Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Με το ευρώ καλύτερα…


image

Κινούμαι με τη μοτοσυκλέτα προς Ερμού και σταματώ για βενζίνη
- Καλημέρα, πόσο το λίτρο η απλή αμόλυβη σήμερα;
- 590 δραχμές
- Τι πράγμα;
- Με συγχωρείτε έκανα λάθος στην τιμή.1,73 euro εννοούσα
- Πες το ρε φίλε και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό…
- Πόσο να βάλω;
- Φουλαρέ το!
Πληρώνω,βάζω μπροστά, αφήνω συμπλέκτη, ανοίγω το γκάζι και φθάνω Ερμού. Παρκάρω και μπαίνω στο φούρνο να τσιμπήσω κάτι.
- Μια τυρόπιτα παρακαλώ;
- 510 δραχμές
- Πως; Θα πάρω όλο το ταψί;
- Έκανα λάθος. 1,50 euro εννοούσα.
- Τώρα μάλιστα. Βάλε μου δύο!
Τρώγοντας κάνω μάτι σε επώνυμη βιτρίνα με παπούτσια. Ζαχαρώνω ένα ζευγάρι καστόρι. Χωρίς δεύτερη κουβέντα μπαίνω μέσα και τα δοκιμάζω.
- Σας πάνε πολύ, μου κάνει ένας ξεραγκιανός πωλητής που μόνο τσιμπούκι δεν μου χει πάρει ακόμη
- Πόσο έχουν;
- 56.000 δραχμές
- Αδελφέ για τα παπούτσια σε ρώτησα. Όχι για να γίνω μέτοχος στο μαγαζί.
- Χίλια συγνώμη. Από το πρωί κάνω λάθη, δικαιολογείται. 165 euro ήθελα να πω.
- Είπα και γω. Θα τα πάρω.
Λίγο πριν γυρίσω σπίτι σταματώ στη Μιλιώνη για καφέ. Αράζω το βασανισμένο μου κορμί στην καρέκλα και παραγγέλνω ένα μέτριο φρέντο εσπρέσσο. Μετά από λίγο ο σερβιτόρος τον αφήνει στο τραπέζι και ζητάει να πληρωθεί
- 1360 δραχμές παρακαλώ
- Τι έκανε λέει. Πέρα από το καφέ θα πληρώσω και το μπανιστήρι που κάνω στο πεζόδρομο;
- Έχετε δίκιο. Mea culpa, μου κάνει λατινοθρεμμένα. 4 euro παρακαλώ…
Γυρίζω σπίτι και πετυχαίνω την κυρά μου στην είσοδο της πολυκατοικίας να προσπαθεί να δαμάσει ένα καρότσι παραφορτωμένο με κάθε λογής φρούτα και λαχανικά.
- Σταμάτα να με κοιτάς σα χάνος και έλα να με βοηθήσεις με αυτό το διάολο, μου κάνει με παράπονο
- Έγινε πραξικόπημα ή επιστράτευση και πήρες τόσα πολλά;
- Αχ αυτά τα αστεία σου…
- Πολλά αγγούρια βλέπω. Θέλουμε τόσα;
- Θα σου λεγα τώρα κάτι…
- Σοβαρά τώρα. Πολλά δεν είναι;
- Τα τρώνε τα παιδιά σου. Τελείωνε. Προχώρα…
- Και αν επιτρέπεται πόσο πήγε ο παράς;
- 14.000 δραχμές
- Πόσο;
- Αχ βρε Λούη έκανα λάθος. Νομίζεις ότι μου χει μείνει μυαλό με τόσες σκοτούρες; 41 euro εννοούσα
- Βρε πουλάκι μου πρόσεχε λίγο. Μου κοψες το αίμα.
- Τι βλέπω; Ψωνίσαμε, ψωνίσαμε; μου κάνει
- Κάτι παπούτσια πήρα μωρέ…
- Είχες λεφτά;
- Πληρώθηκα σήμερα
- Αλήθεια;
- 632 euro παρακαλώ!
- Λίγα δεν είναι;
- Μα τι λες τώρα! Ξέρεις τι είναι 632 euro;
- Τι είναι;
- 215.000 δραχμές
- Τόσα πολλά;
- Εμ!
- Για δες…
- Γυναίκα στο χω πει καιρό τώρα αλλά δεν θες να το καταλάβεις
- Τι πράγμα;
- Με το ευρώ καλύτερα… Με το ευρώ καλύτερα… 
ΠΗΓΗ:5manarmy.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου