Από το energypress.gr
Ολοένα και πιο ανακριβείς γίνονται οι προδιαγραφές των κατασκευαστών για την κατανάλωση καυσίμου στα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το International Council on Clean Transportation (ICCT).
Χαρακτηριστικό είναι ότι..
το έτος 2001 η απόκλιση μεταξύ των επίσημων προδιαγραφών και της πραγματικής κατανάλωσης ήταν μόλις 9%, αλλά πέρυσι έφτασε το 42%, τη στιγμή που στο ίδιο διάστημα οι εκπομπές ρύπων υποχώρησαν (υποτίθεται) κατά 30%.
Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ότι ο μέσος Ευρωπαίος οδηγός αναγκάζεται να πληρώσει 400 ευρώ παραπάνω ετησίως για καύσιμα.
Για την έρευνα συνυπολογίστηκαν δεδομένα από γνωστές ιστοσελίδες και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων ανά την Ευρώπη, όπου οι οδηγοί έχουν την ευκαιρία να καταχωρούν τα στοιχεία τους.
Ολοένα και πιο ανακριβείς γίνονται οι προδιαγραφές των κατασκευαστών για την κατανάλωση καυσίμου στα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το International Council on Clean Transportation (ICCT).
Χαρακτηριστικό είναι ότι..
το έτος 2001 η απόκλιση μεταξύ των επίσημων προδιαγραφών και της πραγματικής κατανάλωσης ήταν μόλις 9%, αλλά πέρυσι έφτασε το 42%, τη στιγμή που στο ίδιο διάστημα οι εκπομπές ρύπων υποχώρησαν (υποτίθεται) κατά 30%.
Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ότι ο μέσος Ευρωπαίος οδηγός αναγκάζεται να πληρώσει 400 ευρώ παραπάνω ετησίως για καύσιμα.
Για την έρευνα συνυπολογίστηκαν δεδομένα από γνωστές ιστοσελίδες και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων ανά την Ευρώπη, όπου οι οδηγοί έχουν την ευκαιρία να καταχωρούν τα στοιχεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου