Από το worldenergynews.gr
Οι αερομεταφορείς που λειτουργούν στη Νορβηγία πρέπει να χρησιμοποιήσουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα αναμεμειγμένα με βιοκαύσιμα από το 2020, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Κλίματος και Περιβάλλοντος την Πέμπτη 4/10/2018.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Νορβηγίας να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, ανακοίνωσε ότι η βιομηχανία καυσίμων πρέπει..
να αναμειγνύει 0,5% προηγμένα βιοκαύσιμα με καύσιμα από το 2020 και μετά, κίνηση που θα αναγκάσει τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τα πιο ακριβά καύσιμα.
"Ο στόχος της κυβέρνησης είναι ότι μέχρι το 2030, το 30% των καυσίμων των αεροπορικών εταιρειών να είναι βιώσιμα με θετικό αποτύπωμα για το κλίμα», ανέφερε το υπουργείο.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 6 εκατομμύρια λίτρα από αυτά που είναι επίσης γνωστά ως βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς, ένα προϊόν αποβλήτων και υπολειμμάτων και δεν μπορεί να βασιστεί σε φοινικέλαιο, σύμφωνα με την υπουργό περιβάλλοντος και περιβάλλοντος της Νορβηγίας Ola Elvestuen στο Reuters.
Τα βιοκαύσιμα για την αεροπορία κοστίζουν περίπου δύο έως τρεις φορές περισσότερα από τα κανονικά καύσιμα, σύμφωνα με έκθεση της περιβαλλοντικής υπηρεσίας της Νορβηγίας, της αρχής πολιτικής αεροπορίας και του κρατικού φορέα Avinor, πρόσθεσε.
Ωστόσο, καθώς δεν υπάρχει λειτουργική αγορά για τα βιοκαύσιμα στην αεροπορία, οι πραγματικές τιμές είναι αβέβαιες, δήλωσε ο Elvestuen.
"Σύμφωνα με την έκθεση, η υποχρέωση ποσοστώσεως των προηγμένων βιοκαυσίμων κατά 0,5% μπορεί να αντιστοιχεί σε αύξηση των τιμών των αεροπορικών εταιρειών κατά περίπου 54 εκατομμύρια νορβηγικές κορώνες ετησίως", ανέφερε.
Το κόστος αυτό ανέρχεται σε περίπου 6,6 εκατομμύρια δολάρια.
Παρόλο που υπάρχουν και άλλες πρωτοβουλίες και δοκιμές σε όλο τον κόσμο, η Elvestuen δήλωσε ότι η κίνηση της Νορβηγίας να νομοθετεί για τη χρήση βιοκαυσίμων στην αεροπορία μπορεί να είναι το πρώτο νομοσχέδιο που εισάγεται παγκοσμίως για το θέμα.
"Όσο γνωρίζουμε, καμία άλλη χώρα δεν έχει προτείνει νομοθεσία παρόμοια με τα σχέδια της Νορβηγίας", δήλωσε ο υπουργός.
Τα αεροπορικά βιοκαύσιμα, τα οποία παράγονται σήμερα σε μικρές ποσότητες από ανανεώσιμες πηγές, αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου για τις εκπομπές CO2 των αεροπορικών εταιρειών από το 2020.
Οι αερομεταφορείς που λειτουργούν στη Νορβηγία πρέπει να χρησιμοποιήσουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα αναμεμειγμένα με βιοκαύσιμα από το 2020, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Κλίματος και Περιβάλλοντος την Πέμπτη 4/10/2018.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Νορβηγίας να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, ανακοίνωσε ότι η βιομηχανία καυσίμων πρέπει..
να αναμειγνύει 0,5% προηγμένα βιοκαύσιμα με καύσιμα από το 2020 και μετά, κίνηση που θα αναγκάσει τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τα πιο ακριβά καύσιμα.
"Ο στόχος της κυβέρνησης είναι ότι μέχρι το 2030, το 30% των καυσίμων των αεροπορικών εταιρειών να είναι βιώσιμα με θετικό αποτύπωμα για το κλίμα», ανέφερε το υπουργείο.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 6 εκατομμύρια λίτρα από αυτά που είναι επίσης γνωστά ως βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς, ένα προϊόν αποβλήτων και υπολειμμάτων και δεν μπορεί να βασιστεί σε φοινικέλαιο, σύμφωνα με την υπουργό περιβάλλοντος και περιβάλλοντος της Νορβηγίας Ola Elvestuen στο Reuters.
Τα βιοκαύσιμα για την αεροπορία κοστίζουν περίπου δύο έως τρεις φορές περισσότερα από τα κανονικά καύσιμα, σύμφωνα με έκθεση της περιβαλλοντικής υπηρεσίας της Νορβηγίας, της αρχής πολιτικής αεροπορίας και του κρατικού φορέα Avinor, πρόσθεσε.
Ωστόσο, καθώς δεν υπάρχει λειτουργική αγορά για τα βιοκαύσιμα στην αεροπορία, οι πραγματικές τιμές είναι αβέβαιες, δήλωσε ο Elvestuen.
"Σύμφωνα με την έκθεση, η υποχρέωση ποσοστώσεως των προηγμένων βιοκαυσίμων κατά 0,5% μπορεί να αντιστοιχεί σε αύξηση των τιμών των αεροπορικών εταιρειών κατά περίπου 54 εκατομμύρια νορβηγικές κορώνες ετησίως", ανέφερε.
Το κόστος αυτό ανέρχεται σε περίπου 6,6 εκατομμύρια δολάρια.
Παρόλο που υπάρχουν και άλλες πρωτοβουλίες και δοκιμές σε όλο τον κόσμο, η Elvestuen δήλωσε ότι η κίνηση της Νορβηγίας να νομοθετεί για τη χρήση βιοκαυσίμων στην αεροπορία μπορεί να είναι το πρώτο νομοσχέδιο που εισάγεται παγκοσμίως για το θέμα.
"Όσο γνωρίζουμε, καμία άλλη χώρα δεν έχει προτείνει νομοθεσία παρόμοια με τα σχέδια της Νορβηγίας", δήλωσε ο υπουργός.
Τα αεροπορικά βιοκαύσιμα, τα οποία παράγονται σήμερα σε μικρές ποσότητες από ανανεώσιμες πηγές, αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου για τις εκπομπές CO2 των αεροπορικών εταιρειών από το 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου