Από το energypress.gr
Περισσότερες από 170 χώρες του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας (IMO) συμφώνησαν την καθιέρωση σημαντικών περιορισμών στις εκπομπές θείου.
Η συμφωνία επιβάλλει περιορισμούς στη χρήση θείου στα καύσιμα από το 2020, παρά την επιδίωξη ορισμένων χωρών για πιο σταδιακή καθιέρωση αυστηρότερων κανόνων κατά της μόλυνσης.
O ΙΜΟ ανέφερε ότι το περιεχόμενο θείου στα καύσιμα θα περιορισθεί στο 0,5% έναντι 2,5% κατά μέσον όρο σήμερα.
Οι επικριτές της συμφωνίας προειδοποιούν ότι..
θα αυξήσει σημαντικά το κόστος των καυσίμων, βάρος που δύσκολα μπορεί να σηκώσει η παγκόσμια ναυτιλία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος υλοποίησης της συμφωνίας μπορεί να φθάσει τα 40 εκατ. ευρώ.
Πολλές από τις 171 χώρες του IMO – μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες πλοιοκτήτριες χώρες, όπως η Ελλάδα, η Κίνα, η Γερμανία και οι ΗΠΑ - έχουν αρχίσει ήδη να προσαρμόζονται στις μειωμένες εκπομπές θείου.
Περισσότερες από 170 χώρες του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας (IMO) συμφώνησαν την καθιέρωση σημαντικών περιορισμών στις εκπομπές θείου.
Η συμφωνία επιβάλλει περιορισμούς στη χρήση θείου στα καύσιμα από το 2020, παρά την επιδίωξη ορισμένων χωρών για πιο σταδιακή καθιέρωση αυστηρότερων κανόνων κατά της μόλυνσης.
O ΙΜΟ ανέφερε ότι το περιεχόμενο θείου στα καύσιμα θα περιορισθεί στο 0,5% έναντι 2,5% κατά μέσον όρο σήμερα.
Οι επικριτές της συμφωνίας προειδοποιούν ότι..
θα αυξήσει σημαντικά το κόστος των καυσίμων, βάρος που δύσκολα μπορεί να σηκώσει η παγκόσμια ναυτιλία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος υλοποίησης της συμφωνίας μπορεί να φθάσει τα 40 εκατ. ευρώ.
Πολλές από τις 171 χώρες του IMO – μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες πλοιοκτήτριες χώρες, όπως η Ελλάδα, η Κίνα, η Γερμανία και οι ΗΠΑ - έχουν αρχίσει ήδη να προσαρμόζονται στις μειωμένες εκπομπές θείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου