Από το worldenergynews.gr
Πριν από λίγα χρόνια η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου αποτελούσε πρώτη επιλογή των καταναλωτών. Σήμερα αυτή η τάση μετά από τρία περίπου χρόνια ανατράπηκε και πλέον οι βενζινοκινητήρες να παίρνουν και πάλι την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις στην Ελλάδα.
Με βάση τα στοιχεία που επεξεργάστηκε πρόσφατα..
ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αυτοκινήτων στο πρώτο τετράμηνο οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων ήταν περισσότερες από αυτές των πετρελαιοκίνητων. Συνολικά σύμφωνα με το ΑΠΕ -ΜΠΕ πουλήθηκαν περισσότερα 771 βενζινοκίνητα οχήματα, γεγονός που δείχνει ότι πολύ σύντομα η κατάσταση θα ανατραπεί, καθώς η νέα τάση των καταναλωτών είναι η απόκτηση αυτοκινήτων μικρού κυβισμού με τούρμπο κινητήρες, που έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Τουλάχιστον μέχρι και την έναρξη της νέας τάσης που θα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα.
Όλα αυτά μετά το 2022 όπου για πολλούς αποτελεί χρονολογία σταθμός για την μετάβαση στη νέα εποχή.
Πριν από λίγα χρόνια η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου αποτελούσε πρώτη επιλογή των καταναλωτών. Σήμερα αυτή η τάση μετά από τρία περίπου χρόνια ανατράπηκε και πλέον οι βενζινοκινητήρες να παίρνουν και πάλι την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις στην Ελλάδα.
Με βάση τα στοιχεία που επεξεργάστηκε πρόσφατα..
ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αυτοκινήτων στο πρώτο τετράμηνο οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων ήταν περισσότερες από αυτές των πετρελαιοκίνητων. Συνολικά σύμφωνα με το ΑΠΕ -ΜΠΕ πουλήθηκαν περισσότερα 771 βενζινοκίνητα οχήματα, γεγονός που δείχνει ότι πολύ σύντομα η κατάσταση θα ανατραπεί, καθώς η νέα τάση των καταναλωτών είναι η απόκτηση αυτοκινήτων μικρού κυβισμού με τούρμπο κινητήρες, που έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Τουλάχιστον μέχρι και την έναρξη της νέας τάσης που θα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα.
Όλα αυτά μετά το 2022 όπου για πολλούς αποτελεί χρονολογία σταθμός για την μετάβαση στη νέα εποχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου