Από το worldenergynews.gr
Η BP θα εγκαταλείψει το κύριο αμερικανικό λόμπι διύλισης και δύο άλλες εμπορικές ομάδες, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος Bernard Looney προωθεί ορισμένους από τους πιο φιλόδοξους στόχους του πετρελαϊκού τομέα για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Η BP ανακοίνωσε ότι η άποψή της..
σχετικά με την τιμολόγηση του άνθρακα και αυτή της American Fuel & Petrochemical Manufacturers (AFPM) ήταν "σε αντίθεση και προς το παρόν δεν έχουμε τομείς πλήρους ευθυγράμμισης".
"Η BP θα επιδιώξει ευκαιρίες συνεργασίας με οργανισμούς που μοιράζονται τη φιλόδοξη και προοδευτική προσέγγισή μας στην ενεργειακή μετάβαση", δήλωσε ο CEO της εταιρείας Β. Looney.
Επίσης, δεν θα ανανεώσει τη συμμετοχή της στην Western States Petroleum Association (WSPA) και στη Western Energy Alliance (WEA).
Η BP, ένας από τους μεγαλύτερους διυλιστές των ΗΠΑ παραγωγός πετροχημικών και έμπορος λιανικής πώλησης καυσίμων, θα παραμείνει μέλος του Αμερικανικού Ινστιτούτου Πετρελαίου, του μεγαλύτερου ενεργειακού συνδέσμου της χώρας, αν και είναι μόνο εν μέρει ευθυγραμμισμένο με τις θέσεις του.
Η BP ζήτησε να τεθεί μια τιμή στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προκειμένου, η πιο ρυπογόνος παραγωγή ορυκτών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου του άνθρακα, να ενθαρρυνθεί για τις επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η Royal Dutch Shell και η Total το περασμένο έτος δήλωσαν ότι δεν θα ανανεώσουν τις συνδρομές τους στο AFPM.
Οι εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου υπόκεινται σε πιέσεις από τους επενδυτές και τους ακτιβιστές για να επιτύχουν τον στόχο του Παρισιού του 2015 να περιορίσει την υπερθέρμανση του πλανήτη κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου από τα προβιομηχανικά επίπεδα.
Σε απάντηση, η BP, η Shell και άλλες μεγάλες μονάδες διύλισης επενδύουν σε καθαρότερες τεχνολογίες καυσίμων.
Αλλά το AFPM έχει αντιταχθεί στα πρότυπα που απαιτούν από τα εργοστάσια διύλισης να συνδυάζουν ή να επιδοτούν την ανάμειξη βιοκαυσίμων στην βενζίνη λέγοντας ότι «πονάει» τα ανεξάρτητα διυλιστήρια.
Ο AFPM έχει περίπου 300 αμερικανικά και διεθνή μέλη, όπως η Exxon Mobil Corp και η Chevron Corp που λειτουργούν 110 διυλιστήρια και 229 πετροχημικά εργοστάσια, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του 2018.
Η BP εκμεταλλεύεται τρία διυλιστήρια των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των 430.000 βαρελιών ημερησίως, του Whiting, της Ιντιάνα, που είναι το μεγαλύτερο
Η BP θα εγκαταλείψει το κύριο αμερικανικό λόμπι διύλισης και δύο άλλες εμπορικές ομάδες, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος Bernard Looney προωθεί ορισμένους από τους πιο φιλόδοξους στόχους του πετρελαϊκού τομέα για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Η BP ανακοίνωσε ότι η άποψή της..
σχετικά με την τιμολόγηση του άνθρακα και αυτή της American Fuel & Petrochemical Manufacturers (AFPM) ήταν "σε αντίθεση και προς το παρόν δεν έχουμε τομείς πλήρους ευθυγράμμισης".
"Η BP θα επιδιώξει ευκαιρίες συνεργασίας με οργανισμούς που μοιράζονται τη φιλόδοξη και προοδευτική προσέγγισή μας στην ενεργειακή μετάβαση", δήλωσε ο CEO της εταιρείας Β. Looney.
Επίσης, δεν θα ανανεώσει τη συμμετοχή της στην Western States Petroleum Association (WSPA) και στη Western Energy Alliance (WEA).
Η BP, ένας από τους μεγαλύτερους διυλιστές των ΗΠΑ παραγωγός πετροχημικών και έμπορος λιανικής πώλησης καυσίμων, θα παραμείνει μέλος του Αμερικανικού Ινστιτούτου Πετρελαίου, του μεγαλύτερου ενεργειακού συνδέσμου της χώρας, αν και είναι μόνο εν μέρει ευθυγραμμισμένο με τις θέσεις του.
Η BP ζήτησε να τεθεί μια τιμή στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προκειμένου, η πιο ρυπογόνος παραγωγή ορυκτών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου του άνθρακα, να ενθαρρυνθεί για τις επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η Royal Dutch Shell και η Total το περασμένο έτος δήλωσαν ότι δεν θα ανανεώσουν τις συνδρομές τους στο AFPM.
Οι εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου υπόκεινται σε πιέσεις από τους επενδυτές και τους ακτιβιστές για να επιτύχουν τον στόχο του Παρισιού του 2015 να περιορίσει την υπερθέρμανση του πλανήτη κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου από τα προβιομηχανικά επίπεδα.
Σε απάντηση, η BP, η Shell και άλλες μεγάλες μονάδες διύλισης επενδύουν σε καθαρότερες τεχνολογίες καυσίμων.
Αλλά το AFPM έχει αντιταχθεί στα πρότυπα που απαιτούν από τα εργοστάσια διύλισης να συνδυάζουν ή να επιδοτούν την ανάμειξη βιοκαυσίμων στην βενζίνη λέγοντας ότι «πονάει» τα ανεξάρτητα διυλιστήρια.
Ο AFPM έχει περίπου 300 αμερικανικά και διεθνή μέλη, όπως η Exxon Mobil Corp και η Chevron Corp που λειτουργούν 110 διυλιστήρια και 229 πετροχημικά εργοστάσια, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του 2018.
Η BP εκμεταλλεύεται τρία διυλιστήρια των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των 430.000 βαρελιών ημερησίως, του Whiting, της Ιντιάνα, που είναι το μεγαλύτερο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου