Από το autoblog.gr
Η Δανία ηγείται μιας ομάδας 10 ακόμη ευρωπαϊκών χωρών που ζητούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2040 να απαγορεύσει πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε μια προσπάθεια μείωσης της ρύπανσης και την καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής.
Η Δανία υπέβαλε την πρότασή της κατά..
τη διάρκεια συνεδρίασης των υπουργών περιβάλλοντος της Ε.Ε στο Λουξεμβούργο, με την Ευρωπαϊκή Ένωση να σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 40% μέχρι το 2030, ενώ η Κομισιόν σχεδιάζει να τις εξαλείψει πλήρως μέχρι το 2050, προκειμένου να συμβάλει στην μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ο Dan Jorgensen, υπουργός κλίματος και ενέργειας της Δανίας, ελπίζει πως η απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα ασκήσει πίεση στην Κομισιόν να προτείνει την σταδιακή κατάργηση όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα σε βάθος δύο δεκαετιών.
Τον Οκτώβριο του 2018 η Δανία είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει την πώληση όλων των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2030, αλλά τελικά πήρε πίσω το μέτρο, επειδή παραβίαζε τους κοινοτικούς κανονισμούς της Ε.Ε. Ο Jorgensen συμπλήρωσε πως εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορέσει να συμφωνήσει σε μια μια πανευρωπαϊκή απαγόρευση, θα ήταν καλό να επιτρέψει σε μεμονωμένες χώρες να εφαρμόσουν ένα τέτοιο μέτρο.
Στην ίδια συνεδρίαση, η Λιθουανία, η Λετονία, η Σλοβενία, η Βουλγαρία και αρκετές άλλες χώρες πρότειναν πως πρέπει να γίνουν περισσότερα προκειμένου να σταματήσει η “διαρροή άνθρακα” από την πώληση παλιών ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη Δυτική στην Ανατολική Ευρώπη.
Η Δανία ηγείται μιας ομάδας 10 ακόμη ευρωπαϊκών χωρών που ζητούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2040 να απαγορεύσει πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε μια προσπάθεια μείωσης της ρύπανσης και την καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής.
Η Δανία υπέβαλε την πρότασή της κατά..
τη διάρκεια συνεδρίασης των υπουργών περιβάλλοντος της Ε.Ε στο Λουξεμβούργο, με την Ευρωπαϊκή Ένωση να σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 40% μέχρι το 2030, ενώ η Κομισιόν σχεδιάζει να τις εξαλείψει πλήρως μέχρι το 2050, προκειμένου να συμβάλει στην μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ο Dan Jorgensen, υπουργός κλίματος και ενέργειας της Δανίας, ελπίζει πως η απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα ασκήσει πίεση στην Κομισιόν να προτείνει την σταδιακή κατάργηση όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα σε βάθος δύο δεκαετιών.
Τον Οκτώβριο του 2018 η Δανία είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει την πώληση όλων των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2030, αλλά τελικά πήρε πίσω το μέτρο, επειδή παραβίαζε τους κοινοτικούς κανονισμούς της Ε.Ε. Ο Jorgensen συμπλήρωσε πως εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορέσει να συμφωνήσει σε μια μια πανευρωπαϊκή απαγόρευση, θα ήταν καλό να επιτρέψει σε μεμονωμένες χώρες να εφαρμόσουν ένα τέτοιο μέτρο.
Στην ίδια συνεδρίαση, η Λιθουανία, η Λετονία, η Σλοβενία, η Βουλγαρία και αρκετές άλλες χώρες πρότειναν πως πρέπει να γίνουν περισσότερα προκειμένου να σταματήσει η “διαρροή άνθρακα” από την πώληση παλιών ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη Δυτική στην Ανατολική Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου