Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Γιατί η Shell συνεχίζει να ποντάρει στην ελληνική αγορά

Γιατί η Shell συνεχίζει να ποντάρει στην ελληνική αγορά
Με διάχυτο το αίσθημα αισιοδοξίας για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς καυσίμου, η Coral και η Shell  ανανέωσαν τη συνεργασία τους για ακόμα δέκα χρόνια, μέχρι το 2024, με τον υπεύθυνο του δικτύου λιανικής της Shell παγκοσμίως, Istvan Kapitany, να δίνει εύσημα στο γενικό διευθυντή της Coral Γιώργο Θωμαϊδη για την επιτυχία της μέχρι τώρα συνεργασίας των δύο εταιρειών.

Η Shell λειτουργεί στην Ελλάδα με τον μοντέλο του licensing από το 2010. Το 2014 η συμφωνία ανανεώθηκε για τα επόμενα 10 χρόνια και έτσι η Coral θα είναι στρατηγικός συνεργάτης της Shell μέχρι το 2024. Όπως υπογραμμίζουν τόσο ο κ. Kapitany, όσο και ο κ. Θωμαϊδης, πρόκειται για μια συνεργασία που συνδυάζει την τοπική εμπειρία και τεχνογνωσία με τη διεθνή υποστήριξη της μάρκας προς όφελος των πελατών της στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα είναι χαρακτηριστικά: Κατά την περίοδο 2010-2014, το μερίδιο αγοράς της Shell στην Ελλάδα παρουσίασε διαρκή αύξηση, σε μια αγορά που την ίδια περίοδο παρουσιάζει μείωση κατά 30% σε επίπεδο πωλήσεων καυσίμων, λόγω της οικονομικής κρίσης. Πλέον, το σήμα Shell στην Ελλάδα κατέχει την κορυφαία θέση στην αγορά καυσίμων, με μερίδιο αγοράς που έφτασε τον Αύγουστο του 2014 το 20% στα καύσιμα αυτοκινήτων.

Όπως τόνισε ο  Kapitany, η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές που η Shell έχει αναγνωρίσει για τις αποδόσεις της, ενώ δήλωσε ότι η εταιρεία θεωρεί πολύ επιτυχημένη την εν λόγω συνεργασία. Ο κ.  Θωμαϊδης επισήμανε ότι είναι πολύ αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς καυσίμου στην Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι μέσα στα σχέδια τους είναι και η αύξηση των σημείων πώλησης και άλλων ειδών προϊόντων, πέρα από τα καύσιμα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία η Coral διαθέτει 1,3 δισ. λίτρα καυσίμων το χρόνο, εξυπηρετεί 100.000 καταναλωτές που επισκέπτονται πρατήρια Shell σε ημερήσια βάση, διαθέτει 600.000 ενεργούς κατόχους καρτών Shell που πραγματοποιούν πάνω από 1.200.000 συναλλαγές το χρόνο, προσφέρει 1 εκατ. προωθητικά προϊόντα μέσω των πρατηρίων Shell κάθε χρόνο και διενεργεί 11 εκατ. συναλλαγές το χρόνο μόνο για τη Shell V-Power. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κρίση, από το 2010-2014, η εταιρεία συνέχισε να επενδύει και έχει κατασκευάσει περισσότερα από 70 νέα ιδιολειτουργούμενα πρατήρια και περισσότερα από 75 νέα πρατήρια που λειτουργούν μέσω dealers. Η επένδυση αυτή έχει ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ.

Η Shell είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, με δραστηριότητα σε πάνω από 70 χώρες και περισσότερα από 43.000 καταστήματα λιανικής πώλησης, τουλάχιστον 500.000 εργαζόμενοι της Shell εξυπηρετούν 20 εκατ. πελάτες καθημερινά. Εκτός του ότι ηγείται των λιανικών πωλήσεων της Shell σε παγκόσμιο επίπεδο, o Istvan Kapitany διευθύνει τη δραστηριότητα της Shell στον τομέα της διύλισης και εμπορίας (downstream) στην Ευρώπη και στην Αφρική. Είναι επίσης πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Shell Γερμανίας καθώς και του εποπτικού συμβουλίου της εταιρείας ενέργειας Raizen που δραστηριοποιείται στην Βραζιλία. Βέβαια, τα τελευταία 10 χρόνια, το διεθνές δίκτυο των Shell licenses έχει αναπτυχθεί σημαντικά και αποτελεί σήμερα πάνω από το 30% του διεθνούς δικτύου πρατηρίων της Shell, με 17 licensees σε 42 χώρες. Επιπλέον, η εταιρία αναλαμβάνει δράση για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών ενέργειας και παρέχει υποστήριξη στους πελάτες της ώστε να εξοικονομούν ενέργεια και να μειώνουν τους ρύπους με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτό επιτυγχάνεται με διαρκείς επενδύσεις σε έρευνα και τεχνολογία.


ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου