Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

                      
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι


Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την εθελουσία έξοδο και την στάση των Εκπροσώπων των εργαζομένων στο Δ.Σ. ΕΛΠΕ, προς αποκατάσταση της αλήθειας θα ήθελα να τονίσω, ότι  καταψήφισα την συγκεκριμένη πρόταση για λόγους αρχής, αφού δεν θα υπάρξει αντικατάσταση των συναδέλφων που αποχωρούν, υπερασπιζόμενος απόλυτα τα συμφέροντα των εργαζομένων, πράγμα που δεν έκανε ο έτερος Εκπρόσωπος, Πρόεδρος του Σωματείου ο οποίος έδωσε την θετική του ψήφο στην πρόταση.

Ως προς την ΕΣΣΕ, είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ την απόφαση του Ανωτάτου Οργάνου των εργαζομένων που είναι η Γενική Συνέλευση, παρόλες τις ενστάσεις που έχω και διατύπωσα στο Δ.Σ. ΕΛΠΕ ως προς το Πρακτικό Συμφωνίας και έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες ανακοινώσεις της Παράταξης μου. Δεν μου επιτρέπει η συνέπεια μου να αγνοήσω τις αποφάσεις των εργαζομένων και να λειτουργήσω με Παραταξιακά κριτήρια προδίδοντας ουσιαστικά την εμπιστοσύνη σας.

Προσπαθώ πάντα, τιμώντας την ψήφο – εντολή που μου δώσατε, να περιφρουρήσω το θεσμό του Εκπροσώπου των εργαζομένων στο Δ.Σ. της Εταιρείας, ιδιαίτερα όταν αφορά εργασιακά ζητήματα.



ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΚΩΣΤΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου