Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Η Mammoet υποστηρίζει τον εκσυγχρονισμό του μεγαλύτερου διυλιστηρίου στη Γερμανία

 




Το Mineraloelraffinerie Oberrhein (MiRo) στην Καρλσρούη προετοιμάζεται για τη σημαντική προγραμματισμένη ανάκαμψή του το 2021. Ως μέρος αυτού, η κεφαλή του αντιδραστήρα του εργοστασίου FCC πρόκειται να αντικατασταθεί και θα είναι το μεγαλύτερο ανυψωμένο μεμονωμένο στοιχείο. Το διυλιστήριο..

στράφηκε στο Mammoet για αυτό το έργο, χάρη στην ενεργό συμμετοχή του στην τεχνική προετοιμασία του έργου, ως μέρος μιας μελέτης μηχανικής, και για πολλά χρόνια αξιόπιστης συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών.

Πριν ξεκινήσει το έργο, η ομάδα μηχανικής της Mammoet ήταν υποχρεωμένη να σχεδιάσει και να κατασκευάσει εξειδικευμένες σέλες μεταφοράς. Αυτά θα επέτρεπαν τη διέλευση από ένα στενό τμήμα της διαδρομής και θα εξασφάλιζαν ότι το φορτίο θα μπορούσε να μειωθεί και να παραληφθεί ξανά πιο εύκολα όταν η διαμόρφωση μεταφοράς έπρεπε να επεκταθεί πριν εισέλθει στο διυλιστήριο.

Στα τέλη Οκτωβρίου 2020, η νέα κεφαλή αντιδραστήρα διαμέτρου 230t, 17m και 9m έφτασε στο πρωτοπόρο λιμάνι στην Καρλσρούη με πλοίο. Η Mammoet έλαβε το υπερμεγέθη βαρύ εξάρτημα αναλαμβάνοντας μια λειτουργία εκφόρτωσης ro-ro με συνδυασμό SPMT 2 γραμμών αξόνων x 10.




"Ως αποτέλεσμα καθυστερήσεων στη ναυτιλία, η φάση SPMT έπρεπε να αναβληθεί αρκετές φορές. Ωστόσο, δεδομένου ότι η μεταφορά μέσω δημόσιων οδών ήταν δυνατή μόνο σε συγκεκριμένες ημέρες και ένας σημαντικός δρόμος πρόσβασης στο διυλιστήριο θα μπορούσε να κλείσει μόνο τα σαββατοκύριακα, συντονίσαμε το ανάπτυξη, έτσι ώστε η χρονική περίοδος να μπορεί να διατηρηθεί ακριβώς σε ένα σαββατοκύριακο. Αυτό μείωσε σημαντικά τον αντίκτυπο στην κυκλοφορία των εγκαταστάσεων.

Στη συνέχεια, η κεφαλή του αντιδραστήρα μεταφέρθηκε στο διυλιστήριο μέσω δημόσιων δρόμων για σχεδόν τρία χιλιόμετρα. Φεύγοντας από το λιμάνι, η πρώτη πρόκληση - μια πύλη στενής παλίρροιας - ξεπεράστηκε, καθώς οι σέλες μεταφοράς κατά παραγγελία επέτρεψαν την ασφαλή διέλευση από το κενό.




Πριν από την είσοδο στο διυλιστήριο, η διαμόρφωση μεταφοράς έπρεπε να επεκταθεί για να καλύψει τα μέγιστα επιτρεπόμενα φορτία άξονα των γεφυρών στο διυλιστήριο. Σε μια ειδική θέση μετατροπής, το φορτίο μειώθηκε υδραυλικά και το ζεύγος SPMT επεκτάθηκε σε 2 x 24 γραμμές άξονα.

Με αυτόν τον τρόπο, η κεφαλή του αντιδραστήρα έφτασε με ασφάλεια στη θέση προ-συναρμολόγησης, όπου περιστράφηκε κατά 90 μοίρες σε ένα σύνθετο ανυψωτικό τριών γερανών και έπεσε στο πλαίσιο προ-συναρμολόγησης σε όρθια θέση. Εδώ, τα βαριά εξαρτήματα προετοιμάζονται και αποθηκεύονται προσωρινά, έτοιμα για το κλείσιμο.

«Με την ολοκληρωμένη λύση βαρέων καθηκόντων που περιλαμβάνει εκφόρτωση ro-ro, βαριές μεταφορές μέσω δημόσιων οδών και ανελκυστήρα τριών γερανών, μπορέσαμε να υποστηρίξουμε με επιτυχία το MiRo στην επίτευξη ενός σημαντικού ορόσημου στο έργο εκσυγχρονισμού.», Συνεχίζει ο Müller.









Κατά τη δεύτερη φάση αυτού του έργου, το Mammoet θα αντικαταστήσει την παλιά κεφαλή του αντιδραστήρα με τη νέα χρησιμοποιώντας έναν γερανό ανιχνευτή


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου