Από το worldenergynews.gr
Τα δεξαμενόπλοια χημικών είναι ένα κρίσιμο εργαλείο της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας, μεταφέροντας χύδην μια σειρά υγρών προϊόντων σε όλο τον κόσμο.
Στην Ολλανδία, μια επιχείρηση σχεδίασης πλοίων η Koole Engineering έχει αναπτύξει αυτό που περιγράφει ως "επαναστατική τεχνολογία δεξαμενών" που μπορεί..
να βοηθήσει τα δεξαμενόπλοια χημικών να κάνουν εξοικονόμηση με διάφορους τρόπους.
Οι ελαφρές, κάθετες και κυλινδρικές δεξαμενές της Koole Engineering αποσυνδέονται και είναι ανεξάρτητες από το σκάφος στο οποίο κινούνται.
Σε ένα συμβατικό πλοίο, ο τοίχος, ο πυθμένας και η οροφή μιας δεξαμενής είναι μέρος του πλοίου, εξήγησε ο Dries van Gorkum, ναυτικός αρχιτέκτονας στην Koole Engineering, στο CNBC. Αυτό σημαίνει ότι η γάστρα του πλοίου είναι "άκαμπτα συνδεδεμένη" με τους τοίχους μιας δεξαμενής.
"Οι δεξαμενές μηχανικής Koole είναι ανεξάρτητες, κυλινδρικές δεξαμενές", πρόσθεσε ο Van Gorkum σε τηλεοπτική συνέντευξη του στο CNBC.
"Το κυλινδρικό σχήμα είναι ένα εύρωστο σχήμα για την αποθήκευση υγρών, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε λιγότερο ατσάλι με την ίδια ισχύ που έχει μια συμβατική κυβική δεξαμενή", πρόσθεσε.
Εκτός από τη χρήση λιγότερου διπλού χάλυβα, η Koole Engineering αναφέρει ότι οι δεξαμενές της μειώνουν το κόστος θέρμανσης και ψύξης κατά 80% και επιταχύνουν τον κύκλο εκφόρτωσης, πλυσίματος και επαναφόρτωσης του πετρελαιοφόρου κατά 40%.
Ο van Gorkum πρόσθεσε επίσης ότι, σε ένα συμβατικό δεξαμενόπλοιο, οποιαδήποτε κάμψη του πλοίου θα οδηγούσε επίσης σε κάμψη των δεξαμενών του. "Αυτό σημαίνει πρόσθετη καταπόνηση στην κατασκευή δεξαμενής, η οποία μπορεί να είναι επιζήμια για την ακεραιότητα της δεξαμενής, με αποτέλεσμα ρωγμές και διαρροή επικίνδυνων χημικών ουσιών".
Εξετάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, η σχέση μεταξύ σχεδιασμού δεξαμενής, καινοτομίας και σπατάλης είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά όταν πρόκειται για πετρέλαιο.
"Η μεταφορά του πετρελαίου εξαρτάται ιδιαίτερα από το να μπορεί να το τοποθετήσει σε δεξαμενές και στη συνέχεια να το μετακινήσει, συνήθως σε πλοία, αλλά συχνά και σε δεξαμενόπλοια καθ’ οδόν, ακόμα και σε στατικά δεξαμενόπλοια και δεξαμενές ", επεσήμανε ο John Miles, καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Cambridge,
"Η μετακίνηση από δεξαμενή σε δεξαμενή είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής του πετρελαίου και φυσικά κάθε φορά που μετακινείτε από δεξαμενή σε δεξαμενή πρέπει να καθαρισθούν και συνέπεια αυτού να υπάρξουν απώλειες", πρόσθεσε ο Miles.
"Εάν είναι δύσκολη δουλειά, χάνετε αρκετά χρήματα ... Έτσι ο σχεδιασμός της δεξαμενής είναι πολύ σημαντικός από την άποψη της αποτελεσματικότητας της συνολικής διαδικασίας".
Ο Miles εξήγησε ότι οτιδήποτε μειώνει τις απώλειες κατά τη μεταφορά είναι σημαντικό καθώς η μεταφορά είναι καθοριστική για την τιμή του πετρελαίου στην αντλία.
Τα δεξαμενόπλοια χημικών είναι ένα κρίσιμο εργαλείο της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας, μεταφέροντας χύδην μια σειρά υγρών προϊόντων σε όλο τον κόσμο.
Στην Ολλανδία, μια επιχείρηση σχεδίασης πλοίων η Koole Engineering έχει αναπτύξει αυτό που περιγράφει ως "επαναστατική τεχνολογία δεξαμενών" που μπορεί..
να βοηθήσει τα δεξαμενόπλοια χημικών να κάνουν εξοικονόμηση με διάφορους τρόπους.
Οι ελαφρές, κάθετες και κυλινδρικές δεξαμενές της Koole Engineering αποσυνδέονται και είναι ανεξάρτητες από το σκάφος στο οποίο κινούνται.
Σε ένα συμβατικό πλοίο, ο τοίχος, ο πυθμένας και η οροφή μιας δεξαμενής είναι μέρος του πλοίου, εξήγησε ο Dries van Gorkum, ναυτικός αρχιτέκτονας στην Koole Engineering, στο CNBC. Αυτό σημαίνει ότι η γάστρα του πλοίου είναι "άκαμπτα συνδεδεμένη" με τους τοίχους μιας δεξαμενής.
"Οι δεξαμενές μηχανικής Koole είναι ανεξάρτητες, κυλινδρικές δεξαμενές", πρόσθεσε ο Van Gorkum σε τηλεοπτική συνέντευξη του στο CNBC.
"Το κυλινδρικό σχήμα είναι ένα εύρωστο σχήμα για την αποθήκευση υγρών, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε λιγότερο ατσάλι με την ίδια ισχύ που έχει μια συμβατική κυβική δεξαμενή", πρόσθεσε.
Εκτός από τη χρήση λιγότερου διπλού χάλυβα, η Koole Engineering αναφέρει ότι οι δεξαμενές της μειώνουν το κόστος θέρμανσης και ψύξης κατά 80% και επιταχύνουν τον κύκλο εκφόρτωσης, πλυσίματος και επαναφόρτωσης του πετρελαιοφόρου κατά 40%.
Ο van Gorkum πρόσθεσε επίσης ότι, σε ένα συμβατικό δεξαμενόπλοιο, οποιαδήποτε κάμψη του πλοίου θα οδηγούσε επίσης σε κάμψη των δεξαμενών του. "Αυτό σημαίνει πρόσθετη καταπόνηση στην κατασκευή δεξαμενής, η οποία μπορεί να είναι επιζήμια για την ακεραιότητα της δεξαμενής, με αποτέλεσμα ρωγμές και διαρροή επικίνδυνων χημικών ουσιών".
Εξετάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, η σχέση μεταξύ σχεδιασμού δεξαμενής, καινοτομίας και σπατάλης είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά όταν πρόκειται για πετρέλαιο.
"Η μεταφορά του πετρελαίου εξαρτάται ιδιαίτερα από το να μπορεί να το τοποθετήσει σε δεξαμενές και στη συνέχεια να το μετακινήσει, συνήθως σε πλοία, αλλά συχνά και σε δεξαμενόπλοια καθ’ οδόν, ακόμα και σε στατικά δεξαμενόπλοια και δεξαμενές ", επεσήμανε ο John Miles, καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Cambridge,
"Η μετακίνηση από δεξαμενή σε δεξαμενή είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής του πετρελαίου και φυσικά κάθε φορά που μετακινείτε από δεξαμενή σε δεξαμενή πρέπει να καθαρισθούν και συνέπεια αυτού να υπάρξουν απώλειες", πρόσθεσε ο Miles.
"Εάν είναι δύσκολη δουλειά, χάνετε αρκετά χρήματα ... Έτσι ο σχεδιασμός της δεξαμενής είναι πολύ σημαντικός από την άποψη της αποτελεσματικότητας της συνολικής διαδικασίας".
Ο Miles εξήγησε ότι οτιδήποτε μειώνει τις απώλειες κατά τη μεταφορά είναι σημαντικό καθώς η μεταφορά είναι καθοριστική για την τιμή του πετρελαίου στην αντλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου