Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Η Καλιφόρνια κινείται προς τη σταδιακή κατάργηση των φορτηγών που κινούνται με ντίζελ, περιορίζοντας τη ρύπανση των ατμομηχανών





Οι ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια ενέκριναν την Παρασκευή νέους κανόνες που απαιτούν όλα τα μεσαία και βαρέα οχήματα που πωλούνται στην πολιτεία το 2036 να έχουν μηδενικές εκπομπές, μια ημέρα αφότου το Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια (CARB) ενέκρινε κανονισμούς..

μειωμένων εκπομπών για τις ατμομηχανές

«Με αυτές τις ενέργειες που απαιτούν όλες οι πωλήσεις νέων βαρέων φορτηγών να είναι μηδενικές εκπομπές και η αντιμετώπιση της ρύπανσης των τρένων στην πολιτεία μας, είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη πιο υγιεινών γειτονιών και καθαρότερου αέρα για όλους τους Καλιφορνέζους», δήλωσε ο κυβερνήτης Gavin Newsom.

Ο κανόνας απαιτεί επίσης τη μετάβαση των υφιστάμενων στόλων σε οχήματα μηδενικών εκπομπών. Οι μεγάλες εξέδρες, οι τοπικές παραδόσεις και οι κυβερνητικοί στόλοι πρέπει να μεταβούν σε μηδενικές εκπομπές έως το 2035, σε απορριμματοφόρα και τοπικά λεωφορεία έως το 2039 και σε τρακτέρ με καμπίνα και ειδικά οχήματα έως το 2042.

Το συμβούλιο εκτιμά ότι η μειωμένη ρύπανση από τους κανόνες των φορτηγών θα είχε ως αποτέλεσμα 26,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξοικονόμηση υγείας από λιγότερες κρίσεις άσθματος, επισκέψεις στα επείγοντα και αναπνευστικές ασθένειες και εξοικονόμηση 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λειτουργικά έξοδα μεταφοράς φορτηγών.

Ο διευθύνων σύμβουλος των American Trucking Associations Chris Spear επέκρινε την απόφαση να εξαναγκαστούν οι μεταφορείς αυτοκινήτων να αγοράζουν οχήματα μηδενικών εκπομπών.

«Η Καλιφόρνια θέτει μη ρεαλιστικούς στόχους και ανέφικτα χρονοδιαγράμματα που αναμφίβολα θα οδηγήσουν σε υψηλότερες τιμές για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παραδίδονται στο κράτος και λιγότερες επιλογές για τους καταναλωτές», είπε ο Spear.

Η CARB είπε ότι οι ιδιοκτήτες στόλων μπορούν να λάβουν εξαιρέσεις με βάση τη διαθέσιμη τεχνολογία για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα ρυπογόνα φορτηγά με αυτά που έχουν τους καθαρότερους κινητήρες στη χώρα.

Ενώ τα φορτηγά αντιπροσωπεύουν μόνο το 6% των οχημάτων στους δρόμους της Καλιφόρνια, αντιπροσωπεύουν πάνω από το 35% των εκπομπών οξειδίων του αζώτου που παράγονται από τις μεταφορές της πολιτείας και περίπου το 25% των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο δρόμο.

Ο Paul Cort, διευθυντής της εκστρατείας Right to Zero της Earthjustice, είπε ότι «ο νέος κανόνας για τα φορτηγά θα έχει βαθιά οφέλη για την υγεία και τα οικονομικά όχι μόνο εδώ, αλλά σε κάθε άλλη πολιτεία που υιοθετεί αυτές τις προστασίες καθαρού αέρα».

Την Πέμπτη, η CARB ενέκρινε νέους κανονισμούς για τις ατμομηχανές που απαιτούν μέχρι το 2030 μόνο άτομα ηλικίας κάτω των 23 ετών να μπορούν να λειτουργούν στην πολιτεία.

Οι μεταγωγικές, βιομηχανικές και επιβατικές ατμομηχανές που κατασκευάζονται από το 2030 θα πρέπει να λειτουργούν σε διαμορφώσεις μηδενικών εκπομπών στην Καλιφόρνια και για μεταφορές εμπορευματικών γραμμών που ξεκινούν το 2035.

«Με τον νέο κανονισμό, κινούμαστε προς ένα μέλλον όπου όλες οι μεταφορικές δραστηριότητες στην πολιτεία θα έχουν μηδενικές εκπομπές», δήλωσε η πρόεδρος του CARB Liane Randolph.

Το CARB τον Αύγουστο ψήφισε να απαιτήσει όλα τα νέα οχήματα που πωλούνται στην πολιτεία έως το 2035 να είναι είτε ηλεκτρικά είτε plug-in ηλεκτρικά υβριδικά. Η κυβέρνηση Μπάιντεν πρέπει ακόμα να εγκρίνει παραιτήσεις για την Καλιφόρνια για την εφαρμογή των νέων κανονισμών.


 (Reuters) 


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου