Μια συμμαχία αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων ζήτησε αλλαγές στη σχεδιαζόμενη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κλιματική αλλαγή τη Δευτέρα, υποστηρίζοντας ότι θα τις καταστήσει λιγότερο ανταγωνιστικές με μη ευρωπαίους αντιπάλους.
Με στόχο την αεροπορία, έναν τομέα που θεωρείται υπεύθυνος για έως..
και 3% των παγκόσμιων εκπομπών, η ΕΕ παρουσίασε σχέδια τον περασμένο Ιούλιο που προβλέπουν αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές CO 2 και τη χρήση μειγμάτων συνθετικών καυσίμων, καθώς και την εφαρμογή φόρου κηροζίνης.Η συμμαχία, της οποίας τα σχεδόν 20 μέλη περιλαμβάνουν όλες τις θυγατρικές της Lufthansa, την Air France-KLM και μεγάλα αεροδρόμια όπως η Φρανκφούρτη και το Schipol του Άμστερνταμ, υποστηρίζει ότι οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων μέσω μη ευρωπαϊκών κόμβων δεν θα υπόκεινται στο ίδιο σχετικό κόστος, οδηγώντας σε ενδεχόμενο στροφή των επιχειρήσεων σε τέτοιους μεταφορείς.
Η συμμαχία απορρίπτει κατηγορηματικά τον φόρο κηροζίνης και προτείνει η επιβάρυνση της περιβαλλοντικής προστασίας να βασίζεται σε ολόκληρη τη διαδρομή πτήσης, όχι μόνο σε πτήσεις τροφοδοσίας που μεταφέρουν επιβάτες από την ΕΕ σε διεθνείς κόμβους όπως η Κωνσταντινούπολη ή το Ντουμπάι.
Κατ' αρχήν, ωστόσο, η συμμαχία είναι υπέρ του πακέτου της ΕΕ για το κλίμα "Fit for 55", το οποίο στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 55% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου