Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rolls-Royce λέει ότι η αεροπορία πρέπει να ενεργήσει με καθαρές μηδενικές δεσμεύσεις

 



Η αεροπορία πρέπει να επιταχύνει τη χρήση βιοκαυσίμων προτού οι νέες τεχνολογίες όπως  το υδρογόνο  και τα ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη καταστούν βιώσιμες για τον περιορισμό των εκπομπών καθώς η ζήτηση για ταξίδια δεν θα μειωθεί, δήλωσε την Τρίτη το αφεντικό της Rolls-Royce.

«Τελικά, μια μέρα είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα μπορέσετε να πετάξετε από εδώ στο Σαν Φρανσίσκο με ένα αεροσκάφος με κάτι..

σαν αεριοστρόβιλο που καίει  υδρογόνο , αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνουμε αυτό στο τα επόμενα 15 χρόνια», δήλωσε ο Warren East στο συνέδριο του Reuters IMPACT στο Λονδίνο.

«Χρειαζόμαστε λοιπόν μια μεταβατική τεχνολογία», δήλωσε ο East, ο οποίος θα παραιτηθεί από τον κατασκευαστή αεροκινητήρων στο τέλος του έτους.

Εταιρείες από μεγάλες εταιρείες πετρελαίου έως νεοφυείς επιχειρήσεις κατασκευάζουν βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF), τα οποία προσφέρουν μείωση έως και 80% στις εκπομπές άνθρακα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, χρησιμοποιώντας πρώτες ύλες όπως το μαγειρικό λάδι.

Το SAF μπορεί να αναμειχθεί με παραδοσιακά καύσιμα και να πέσει κατευθείαν στα υπάρχοντα αεροσκάφη, αλλά είναι πιο ακριβό και αποτελεί λιγότερο από το 1% του καυσίμου που χρησιμοποιείται από τα εμπορικά αεροσκάφη σήμερα.

Ο East είπε ότι θα υπάρξει εκθετική άνοδος του SAF καθώς θα κυκλοφορήσει περισσότερη χωρητικότητα.

Αλλά θα χρειαζόταν κυβερνητική παρέμβαση, για παράδειγμα στις εντολές του SAF, για να βοηθήσει τους αριθμούς να συσσωρευτούν, είπε.

 Τελικά, τα καθαρά συνθετικά καύσιμα που παράγονται από άνθρακα που συλλαμβάνεται από τον αέρα σε συνδυασμό με υδρογόνο  πράσινης πηγής θα μπορούσαν να προσφέρουν μια καθαρή μηδενική λύση, αλλά η διαδικασία είναι ενεργοβόρα.

Μια λύση στο ενεργειακό δίλημμα είναι η πυρηνική ενέργεια, όπως ο μικρός αρθρωτός αντιδραστήρας Rolls που αναπτύσσεται που θα μπορούσε να παρέχει ενέργεια στο δίκτυο μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Ο East είπε ότι η νέα κυβέρνηση της Βρετανίας υποστήριξε το έργο. "Η νέα κυβέρνηση είναι αρκετά απασχολημένη αυτή τη στιγμή, αλλά έχω διαβάσει ότι είναι πολύ πρόθυμοι για αυτό", είπε.

Είπε ότι η αεροπορία έπρεπε να χρησιμοποιήσει τεχνολογία για να γίνει καθαρό μηδέν έως το 2050 - ο δηλωμένος στόχος της - επειδή οι άνθρωποι δεν επρόκειτο να σταματήσουν να πετούν.

«Οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να πηγαίνουν προς τα πίσω», είπε. "Μάθαμε για τις πτήσεις στον 20ο αιώνα. Τώρα είναι ο 21ος αιώνας και δεν πρόκειται να επιστρέψουμε".

Reuters


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου