Από το naftikachronika.gr
Σύμφωνα με την τελευταία ειδική έκδοση της Drewry η υπερβολική αύξηση του στόλου και η αναπροσαρμογή της τιμής του LPG στις κύριες βιομηχανικές δυνάμεις της Ασίας προκαλεί ανακατατάξεις στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές για τη συγκεκριμένη αγορά.
Ο στόλος VLGC έχει μεγεθυνθεί σε ποσοστό 7% από τρίμηνο σε τρίμηνο κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων τριμήνων και πλέον ξεπερνά την υπάρχουσα αύξηση της ζήτησης φορτίου.
Ένας επιπλέον παράγοντας που έχει ανακύψει πρόσφατα αφορά το ..
μεγάλο αριθμό των ακυρώσεων από τους τερματικούς σταθμούς των ΗΠΑ. Οι 22 ακυρώσεις το τελευταίο τρίμηνο έχουν επηρεάσει σημαντικά τη ναυλαγορά στο συγκεκριμένο κλάδο και ενώ η ασιατική ζήτηση παρέμεινε ανθεκτική, δεν είναι πλέον αρκετά ισχυρή για να απορροφήσει την υπερπροσφορά τόσο από τις ΗΠΑ όσο και τη Μέση Ανατολή.
Αποτέλεσμα των ακυρώσεων είναι τα πλοία που επρόκειτο να μεταφέρουν αμερικανικό LPG να αναζητούν μια θέση στον ήλιο στην spot αγορά, θέτοντας έτσι περαιτέρω πίεση στις φθίνουσες τιμές.
Κατά την Drewry, παρά το γεγονός ότι οι ακυρώσεις φορτίων αναμένεται να μειωθούν από το τέταρτο τρίμηνο, η υπερπροσφορά πλοίων θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα. Επιπλέον 26 VLGCs θα πέσουν στο νερό μέχρι το τέλος του 2016.
Σύμφωνα με την τελευταία ειδική έκδοση της Drewry η υπερβολική αύξηση του στόλου και η αναπροσαρμογή της τιμής του LPG στις κύριες βιομηχανικές δυνάμεις της Ασίας προκαλεί ανακατατάξεις στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές για τη συγκεκριμένη αγορά.
Ο στόλος VLGC έχει μεγεθυνθεί σε ποσοστό 7% από τρίμηνο σε τρίμηνο κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων τριμήνων και πλέον ξεπερνά την υπάρχουσα αύξηση της ζήτησης φορτίου.
Ένας επιπλέον παράγοντας που έχει ανακύψει πρόσφατα αφορά το ..
μεγάλο αριθμό των ακυρώσεων από τους τερματικούς σταθμούς των ΗΠΑ. Οι 22 ακυρώσεις το τελευταίο τρίμηνο έχουν επηρεάσει σημαντικά τη ναυλαγορά στο συγκεκριμένο κλάδο και ενώ η ασιατική ζήτηση παρέμεινε ανθεκτική, δεν είναι πλέον αρκετά ισχυρή για να απορροφήσει την υπερπροσφορά τόσο από τις ΗΠΑ όσο και τη Μέση Ανατολή.
Αποτέλεσμα των ακυρώσεων είναι τα πλοία που επρόκειτο να μεταφέρουν αμερικανικό LPG να αναζητούν μια θέση στον ήλιο στην spot αγορά, θέτοντας έτσι περαιτέρω πίεση στις φθίνουσες τιμές.
Κατά την Drewry, παρά το γεγονός ότι οι ακυρώσεις φορτίων αναμένεται να μειωθούν από το τέταρτο τρίμηνο, η υπερπροσφορά πλοίων θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα. Επιπλέον 26 VLGCs θα πέσουν στο νερό μέχρι το τέλος του 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου