Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

Τα μελλοντικά διυλιστήρια στην Ινδία ενδέχεται να έχουν μικρότερη χωρητικότητα

 




Η Ινδία θα εξετάσει την κατασκευή μικρότερων διυλιστηρίων πετρελαίου λόγω προβλημάτων στην απόκτηση γης, καθώς στοχεύει να αυξήσει την ετήσια παραγωγική της ικανότητα στα 9 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα (bpd), δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Πετρελαίου Hardeep Singh Puri.

Η ικανότητα διύλισης πετρελαίου στην Ινδία, τον..

τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα και καταναλωτή πετρελαίου στον κόσμο, είναι περίπου 5,2 εκατομμύρια bpd.

Οι παγκόσμιοι παραγωγοί πετρελαίου βλέπουν την Ινδία ως μια σταθερή διέξοδο για το πετρέλαιο τους, καθώς αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τέταρτο της παγκόσμιας αύξησης της ζήτησης πετρελαίου έως το 2040.

"Τα διυλιστήρια είναι υψηλού κόστους. Εξετάζουμε έναν μεγάλο αριθμό 20 εκατομμυρίων τόνων ετησίως, μικρότερους, γιατί αν το κάνω πολύ μεγάλο από την απόκτηση γης και άλλα θέματα μπαίνουν στον δρόμο", είπε ο Puri στους δημοσιογράφους στο περιθώριο μιας εκδήλωση της βιομηχανίας.

Είπε ότι η Ινδία έπρεπε να καταρτίσει έναν οδικό χάρτη για την επέκταση της ικανότητας διύλισης στα 9 εκατομμύρια bpd.

Τα προβλήματα με τις αγορές γης είναι ένας από τους βασικούς λόγους για την υποτονική ανάπτυξη των υποδομών στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας.

Το Reuters ανέφερε πέρυσι ότι η Ινδία σκέφτηκε να κατασκευάσει πολλά διυλιστήρια αντί για ένα εργοστάσιο 1,2 εκατομμυρίων bpd που σχεδιαζόταν με τη Saudi Aramco και την Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), λόγω των προκλήσεων στην απόκτηση αγροτεμαχίου 15.000 στρεμμάτων για αυτήν.

Οι καθυστερήσεις στην απόκτηση της γης έχουν σχεδόν ακινητοποιήσει το έργο, που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το 2025, και αύξησαν το κόστος κατά 36% στα 60-B$, σύμφωνα με εκτιμήσεις του 2019.

Η κυβέρνηση δεν απάντησε στα αιτήματα για σχόλια πέρυσι σχετικά με την πιθανότητα διάσπασης του σχεδιαζόμενου γιγαντιαίου διυλιστηρίου.

Ο Puri είπε ότι νέα διυλιστήρια θα παράγουν επίσης πετροχημικά και πράσινο υδρογόνο μεταξύ άλλων προϊόντων.

Ο πρωθυπουργός Narendra Modi έχει θέσει έναν καθαρό μηδενικό στόχο για το 2070 και βοηθά τις εταιρείες να χτίσουν πράσινα έργα μέσω διαφόρων κινήτρων.

Η Ινδία θέλει να αναπτύξει μια παραγωγική ικανότητα πράσινης υδρογόνου 5 εκατομμυρίων τόνων ετησίως έως το 2030, εκτός από την επέκταση της χωρητικότητας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

«Η Ινδία θα γίνει ενεργειακός κόμβος, αλλά είναι ένας ενεργειακός κόμβος που κινείται προς την πράσινη κατεύθυνση», είπε ο Puri.


 (Reuters) 


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου