Στην τελική φάση τους βρίσκονται οι δοκιμές που πραγματοποιούνται στο διυλιστήριο της Ελευσίνας των «Ελληνικών Πετρελαίων» όπου έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση και σύμφωνα με πληροφορίες η μονάδα θα μπεί σε κανονική εμπορική λειτουργία σε λίγες εβδομάδες, στις αρχές δηλαδή του Αυγούστου.
Πρόκειται για επένδυση συνολικού ύψους 1,2 δις. ευρώ, από τις μεγαλύτερες στον ευρωπαϊκό κλάδο διύλισης, που φαίνεται ότι θα αποτελέσει τον καταλυτικό παράγοντα για να μπει με άλλους όρους στη «νέα εποχή» ο Όμιλος των ΕΛΠΕ.
Οι μελέτες δείχνουν ότι η Ευρώπη θα είναι ελλειμματική σε ντίζελ μέχρι το 2025, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνει η ζήτηση και στις εκτός Ε.Ε. χώρες. Με δεδομένο ότι η βασική αλλαγή που θα φέρει η αναβάθμιση του διυλιστηρίου είναι αυτή ακριβώς, δηλαδή ο μηδενισμός της παραγωγής μαζούτ (παρήγαγε μέχρι τώρα 2200 τόνους) και η αύξηση κατά 1300 τόνους της παραγωγής ντίζελ, γίνεται σαφές ότι οι θετικές συνέπειες θα είναι πολύ σημαντικές. Αρκεί να αναφερθεί ότι η διαφορά τιμής ανάμεσα στο μαζούτ και στο ντίζελ είναι 200 έως 400 δολάρια τον τόνο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου