Από το energypress.gr
Η BP και η Rosneft στοχεύουν να μπουν ορμητικά στην λιανική αγορά καυσίμων στην Ινδία, το μέγεθος της οποίας εκτιμάται σήμερα στα 117 δισ. δολάρια, όπου, την τελευταία δεκαετία, οι ινδικές κρατικές επιχειρήσεις δεν αντιμετώπιζαν κάποιον ανταγωνισμό.
Ήδη, η BP έχει εξασφαλίσει άδειες για να ανοίξει 3.500 πρατήρια καυσίμων στην δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου. Την ίδια στιγμή, η Rosneft απόκτησε πρόσβαση σε 2.700 αντλίες με την πρόσφατη εξαγορά της Essar Oil Ltd., η οποία σχεδιάζει να προσθέσει 2.600 επιπλέον πρατήρια.
Μαζί με τις Reliance Industries Ltd. και Royal Dutch Shell Plc, ο ιδιωτικός τομέας θα επιδιώξει να αποσπάσει ένα..
σημαντικό κομμάτι της αγοράς από τις τρεις κρατικές εταιρείες της χώρας που αυτή τη στιγμή ελέγχουν το 90% του όγκου της αγοράς, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
«Ο ανταγωνισμός αναμένεται ότι θα ενταθεί με την είσοδο και την επέκταση των παικτών του ιδιωτικού τομέα και πολυεθνικών εταιρειών» αναφέρει ο Rahul Prithiani, διευθυντής στη Βομβάη της CRISIL, μονάδας της S & P Global Ratings. Ο ιδιωτικός τομέας αναμένεται ότι θα αυξήσει το μερίδιό του στην αγορά, αν και οι κρατικές εταιρείες θα διατηρήσουν την κυριαρχία τους δεδομένου του τεράστιου δικτύου που διαθέτουν με σταθμούς λιανικής πώλησης καυσίμων, είπε.
Οι λιανικές πωλήσεις έχουν γίνει πιο βιώσιμες για τον ιδιωτικό τομέα μετά την απόφαση του πρωθυπουργού Narendra Modi να ελευθεροποιήσει τις τιμές στα καύσιμα πριν από δύο χρόνια. Η ελευθεροποίηση των τιμών σε συνδυασμό με την εκτόξευση της κατανάλωσης καυσίμων στην Ινδία, λόγω αύξησης του αριθμού των οχημάτων καθιστούν την χώρα ως μια από τις σημαντικότερες αγορές για τις εταιρείες πετρελαιοειδών
Εξάλλου, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας στο Παρίσι, η Ινδία θα είναι εμφανίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στην κατανάλωση πετρελαίου μέχρι το 2040.
Η BP και η Rosneft στοχεύουν να μπουν ορμητικά στην λιανική αγορά καυσίμων στην Ινδία, το μέγεθος της οποίας εκτιμάται σήμερα στα 117 δισ. δολάρια, όπου, την τελευταία δεκαετία, οι ινδικές κρατικές επιχειρήσεις δεν αντιμετώπιζαν κάποιον ανταγωνισμό.
Ήδη, η BP έχει εξασφαλίσει άδειες για να ανοίξει 3.500 πρατήρια καυσίμων στην δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου. Την ίδια στιγμή, η Rosneft απόκτησε πρόσβαση σε 2.700 αντλίες με την πρόσφατη εξαγορά της Essar Oil Ltd., η οποία σχεδιάζει να προσθέσει 2.600 επιπλέον πρατήρια.
Μαζί με τις Reliance Industries Ltd. και Royal Dutch Shell Plc, ο ιδιωτικός τομέας θα επιδιώξει να αποσπάσει ένα..
σημαντικό κομμάτι της αγοράς από τις τρεις κρατικές εταιρείες της χώρας που αυτή τη στιγμή ελέγχουν το 90% του όγκου της αγοράς, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
«Ο ανταγωνισμός αναμένεται ότι θα ενταθεί με την είσοδο και την επέκταση των παικτών του ιδιωτικού τομέα και πολυεθνικών εταιρειών» αναφέρει ο Rahul Prithiani, διευθυντής στη Βομβάη της CRISIL, μονάδας της S & P Global Ratings. Ο ιδιωτικός τομέας αναμένεται ότι θα αυξήσει το μερίδιό του στην αγορά, αν και οι κρατικές εταιρείες θα διατηρήσουν την κυριαρχία τους δεδομένου του τεράστιου δικτύου που διαθέτουν με σταθμούς λιανικής πώλησης καυσίμων, είπε.
Οι λιανικές πωλήσεις έχουν γίνει πιο βιώσιμες για τον ιδιωτικό τομέα μετά την απόφαση του πρωθυπουργού Narendra Modi να ελευθεροποιήσει τις τιμές στα καύσιμα πριν από δύο χρόνια. Η ελευθεροποίηση των τιμών σε συνδυασμό με την εκτόξευση της κατανάλωσης καυσίμων στην Ινδία, λόγω αύξησης του αριθμού των οχημάτων καθιστούν την χώρα ως μια από τις σημαντικότερες αγορές για τις εταιρείες πετρελαιοειδών
Εξάλλου, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας στο Παρίσι, η Ινδία θα είναι εμφανίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στην κατανάλωση πετρελαίου μέχρι το 2040.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου