Από το naftikachronika.gr
Mε λίγους μήνες να απομένουν για την εφαρμογή του sulphur cap, πολλά είναι τα διυλιστήρια που εντατικοποιούν τις εργασίες τους για την παραγωγή καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το ινδικό διυλιστήριο Gujarat, το οποίο σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του, S.M. Vaidya, είναι έτοιμο..
να παράγει ετησίως 700.000 τόνους LSFO, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Από την άλλη, το διυλιστήριο Haldia, το οποίο επίσης ανήκει στην κρατική India Oil Corp., έχει ανακοινώσει ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει την παραγωγή-συμμορφούμενων με τους κανονισμούς του ΙΜΟ-καυσίμων, τα οποία σε ετήσια βάση θα ανέρχονται σε 300.000 τόνους.
Mε λίγους μήνες να απομένουν για την εφαρμογή του sulphur cap, πολλά είναι τα διυλιστήρια που εντατικοποιούν τις εργασίες τους για την παραγωγή καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το ινδικό διυλιστήριο Gujarat, το οποίο σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του, S.M. Vaidya, είναι έτοιμο..
να παράγει ετησίως 700.000 τόνους LSFO, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Από την άλλη, το διυλιστήριο Haldia, το οποίο επίσης ανήκει στην κρατική India Oil Corp., έχει ανακοινώσει ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει την παραγωγή-συμμορφούμενων με τους κανονισμούς του ΙΜΟ-καυσίμων, τα οποία σε ετήσια βάση θα ανέρχονται σε 300.000 τόνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου