Από το energy.reporter.com.cy
Στο βίντεο που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια δείχνει την προσπάθεια κατάσβεσης μιας πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί σε ένα Tesla Model S, όταν η 19χρονη οδηγός του έχασε τον έλεγχο και έπεσε στις μπαριέρες στον αυστριακό αυτοκινητόδρομο S65, λίγο πριν το τούνελ Pianner/ Quatratscher.
Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η φωτιά χρειάστηκε η επέμβαση συνολικά 35 ανδρών και 5 οχημάτων της τοπικής πυροσβεστικής και η κατάσβεση έγινε εφικτή μόλις ακολουθήθηκαν οι οδηγίες της Tesla, οι οποίες υπάρχουν για κάθε μοντέλο της.
Έτσι οι πυροσβέστες μπόρεσαν..
να ελέγξουν την πυρκαγιά μόλις απομόνωσαν το κύκλωμα υψηλής τάσης του Model S. Ταυτόχρονα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν και αναπνευστικές συσκευές προκειμένου να προστατευτούν από την τυχόν έκλυση «τοξικών ατμών» -μεταξύ άλλων θειϊκού οξέος, οξειδίων άνθρακα, νικελίου, λιθίου, χαλκού και κοβαλτίου- από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ενδιαφέρον είναι, σύμφωνα και με την ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, πως το Tesla έπρεπε να μείνει συνολικά 48 ώρες υπό επιτήρηση, μιας και υπήρχε ο φόβος εκ νέου ανάφλεξης των μπαταριών.
Γενικά πάντως τα ηλεκτρικά μοντέλα απαιτούν ενός άλλου τύπου προσέγγιση για την κατάσβεση πυρκαγιών και βέβαια γνώση των κατάλληλων χειρισμών για κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο από πλευράς των πυροσβεστών. Και μιας και αυτό θα είναι πολύ δύσκολο να ισχύει όταν στο μέλλον, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προβλέψεις, θα αυξάνονται και πληθαίνουν, θα εφαρμοστεί μάλλον μια ενιαία προδιαγραφή που θα πρέπει να ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές.
Φυσικά η τεχνική της κατάσβεσης θα διαφοροποιείται με τη χρήση συσσωρευτών διαφορετικής τεχνολογίας σε σχέση με τις τρέχουσες.
Στο βίντεο που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια δείχνει την προσπάθεια κατάσβεσης μιας πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί σε ένα Tesla Model S, όταν η 19χρονη οδηγός του έχασε τον έλεγχο και έπεσε στις μπαριέρες στον αυστριακό αυτοκινητόδρομο S65, λίγο πριν το τούνελ Pianner/ Quatratscher.
Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η φωτιά χρειάστηκε η επέμβαση συνολικά 35 ανδρών και 5 οχημάτων της τοπικής πυροσβεστικής και η κατάσβεση έγινε εφικτή μόλις ακολουθήθηκαν οι οδηγίες της Tesla, οι οποίες υπάρχουν για κάθε μοντέλο της.
Έτσι οι πυροσβέστες μπόρεσαν..
να ελέγξουν την πυρκαγιά μόλις απομόνωσαν το κύκλωμα υψηλής τάσης του Model S. Ταυτόχρονα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν και αναπνευστικές συσκευές προκειμένου να προστατευτούν από την τυχόν έκλυση «τοξικών ατμών» -μεταξύ άλλων θειϊκού οξέος, οξειδίων άνθρακα, νικελίου, λιθίου, χαλκού και κοβαλτίου- από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ενδιαφέρον είναι, σύμφωνα και με την ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, πως το Tesla έπρεπε να μείνει συνολικά 48 ώρες υπό επιτήρηση, μιας και υπήρχε ο φόβος εκ νέου ανάφλεξης των μπαταριών.
Γενικά πάντως τα ηλεκτρικά μοντέλα απαιτούν ενός άλλου τύπου προσέγγιση για την κατάσβεση πυρκαγιών και βέβαια γνώση των κατάλληλων χειρισμών για κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο από πλευράς των πυροσβεστών. Και μιας και αυτό θα είναι πολύ δύσκολο να ισχύει όταν στο μέλλον, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προβλέψεις, θα αυξάνονται και πληθαίνουν, θα εφαρμοστεί μάλλον μια ενιαία προδιαγραφή που θα πρέπει να ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές.
Φυσικά η τεχνική της κατάσβεσης θα διαφοροποιείται με τη χρήση συσσωρευτών διαφορετικής τεχνολογίας σε σχέση με τις τρέχουσες.
Πηγή: cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου