Από το msn.com
Μια και καλή φαίνεται ότι ο Έλληνας έχει στρέψει πλέον την πλάτη του στο diesel, όπως αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία πωλήσεων για τους 2 πρώτους μήνες του 2019.
Το χαμηλότερο ποσοστό πωλήσεων των τελευταίων ετών καταγράφουν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων της χώρας μας τη χρονιά που διανύουμε, αφού πλέον φαίνεται ότι ο Έλληνας έχει στραφεί προς τη βενζίνη, αφήνοντας στα…
αζήτητα το άλλοτε κραταιό diesel.
Αυτό αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς για το πρώτο δίμηνο του 2019, κατά τα οποία τα diesel αφορούν μόνο στο 31,3% όλων των ταξινομήσεων (5.255 πωλήσεις).
Σε αντίθεση με το diesel, η βενζίνη έχει αυξήσει το μερίδιό της στο 62,3% (16.771 πωλήσεις), όντας ξεκάθαρα το καύσιμο που επιλέγει πλέον ο Έλληνας αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου. Το υπόλοιπο 6,3% της αγοράς (1.059 αυτοκίνητα) αφορά σε υβριδικά, ηλεκτρικά ή μοντέλα με φυσικό αέριο ή υγραέριο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νούμερο αυτό των πωλήσεων του diesel στη χώρα μας είναι το χαμηλότερο από τον Νοέμβριο του 2011, όταν και «απελευθερώθηκε» η κυκλοφορία των diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Θυμίζουμε ότι την περασμένη χρονιά, το 2018, οι πωλήσεις diesel μοντέλων στη χώρα μας αφορούσαν στο 35,7%, ενώ το 2017 τα diesel είχαν κλείσει με 44,3% επί συνόλου πωλήσεων.
Φυσικά, η τάση αυτή της πτώσης των πωλήσεων του diesel δεν είναι μόνο ελληνική, αφού την προηγούμενη χρονιά στην Ευρώπη το diesel έκλεισε με μερίδιο μόνο 36%, σημειώνοντας σημαντική πτώση σε σχέση με το 2017. Σε αντίθεση με το diesel, η βενζίνη ανέβασε το ποσοστό των πωλήσεών της στο 57%, από 50% την προπέρσινη χρονιά.
Μια και καλή φαίνεται ότι ο Έλληνας έχει στρέψει πλέον την πλάτη του στο diesel, όπως αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία πωλήσεων για τους 2 πρώτους μήνες του 2019.
Το χαμηλότερο ποσοστό πωλήσεων των τελευταίων ετών καταγράφουν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων της χώρας μας τη χρονιά που διανύουμε, αφού πλέον φαίνεται ότι ο Έλληνας έχει στραφεί προς τη βενζίνη, αφήνοντας στα…
αζήτητα το άλλοτε κραταιό diesel.
Αυτό αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς για το πρώτο δίμηνο του 2019, κατά τα οποία τα diesel αφορούν μόνο στο 31,3% όλων των ταξινομήσεων (5.255 πωλήσεις).
Σε αντίθεση με το diesel, η βενζίνη έχει αυξήσει το μερίδιό της στο 62,3% (16.771 πωλήσεις), όντας ξεκάθαρα το καύσιμο που επιλέγει πλέον ο Έλληνας αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου. Το υπόλοιπο 6,3% της αγοράς (1.059 αυτοκίνητα) αφορά σε υβριδικά, ηλεκτρικά ή μοντέλα με φυσικό αέριο ή υγραέριο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νούμερο αυτό των πωλήσεων του diesel στη χώρα μας είναι το χαμηλότερο από τον Νοέμβριο του 2011, όταν και «απελευθερώθηκε» η κυκλοφορία των diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Θυμίζουμε ότι την περασμένη χρονιά, το 2018, οι πωλήσεις diesel μοντέλων στη χώρα μας αφορούσαν στο 35,7%, ενώ το 2017 τα diesel είχαν κλείσει με 44,3% επί συνόλου πωλήσεων.
Φυσικά, η τάση αυτή της πτώσης των πωλήσεων του diesel δεν είναι μόνο ελληνική, αφού την προηγούμενη χρονιά στην Ευρώπη το diesel έκλεισε με μερίδιο μόνο 36%, σημειώνοντας σημαντική πτώση σε σχέση με το 2017. Σε αντίθεση με το diesel, η βενζίνη ανέβασε το ποσοστό των πωλήσεών της στο 57%, από 50% την προπέρσινη χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου