Από το naftemporiki.gr
Αμερικανικές εταιρείες εγκατέστησαν περισσότερα ρομπότ πέρυσι από οποιοδήποτε άλλο προηγούμενο έτος, καθώς φθηνότερες και πιο ευέλικτες μηχανές γίνονται διαθέσιμες σε όλο και περισσότερες εταιρείες, διαφόρων μεγεθών, πέρα από «κλασικούς» τομείς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως αναφέρει το Reuters, δεδομένα από έρευνα της Association for Advancing Automation που ήταν να δημοσιοποιηθεί..
την Πέμπτη υποδείκνυαν πως τα κομμάτια/φορτία που διατέθηκαν έφτασαν τα 28.478, σχεδόν 16% πάνω απ' ό,τι το 2017. Η διάθεση σημείωσε άνοδο σε κάθε τομέα που παρακολουθεί ο εν λόγω φορέας, πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία, όπου στους κατασκευαστές παρατηρήθηκε μείωση μετά από ένα μεγάλο «κύμα» εξοπλισμού για νέα μοντέλα φορτηγών.
Σε άλλους τομείς σημειώθηκε πολύ μεγάλη άνοδος - όπως στα τρόφιμα και τα καταναλωτικά αγαθά, όπου οι διαθέσεις εκτοξεύτηκαν κατά 60% σε σχέση με πέρυσι. Αντίστοιχα, στα εργοστάσια ημιαγωγών και ηλεκτρονικών η άνοδος ήταν 50%, ενώ στους παραγωγούς μετάλλων στο 13%.
Η πίεση για περαιτέρω αυτοματοποίηση αυξάνεται, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν τα κόστη εργασίας. Πολλές εταιρείες που εξέταζαν το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης εργοστασίων στις ΗΠΑ από το εξωτερικό εξαιτίας των «εμπορικών πολέμων» της κυβέρνησης Τραμπ ενδεχομένως να βρουν στην αυτοματοποίηση τον καλύτερο τρόπο να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ακόμα και με υψηλότερου κόστους Αμερικανούς εργάτες.
Ο Μπομπ Ντόιλ, αντιπρόεδρος της Association for Advancing Automation, είπε πως ο αυτοματισμός κινείται πολύ πέρα από τα κλασικά του «προγεφυρώματα» σε εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και άλλους μεγάλους κατασκευαστές, σε αποθήκες και μικρότερα εργοστάσια.
Το 2018 ήταν η πρώτη φορά από το 2010 που εταιρείες αυτοκινήτων και εξαρτημάτων δεν αντιπροσώπευαν πάνω από το μισό των φορτίων που διατέθηκαν, φτάνοντας το 49%, σύμφωνα με την εν λόγω αναφορά. Το 2017, πάνω από το 60% πήγε σε αυτοκινητοβιομηχανίες. «Η βιομηχανία τροφίμων πραγματικά αρχίζει να απογειώνεται» ως αγορά αυτοματισμών, είπε ο Νταν Χάσλεϊ, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Kawasaki Robotics (USA).
Αμερικανικές εταιρείες εγκατέστησαν περισσότερα ρομπότ πέρυσι από οποιοδήποτε άλλο προηγούμενο έτος, καθώς φθηνότερες και πιο ευέλικτες μηχανές γίνονται διαθέσιμες σε όλο και περισσότερες εταιρείες, διαφόρων μεγεθών, πέρα από «κλασικούς» τομείς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως αναφέρει το Reuters, δεδομένα από έρευνα της Association for Advancing Automation που ήταν να δημοσιοποιηθεί..
την Πέμπτη υποδείκνυαν πως τα κομμάτια/φορτία που διατέθηκαν έφτασαν τα 28.478, σχεδόν 16% πάνω απ' ό,τι το 2017. Η διάθεση σημείωσε άνοδο σε κάθε τομέα που παρακολουθεί ο εν λόγω φορέας, πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία, όπου στους κατασκευαστές παρατηρήθηκε μείωση μετά από ένα μεγάλο «κύμα» εξοπλισμού για νέα μοντέλα φορτηγών.
Σε άλλους τομείς σημειώθηκε πολύ μεγάλη άνοδος - όπως στα τρόφιμα και τα καταναλωτικά αγαθά, όπου οι διαθέσεις εκτοξεύτηκαν κατά 60% σε σχέση με πέρυσι. Αντίστοιχα, στα εργοστάσια ημιαγωγών και ηλεκτρονικών η άνοδος ήταν 50%, ενώ στους παραγωγούς μετάλλων στο 13%.
Η πίεση για περαιτέρω αυτοματοποίηση αυξάνεται, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν τα κόστη εργασίας. Πολλές εταιρείες που εξέταζαν το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης εργοστασίων στις ΗΠΑ από το εξωτερικό εξαιτίας των «εμπορικών πολέμων» της κυβέρνησης Τραμπ ενδεχομένως να βρουν στην αυτοματοποίηση τον καλύτερο τρόπο να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ακόμα και με υψηλότερου κόστους Αμερικανούς εργάτες.
Ο Μπομπ Ντόιλ, αντιπρόεδρος της Association for Advancing Automation, είπε πως ο αυτοματισμός κινείται πολύ πέρα από τα κλασικά του «προγεφυρώματα» σε εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και άλλους μεγάλους κατασκευαστές, σε αποθήκες και μικρότερα εργοστάσια.
Το 2018 ήταν η πρώτη φορά από το 2010 που εταιρείες αυτοκινήτων και εξαρτημάτων δεν αντιπροσώπευαν πάνω από το μισό των φορτίων που διατέθηκαν, φτάνοντας το 49%, σύμφωνα με την εν λόγω αναφορά. Το 2017, πάνω από το 60% πήγε σε αυτοκινητοβιομηχανίες. «Η βιομηχανία τροφίμων πραγματικά αρχίζει να απογειώνεται» ως αγορά αυτοματισμών, είπε ο Νταν Χάσλεϊ, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Kawasaki Robotics (USA).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου