Από το worldenergynews.gr
Η νορβηγική κυβέρνηση ανέβαλε την λήψη απόφασης για το αν θα αναθέσει την κατασκευή ενός τερματικού σταθμού επεξεργασίας πετρελαίου στην Αρκτική μέχρι το τρίτο τρίμηνο του επόμενου έτους, ανακοίνωσε την Παρασκευή 14/12/2018.
Αν κατασκευαστεί, ο τερματικός σταθμός Veidnes θα λάβει αργό πετρέλαιο μέσω αγωγού από το πετρελαϊκό πεδίο Johan Castberg της Equinor, το οποίο αναμένεται να αρχίσει την παραγωγή στα τέλη του 2022.
Η Equinor αρχικά εγκατέλειψε..
τα σχέδια για ένα χερσαίο τερματικό σταθμό προκειμένου να περιορίσει το κόστος, προτιμώντας αντ 'αυτού να φορτώσει πετρέλαιο σε τάνκερ στον τομέα πριν την εξαγωγή τους στις παγκόσμιες αγορές.
Ωστόσο, το Κοινοβούλιο κάλεσε την κυβέρνηση να εξασφαλίσει την κατασκευή ενός χερσαίου τερματικού σταθμού, καθώς θα δημιουργούσε σημαντικές επενδύσεις και θέσεις εργασίας στην απομακρυσμένη περιοχή.
Το υπουργείο ενέργειας ανακοίνωσε την Παρασκευή 14/12 ότι χρειάζονται περαιτέρω μελέτες για το έργο, το οποίο υποστηρίζεται από τα εργατικά συνδικάτα.
Οι περιβαλλοντολόγοι, ωστόσο, αντιτίθενται τόσο για το πετρέλαιο όσο και για τον προτεινόμενο τερματικό σταθμό.
Η νορβηγική κυβέρνηση ανέβαλε την λήψη απόφασης για το αν θα αναθέσει την κατασκευή ενός τερματικού σταθμού επεξεργασίας πετρελαίου στην Αρκτική μέχρι το τρίτο τρίμηνο του επόμενου έτους, ανακοίνωσε την Παρασκευή 14/12/2018.
Αν κατασκευαστεί, ο τερματικός σταθμός Veidnes θα λάβει αργό πετρέλαιο μέσω αγωγού από το πετρελαϊκό πεδίο Johan Castberg της Equinor, το οποίο αναμένεται να αρχίσει την παραγωγή στα τέλη του 2022.
Η Equinor αρχικά εγκατέλειψε..
τα σχέδια για ένα χερσαίο τερματικό σταθμό προκειμένου να περιορίσει το κόστος, προτιμώντας αντ 'αυτού να φορτώσει πετρέλαιο σε τάνκερ στον τομέα πριν την εξαγωγή τους στις παγκόσμιες αγορές.
Ωστόσο, το Κοινοβούλιο κάλεσε την κυβέρνηση να εξασφαλίσει την κατασκευή ενός χερσαίου τερματικού σταθμού, καθώς θα δημιουργούσε σημαντικές επενδύσεις και θέσεις εργασίας στην απομακρυσμένη περιοχή.
Το υπουργείο ενέργειας ανακοίνωσε την Παρασκευή 14/12 ότι χρειάζονται περαιτέρω μελέτες για το έργο, το οποίο υποστηρίζεται από τα εργατικά συνδικάτα.
Οι περιβαλλοντολόγοι, ωστόσο, αντιτίθενται τόσο για το πετρέλαιο όσο και για τον προτεινόμενο τερματικό σταθμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου