Από το energypress.gr
Σημαντικές αλλαγές και ανακατατάξεις θα επιφέρει στη ναυτιλία η οδηγία της ΜΑRPOL για χαμηλότερου θείου καύσιμα μετά το 2020, με την παγκόσμια αγορά να προετοιμάζεται να υποδεχτεί τις αλλαγές.
Η χρήση των καυσίμων στη ναυτιλία επανέρχεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για μια αγορά που αλλάζει..
ριζικά, με τον Όμιλο ΕΛΠΕ και την ΕΚΟ να έχουν ήδη λάβει κατάλληλες θέσεις ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις.
Αναλύοντας πρόσφατα τα ζητήματα αυτά ο κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας στα Ελληνικά Πετρέλαια ΑΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, έθεσε προς το ακροατήριο του Export Summit VI: Fostering Maritime Economy (διοργάνωση: ΣΕΒΕ) σημαντικά ζητήματα, αναφορικά με την αγορά του ναυτιλιακού καυσίμου στην Ελλάδα.
Ο κ. Καραχάννας ανέπτυξε τις επιπτώσεις των προδιαγραφόμενων εξελίξεων και το κόστος στην αγορά, καθώς και το πως θα αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις ο επιχειρηματικός κόσμος.
Ένα ζήτημα στο οποίο εστίασε είναι το αν θα προχωρήσουν οι πλοιοκτήτες σε εγκατάσταση scrappers, καθώς και το δίλημμα που τίθεται μπροστά τους: θα πληρώσουν το πιο ακριβό καύσιμο χαμηλού θείου ή θα προχωρήσουν σε κατασκευή νέων πλοίων με LNG;
Κλείνοντας, ο κ. Καραχάννας τοποθετήθηκε στο κατά πόσο η ελληνική παραγωγή ναυτιλιακών καυσίμων θα είναι αρκετή ώστε να ικανοποιήσει τη ζήτηση με τα νέα δεδομένα.
Η πεποίθηση που εξέφρασε είναι ότι ο Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα, όντας έτοιμος να εξυπηρετήσει τις νέες ανάγκες της αναδιατασσόμενης παγκόσμιας αγοράς.
Η προετοιμασία του Ομίλου έχει ήδη προχωρήσει και πλέον τα ΕΛΠΕ είναι σε κατάλληλη θέση ώστε να ανταποκριθούν στις ανακατάξεις στην παγκόσμια αγορά ναυτιλιακού καυσίμου.
Σημαντικές αλλαγές και ανακατατάξεις θα επιφέρει στη ναυτιλία η οδηγία της ΜΑRPOL για χαμηλότερου θείου καύσιμα μετά το 2020, με την παγκόσμια αγορά να προετοιμάζεται να υποδεχτεί τις αλλαγές.
Η χρήση των καυσίμων στη ναυτιλία επανέρχεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για μια αγορά που αλλάζει..
ριζικά, με τον Όμιλο ΕΛΠΕ και την ΕΚΟ να έχουν ήδη λάβει κατάλληλες θέσεις ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις.
Αναλύοντας πρόσφατα τα ζητήματα αυτά ο κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας στα Ελληνικά Πετρέλαια ΑΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, έθεσε προς το ακροατήριο του Export Summit VI: Fostering Maritime Economy (διοργάνωση: ΣΕΒΕ) σημαντικά ζητήματα, αναφορικά με την αγορά του ναυτιλιακού καυσίμου στην Ελλάδα.
Ο κ. Καραχάννας ανέπτυξε τις επιπτώσεις των προδιαγραφόμενων εξελίξεων και το κόστος στην αγορά, καθώς και το πως θα αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις ο επιχειρηματικός κόσμος.
Ένα ζήτημα στο οποίο εστίασε είναι το αν θα προχωρήσουν οι πλοιοκτήτες σε εγκατάσταση scrappers, καθώς και το δίλημμα που τίθεται μπροστά τους: θα πληρώσουν το πιο ακριβό καύσιμο χαμηλού θείου ή θα προχωρήσουν σε κατασκευή νέων πλοίων με LNG;
Κλείνοντας, ο κ. Καραχάννας τοποθετήθηκε στο κατά πόσο η ελληνική παραγωγή ναυτιλιακών καυσίμων θα είναι αρκετή ώστε να ικανοποιήσει τη ζήτηση με τα νέα δεδομένα.
Η πεποίθηση που εξέφρασε είναι ότι ο Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα, όντας έτοιμος να εξυπηρετήσει τις νέες ανάγκες της αναδιατασσόμενης παγκόσμιας αγοράς.
Η προετοιμασία του Ομίλου έχει ήδη προχωρήσει και πλέον τα ΕΛΠΕ είναι σε κατάλληλη θέση ώστε να ανταποκριθούν στις ανακατάξεις στην παγκόσμια αγορά ναυτιλιακού καυσίμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου