Από το worldenergynews.gr
Στην ανάπτυξη του πράσινου καυσίμου κατευθύνεται η Ινδονησία, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα της Εθνικής Επιτροπής Ενέργειας, Djoko Siswanto έτσι ώστε να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από τις δαπανηρές εισαγωγές πετρελαίου.
«Δοκιμάζουμε σε δύο..
από τα διυλιστήρια μας, Dumai και Plaju. Προσπαθούμε για 100% πράσινη παραγωγή ντίζελ μέχρι το 2022 ή το 2023, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων καυσίμων στον τομέα των αερομεταφορών. Θα το επιτύχουμε σταδιακά. Η κυβέρνηση επιδιώκει εθνικούς και ξένους επενδυτές να κατασκευάσουν περισσότερα διυλιστήρια, ειδικά σε περιοχές κοντά σε φυτείες φοινικέλαιου στη Σουμάτρα και στο Καλιμαντάν. Ωστόσο, δεν υπάρχουν σχέδια σε αυτό το στάδιο για την εξαγωγή πράσινων καυσίμων» είπε χαρακτηριστικά ο Djoko.
Στη συνέχεια, διευκρίνισε πως: «Το πράσινο καύσιμο θα είναι μόνο για εγχώρια κατανάλωση, όχι για εξαγωγή. Η επιτυχία του κυβερνητικού προγράμματος B30, που απαιτεί όλα τα ντίζελ που πωλούνται στη χώρα να περιέχουν τουλάχιστον 30% βιοκαύσιμα, θα βοηθούσε στην αύξηση της παραγωγής πράσινου καυσίμου. Η επιτυχία του προγράμματος θα καθορίσει επίσης την εφαρμογή του φιλόδοξου προγράμματος B50 το 2021».
Η προσπάθεια της Ινδονησίας για μετατροπή του φοινικέλαιου σε πράσινο ντίζελ, πράσινη βενζίνη και πράσινο καύσιμο αεροσκαφών θα απαιτούσε περίπου 8,8 εκατομμύρια εκτάρια φυτειών φοινικέλαιου.
Τέλος, ο αντιπρόεδρος Maruf Amin δήλωσε κατά την έναρξη της διάσκεψης στις 31 Οκτωβρίου ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει το ποσοστό βιοντίζελ στο εθνικό μείγμα καυσίμων.
Στην ανάπτυξη του πράσινου καυσίμου κατευθύνεται η Ινδονησία, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα της Εθνικής Επιτροπής Ενέργειας, Djoko Siswanto έτσι ώστε να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από τις δαπανηρές εισαγωγές πετρελαίου.
«Δοκιμάζουμε σε δύο..
από τα διυλιστήρια μας, Dumai και Plaju. Προσπαθούμε για 100% πράσινη παραγωγή ντίζελ μέχρι το 2022 ή το 2023, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων καυσίμων στον τομέα των αερομεταφορών. Θα το επιτύχουμε σταδιακά. Η κυβέρνηση επιδιώκει εθνικούς και ξένους επενδυτές να κατασκευάσουν περισσότερα διυλιστήρια, ειδικά σε περιοχές κοντά σε φυτείες φοινικέλαιου στη Σουμάτρα και στο Καλιμαντάν. Ωστόσο, δεν υπάρχουν σχέδια σε αυτό το στάδιο για την εξαγωγή πράσινων καυσίμων» είπε χαρακτηριστικά ο Djoko.
Στη συνέχεια, διευκρίνισε πως: «Το πράσινο καύσιμο θα είναι μόνο για εγχώρια κατανάλωση, όχι για εξαγωγή. Η επιτυχία του κυβερνητικού προγράμματος B30, που απαιτεί όλα τα ντίζελ που πωλούνται στη χώρα να περιέχουν τουλάχιστον 30% βιοκαύσιμα, θα βοηθούσε στην αύξηση της παραγωγής πράσινου καυσίμου. Η επιτυχία του προγράμματος θα καθορίσει επίσης την εφαρμογή του φιλόδοξου προγράμματος B50 το 2021».
Η προσπάθεια της Ινδονησίας για μετατροπή του φοινικέλαιου σε πράσινο ντίζελ, πράσινη βενζίνη και πράσινο καύσιμο αεροσκαφών θα απαιτούσε περίπου 8,8 εκατομμύρια εκτάρια φυτειών φοινικέλαιου.
Τέλος, ο αντιπρόεδρος Maruf Amin δήλωσε κατά την έναρξη της διάσκεψης στις 31 Οκτωβρίου ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει το ποσοστό βιοντίζελ στο εθνικό μείγμα καυσίμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου