Από το worldenergynews.gr
Οι πωλήσεις πετρελαιοειδών σημειώνουν πτώση στην Ιαπωνία καθώς η επιδημία του κορονοϊού επιδεινώνεται στον τέταρτο μεγαλύτερο εισαγωγέα αργού στον κόσμο, αλλά οι μεγαλύτεροι βιομηχανίες διύλισης της χώρας δεν σκοπεύουν να μειώσουν την παραγωγή.
Οι πωλήσεις πετρελαϊκών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της βενζίνης και των αεροπορικών καυσίμων, υποχώρησαν..
περισσότερο από το ένα τέταρτο την περασμένη εβδομάδα, το πιο πρόσφατο διάστημα για το οποίο υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.
Οι πωλήσεις αεροπορικών καυσίμων υποχώρησαν σχεδόν στο 80%, καθώς οι ιαπωνικές και οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν πτήσεις προς την Κίνα και άλλους προορισμούς.
Το ξέσπασμα του κορωναϊού που ξεκίνησε στην Κίνα στα τέλη του περασμένου χρόνου εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο με αυξανόμενο ρυθμό, με την Ιαπωνία σήμερα μια από τις χειρότερες πληγείσες χώρες και τους δρόμους στο Τόκιο, το μεγαλύτερο αστικό κέντρο στον κόσμο, σε μεγάλο βαθμό άδειους.
"Υπολογίζουμε ότι η ζήτηση εγχώριων ιαπωνικών προϊόντων πετρελαίου κατά το πρώτο τρίμηνο θα μειωθεί κατά μέσο όρο 7-8% σε ετήσια βάση, τόσο ως αποτέλεσμα της επιβράδυνσης της οικονομικής δραστηριότητας όσο και ως αποτέλεσμα της μάχης κατά του κορονοϊού", δήλωσε ο Aaron Cheong,, αναλυτής προϊόντων πετρελαίου στις Energy Aspects.
"Η επέκταση της COVID-19 στην Ιαπωνία, αν είναι παρατεταμένη, πιθανότατα θα αποδυναμώσει περαιτέρω τη ζήτηση, με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο που έχει ήδη παρατηρηθεί στην αγορά αεροσκαφών", δήλωσε.
Οι πωλήσεις βενζίνης μειώθηκαν κατά 2,3% στα 750.000 βαρέλια την ημέρα (bpd) την εβδομάδα έως τις 29 Φεβρουαρίου, ενώ τα καύσιμα μειώθηκαν περισσότερο από 20% για τις πωλήσεις A-fuel και της νάφθας κατά 84%.
Ο ρυθμός λειτουργίας του διυλιστηρίου στην Ιαπωνία ήταν 82,2%, έναντι 84,3% την προηγούμενη εβδομάδα.
"Η ζήτηση για αεροπορικά καύσιμα για διεθνείς πτήσεις έχει μειωθεί", δήλωσε σε Reuters ο εκπρόσωπος του δεύτερου μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ιαπωνίας, Idemitsu Kosan,.
"Αλλά δεν έχουμε δει συγκεκριμένο αντίκτυπο στη ζήτηση για καύσιμα τζετ για εσωτερικές πτήσεις και εξακολουθούμε να εξετάζουμε πόσο αντίκτυπο είχε στην τοπική ζήτηση βενζίνης", δήλωσε.
Η Idemitsu δεν σχεδιάζει να κλείσει καμία από τις μονάδες αποστάξης αργού στα διυλιστήρια της και δήλωσε ότι λειτουργούν κανονικά.
Εκπρόσωπος της JXTG, του μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ιαπωνίας με μερίδιο αγοράς περίπου 50%, δήλωσε: "Για τα αποθέματα καυσίμων και τις εγκαταστάσεις μας, δεν υπάρχει επίδραση αυτή τη στιγμή. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει τεράστιο αντίκτυπο στην αγορά μας. "
Οι πωλήσεις πετρελαιοειδών σημειώνουν πτώση στην Ιαπωνία καθώς η επιδημία του κορονοϊού επιδεινώνεται στον τέταρτο μεγαλύτερο εισαγωγέα αργού στον κόσμο, αλλά οι μεγαλύτεροι βιομηχανίες διύλισης της χώρας δεν σκοπεύουν να μειώσουν την παραγωγή.
Οι πωλήσεις πετρελαϊκών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της βενζίνης και των αεροπορικών καυσίμων, υποχώρησαν..
περισσότερο από το ένα τέταρτο την περασμένη εβδομάδα, το πιο πρόσφατο διάστημα για το οποίο υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.
Οι πωλήσεις αεροπορικών καυσίμων υποχώρησαν σχεδόν στο 80%, καθώς οι ιαπωνικές και οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν πτήσεις προς την Κίνα και άλλους προορισμούς.
Το ξέσπασμα του κορωναϊού που ξεκίνησε στην Κίνα στα τέλη του περασμένου χρόνου εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο με αυξανόμενο ρυθμό, με την Ιαπωνία σήμερα μια από τις χειρότερες πληγείσες χώρες και τους δρόμους στο Τόκιο, το μεγαλύτερο αστικό κέντρο στον κόσμο, σε μεγάλο βαθμό άδειους.
"Υπολογίζουμε ότι η ζήτηση εγχώριων ιαπωνικών προϊόντων πετρελαίου κατά το πρώτο τρίμηνο θα μειωθεί κατά μέσο όρο 7-8% σε ετήσια βάση, τόσο ως αποτέλεσμα της επιβράδυνσης της οικονομικής δραστηριότητας όσο και ως αποτέλεσμα της μάχης κατά του κορονοϊού", δήλωσε ο Aaron Cheong,, αναλυτής προϊόντων πετρελαίου στις Energy Aspects.
"Η επέκταση της COVID-19 στην Ιαπωνία, αν είναι παρατεταμένη, πιθανότατα θα αποδυναμώσει περαιτέρω τη ζήτηση, με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο που έχει ήδη παρατηρηθεί στην αγορά αεροσκαφών", δήλωσε.
Οι πωλήσεις βενζίνης μειώθηκαν κατά 2,3% στα 750.000 βαρέλια την ημέρα (bpd) την εβδομάδα έως τις 29 Φεβρουαρίου, ενώ τα καύσιμα μειώθηκαν περισσότερο από 20% για τις πωλήσεις A-fuel και της νάφθας κατά 84%.
Ο ρυθμός λειτουργίας του διυλιστηρίου στην Ιαπωνία ήταν 82,2%, έναντι 84,3% την προηγούμενη εβδομάδα.
"Η ζήτηση για αεροπορικά καύσιμα για διεθνείς πτήσεις έχει μειωθεί", δήλωσε σε Reuters ο εκπρόσωπος του δεύτερου μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ιαπωνίας, Idemitsu Kosan,.
"Αλλά δεν έχουμε δει συγκεκριμένο αντίκτυπο στη ζήτηση για καύσιμα τζετ για εσωτερικές πτήσεις και εξακολουθούμε να εξετάζουμε πόσο αντίκτυπο είχε στην τοπική ζήτηση βενζίνης", δήλωσε.
Η Idemitsu δεν σχεδιάζει να κλείσει καμία από τις μονάδες αποστάξης αργού στα διυλιστήρια της και δήλωσε ότι λειτουργούν κανονικά.
Εκπρόσωπος της JXTG, του μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ιαπωνίας με μερίδιο αγοράς περίπου 50%, δήλωσε: "Για τα αποθέματα καυσίμων και τις εγκαταστάσεις μας, δεν υπάρχει επίδραση αυτή τη στιγμή. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει τεράστιο αντίκτυπο στην αγορά μας. "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου