σήραγγες και τέσσερα τεχνητά νησιά. Η σήραγγα Gongbei μήκους 2,7 χλμ. και ύψους 21 μ. είναι μάλιστα η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε παρόμοια σήραγγα οδικής κυκλοφορίας στον κόσμο.
Αν και τοπικά ΜΜΕ εκφράζουν ανησυχίες ειδικών σχετικά με τα έργα κατασκευής, τους τελευταίους μήνες εκπρόσωποι της τοπικής κυβέρνησης αλλά και των κατασκευαστριών εταιρειών προσπαθούν να καθησυχάσουν τις όποιες αμφιβολίες για την ποιότητα των υποδομών και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το έργο πάντως αλλάζει το δίκτυο μεταφορών σε έναν από τους πιο σημαντικούς κόμβους εμπορίου και μεταφορών στον κόσμο ενώ παράλληλα εξυπηρετεί χιλιάδες εργαζομένους και ταξιδιώτες στο συγκεκριμένο νησιωτικό σύμπλεγμα. Το Πεκίνο προσπαθεί με την υποστήριξη μεγάλων έργων στη συγκεκριμένη περιοχή που παραμένει φορολογικός παράδεισος για πολλούς, να εξασφαλίσει την πρωτοκαθεδρία του Χονγκ Κόνγκ αλλά και του Μακάο στην περιοχή γνωρίζοντας ότι η Σιγκαπούρη αποτελεί πλέον έναν μη αμελητέο «ανταγωνιστή» ως προς την προσέλκυση πολλών εταιρειών στην ευρύτερη ήπειρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου