Από το worldenergynews.gr
Η κορυφή των 22.000 τόνων για την πλατφόρμα γεώτρησης τοποθετήθηκε στη θέση της στο Johan Sverdrup στη Βόρεια Θάλασσα το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η Equinor και οι εταίροι του Johan Sverdrup είναι οι πρώτοι χρήστες στον κόσμο αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας.
Την Πέμπτη 31 Μαΐου, η κορυφή της πλατφόρμας γεώτρησης Johan Sverdrup ξεκίνησε..
από το Aibel στο Haugesund για το Bømlafjorden στο Stord.
Η χαλύβδινη δομή των 22.000 τόνων μεταφέρθηκε από την φορτηγίδα στο μεγαλύτερο πλοίο βαρέως ανυψώσεως στον κόσμο. Όλα για το 11ωρο ταξίδι στο μπουφάν περιμένοντας την κορυφή του στο πεδίο Johan Sverdrup.
Μετά τις αρχικές προετοιμασίες, η πραγματική εργασία εγκατάστασης χρειάστηκε μόνο τρεις ώρες. Αυτό καθιστά πιθανόν την ταχύτερη εγκατάσταση ενός μεγάλου, πλήρως ολοκληρωμένου άνω μέρους.
Η πλατφόρμα γεώτρησης Johan Sverdrup έχει πλέον ολοκληρωθεί κατά 85%. Η τελευταία φάση - σύνδεση και δοκιμή - αρχίζει τώρα. Η πλατφόρμα πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο και η επανασύνδεση με την πλατφόρμα των οκτώ φρεατίων που προηγήθηκε από το ημι-υποβρύχιο Deepsea Atlantic το 2016 αρχίζει στο τέλος του έτους.
"Η θέση της πλατφόρμας γεώτρησης και την ολοκλήρωση των προκατασκευασμένων πηγαδιών αναμένεται προς το τέλος του έτους και, προετοιμασία για το πρώτο πετρέλαιο στα τέλη του 2019", δήλωσε ο Stig Åtland, επικεφαλής της γεώτρησης και του Johan Sverdrup .
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα γεώτρησης θα ξεκινήσει τη διάνοιξη νέων φρεατίων στο πεδίο, τόσο για την πρώτη όσο και για τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του Johan Sverdrup. Συνολικά, μπορούν να διανοιχθούν έως και 48 πηγάδια.
Η κορυφή των 22.000 τόνων για την πλατφόρμα γεώτρησης τοποθετήθηκε στη θέση της στο Johan Sverdrup στη Βόρεια Θάλασσα το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η Equinor και οι εταίροι του Johan Sverdrup είναι οι πρώτοι χρήστες στον κόσμο αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας.
Την Πέμπτη 31 Μαΐου, η κορυφή της πλατφόρμας γεώτρησης Johan Sverdrup ξεκίνησε..
από το Aibel στο Haugesund για το Bømlafjorden στο Stord.
Η χαλύβδινη δομή των 22.000 τόνων μεταφέρθηκε από την φορτηγίδα στο μεγαλύτερο πλοίο βαρέως ανυψώσεως στον κόσμο. Όλα για το 11ωρο ταξίδι στο μπουφάν περιμένοντας την κορυφή του στο πεδίο Johan Sverdrup.
Μετά τις αρχικές προετοιμασίες, η πραγματική εργασία εγκατάστασης χρειάστηκε μόνο τρεις ώρες. Αυτό καθιστά πιθανόν την ταχύτερη εγκατάσταση ενός μεγάλου, πλήρως ολοκληρωμένου άνω μέρους.
Η πλατφόρμα γεώτρησης Johan Sverdrup έχει πλέον ολοκληρωθεί κατά 85%. Η τελευταία φάση - σύνδεση και δοκιμή - αρχίζει τώρα. Η πλατφόρμα πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο και η επανασύνδεση με την πλατφόρμα των οκτώ φρεατίων που προηγήθηκε από το ημι-υποβρύχιο Deepsea Atlantic το 2016 αρχίζει στο τέλος του έτους.
"Η θέση της πλατφόρμας γεώτρησης και την ολοκλήρωση των προκατασκευασμένων πηγαδιών αναμένεται προς το τέλος του έτους και, προετοιμασία για το πρώτο πετρέλαιο στα τέλη του 2019", δήλωσε ο Stig Åtland, επικεφαλής της γεώτρησης και του Johan Sverdrup .
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα γεώτρησης θα ξεκινήσει τη διάνοιξη νέων φρεατίων στο πεδίο, τόσο για την πρώτη όσο και για τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του Johan Sverdrup. Συνολικά, μπορούν να διανοιχθούν έως και 48 πηγάδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου