Από το naftikachronika.gr
Μπορεί μερικά χρόνια πριν τα ηλεκτρικά λεωφορεία να έμοιαζαν ως σενάρια επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο σήμερα τα λεωφορεία με ηλεκτροκινητήρες αποτελούν γεγονός, φέρνοντας την επανάσταση στον τομέα των μεταφορών και αναδιαμορφώνοντας το σκηνικό στον ενεργειακό τομέα.
Η Κίνα δείχνει τον δρόμο καθώς κατά το 2017 διέθετε το 99% του παγκόσμιου στόλου των ηλεκτρικών λεωφορείων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ..
κάθε πέντε εβδομάδες οι κινεζικές πόλεις προσθέτουν 9.500 μεταφορικά μέσα μηδενικών ρύπων σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg New Energy Finance.
Είναι γεγονός ότι η στροφή αυτή έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά καυσίμων καθώς τα «πατροπαράδοτα» λεωφορεία καταναλώνουν 30 φορές περισσότερα καύσιμα απ’ ότι ένα μέσο Ι.Χ. Σύμφωνα με την έρευνα του Bloomberg New Energy Finance, για κάθε 1.000 ηλεκτροφόρα λεωφορεία, 500 βαρέλια καυσίμου diesel ημερησίως «απελευθερώνονται» από την συγκεκριμένη αγορά. Επισημαίνεται παράλληλα ότι φέτος ο όγκος του πετρελαίου κίνησης που δεν χρησιμοποιείται, θα αυξηθεί στο 37% στα 279.000 βαρέλια ημερησίως εξαιτίας της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία περιλαμβάνει επίσης αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά.
Τέλος να τονιστεί ότι η Κίνα πρωτοστατεί στην «ηλεκτροποίηση» του στόλου των λεωφορείων της και αυτό διότι ταλανίζεται χρόνια από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Ο αυξανόμενος αστικός πληθυσμός σε συνδυασμό με τη καλπάζουσα ζήτηση για ενεργειακά προϊόντα από τον ασιατικό γίγαντα είχαν ως αποτέλεσμα η ρύπανση αυτή να ευθύνεται για 1,6 εκατ. επιπλέον θανάτους το 2015, σύμφωνα με το μη κερδοσκοπικό κέντρο ερευνών Berkeley Earth.
Μπορεί μερικά χρόνια πριν τα ηλεκτρικά λεωφορεία να έμοιαζαν ως σενάρια επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο σήμερα τα λεωφορεία με ηλεκτροκινητήρες αποτελούν γεγονός, φέρνοντας την επανάσταση στον τομέα των μεταφορών και αναδιαμορφώνοντας το σκηνικό στον ενεργειακό τομέα.
Η Κίνα δείχνει τον δρόμο καθώς κατά το 2017 διέθετε το 99% του παγκόσμιου στόλου των ηλεκτρικών λεωφορείων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ..
κάθε πέντε εβδομάδες οι κινεζικές πόλεις προσθέτουν 9.500 μεταφορικά μέσα μηδενικών ρύπων σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg New Energy Finance.
Είναι γεγονός ότι η στροφή αυτή έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά καυσίμων καθώς τα «πατροπαράδοτα» λεωφορεία καταναλώνουν 30 φορές περισσότερα καύσιμα απ’ ότι ένα μέσο Ι.Χ. Σύμφωνα με την έρευνα του Bloomberg New Energy Finance, για κάθε 1.000 ηλεκτροφόρα λεωφορεία, 500 βαρέλια καυσίμου diesel ημερησίως «απελευθερώνονται» από την συγκεκριμένη αγορά. Επισημαίνεται παράλληλα ότι φέτος ο όγκος του πετρελαίου κίνησης που δεν χρησιμοποιείται, θα αυξηθεί στο 37% στα 279.000 βαρέλια ημερησίως εξαιτίας της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία περιλαμβάνει επίσης αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά.
Τέλος να τονιστεί ότι η Κίνα πρωτοστατεί στην «ηλεκτροποίηση» του στόλου των λεωφορείων της και αυτό διότι ταλανίζεται χρόνια από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Ο αυξανόμενος αστικός πληθυσμός σε συνδυασμό με τη καλπάζουσα ζήτηση για ενεργειακά προϊόντα από τον ασιατικό γίγαντα είχαν ως αποτέλεσμα η ρύπανση αυτή να ευθύνεται για 1,6 εκατ. επιπλέον θανάτους το 2015, σύμφωνα με το μη κερδοσκοπικό κέντρο ερευνών Berkeley Earth.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου