Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Απόδειξη ότι η Σελήνη είναι αστρόπλοιο!



Πολλοί είναι αυτοί που όταν λέω ότι η Σελήνη είναι ένα διαστημόπλοιο και όχι δορυφόρος της γης ξεσπάνε στα γέλια, ή ακόμα με κοιτάνε πολύ περίεργα σαν να είμαι εγώ εξωγήινος…. τους δικαιολογώ!!! Είναι ένα πείραμα που έκανα για να δω τις αντιδράσεις του κόσμου σε κάτι που λιγοστοί γνωρίζουν ότι η Σελήνη είναι "κάτι" που δεν θα έπρεπε να είναι εκεί που βρίσκεται τώρα αλλά κάπου αλλού!!! Σας φαίνεται και εσάς παράξενο; 
Δεν σας αδικώ, φαίνεται παράξενο ακόμα σε κάποιους από τους συνεργάτες μου. Βλέπεται είναι κάτι που δεν μπορεί να το χωνέψει ο ανθρώπινος εγκέφαλος ότι η Σελήνη είναι κάτι άλλο από ότι αυτό που μαθαίναμε στο σχολείο, ότι είναι μια τεράστια προστασία της γης από τους μετεωρίτες και ότι αν δεν υπήρχε η Σελήνη δεν θα υπήρχε η γη!!! Είναι όμως η αλήθεια αυτή; 
Μετά από σοβαρές έρευνες και μελέτες όχι μόνο δικές μου ή των συνεργατών μου αλλά και άλλων πολλών επιστημόνων, μαθηματικών, αστρονόμων, γεωλόγων καταθέτω το παρακάτω άρθρο με αποδείξεις που δείχνουν ότι η Σελήνη είναι ένα τεχνητό αστρόπλοιο και όχι ένας πλανήτης-δορυφόρος της γης!!!!!
Ξεκινώντας την έρευνα αυτήν ήθελα τουλάχιστον τα μαθηματικά τα οποία είναι αλάνθαστα αλλά είναι και η παγκόσμια γλώσσα του σύμπαντος να συμφωνούν με τις έρευνες μου!! Όταν ανάθεσα σε έναν από τους συνεργάτες μου να μου βρει αποστάσεις γη-Σελήνης, την μάζα της αλλά και ότι άλλο μπορούσε να βρει που να μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε στια μαθηματικές αποδείξεις…… έμεινα άφωνος όταν μου είπε ότι ήδη έχουν γίνει οι ανάλογες διαδικασίες ειδικά από έναν μεγάλο αστρονόμο και συγγραφέα του προηγούμενου αιώνα Ισαάκ Ασίμωφ. Αμέσως παράτησα ότι έκανα και έτρεξα να βρω τις αποδείξεις μόνος μου….. ήθελα να μάθω αν ο Ασίμωφ είχε τις ίδιες ανησυχίες με μένα και με κάποιους άλλους ερευνητές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου