Όπως πρόσθεσε, από τα 82 συνολικά διϋλιστήρια της Ευρώπης, τα 40 αντιμετωπίζουν σοβαρά...
ζητήματα. “Η περιβαλλοντική ρύθμιση είναι πολύ πιο αυστηρή στην Ευρώπη από άλλες περιοχές του πλανήτη, αλλά και το ενεργειακό κόστος, το οποίο αυξάνει με τη σειρά του το κόστος της διΰλισης”, σημείωσε.
Από την πλευρά του, ο διευθυντής πολιτικής του συνδέσμου FuelsEurope, Αλεσάντρο Μπαρτελόνι, υποστήριξε ότι η ζήτηση για καύσιμα μεταφορών στην Ευρώπη θα έχει καθοδική πορεία στο εξής, καθώς ο στόλος των οχημάτων θα γίνεται ολοένα και περισσότερο ηλεκτροκίνητος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πιθανή σωτηρία για τις ευρωπαϊκές μονάδες είναι η εξαγωγή των προϊόντων τους σε άλλες περιοχές του πλανήτη, όπως η Μέση Ανατολή.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου