Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Γιατί κάνουν "κύκλους" τα πετρελαιοφόρα στα λιμάνια της Κίνας;

Γιατί κάνουν "κύκλους" τα πετρελαιοφόρα στα λιμάνια της Κίνας;
Τον Φεβρουάριο, το τάνκερ Jag Lok φόρτωσε πετρέλαιο από την δυτική Αφρική και έβαλε πλώρη για το κινεζικό λιμάνι του Qindao, σε ένα ταξίδι 12.000 ναυτικών μιλίων.

Φτάνοντας στην Κίνα τον Απρίλιο, το πλοίο έκανε...
κύκλους για 20 ημέρες πριν μπορέσει να ξεφορτώσει. Ο λόγος; Το λιμάνι δεν μπορούσε να διαχειριστεί τον τεράστιο αριθμό-ρεκόρ των πλοίων που κατέφθαναν για να γεμίσουν τα ιδιωτικά διυλιστήρια που βρίσκονται στην περιοχή.



Το πρόβλημα της καθυστέρησης αυτής υποδεικνύει το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζουν πολλά ανεξάρτητα διυλιστήρια εν μέσω της παγκόσμιας πετρελαϊκής κρίσης. Οι ιδιώτες αυτοί αναμένεται να αγοράσουν 1 εκατ. βαρέλια αργού από το εξωτερικό φέτος μόνο στην Κίνα, σε σχέση με 620.000 βαρέλια το 2015. Αν και οι ιδιώτες θεωρούνται "μικρομεσαίοι", συνολικά αποτελούν το 1/3 της ικανότητας διύλισης στην Κίνα.

Τα λεγόμενα και "teapots", αν και πριν από ένα χρόνο βασίζονταν στους δημόσιους "γίγαντες", τώρα πια βρίσκονται στο προσκήνιο της αγοράς του αργού μετά από την αλλαγή του κανονισμού από τις αρχές.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου