Από το worldenergynews.gr
Καθώς το ενδιαφέρον της αγοράς στρέφεται στην πορεία των διυλιστηρίων τόσο ενόψει της πορείας ιδιωτικοποίησης των ΕΛΠΕ όσο και λόγω της Μότορ Όιλ η UBS δημοσιοποιεί τις εκτιμήσεις για την κερδοφορία και τα αποτελέσματα του α τριμήνου του 2018.
Συνολικά για τα ευρωπαικά διυλιστήρια η UBS προβλέπει μείωση των περιθωρίων κέρδους στα 3,8 δολ/βαρέλι έναντι 4,3 δολ που ήταν οι αρχικές της εκτιμήσεις. Αυτό συνέβη λόγω μείωσης της ζήτησης και αύξησης της τιμής του πετρελαίου. H αδυναμία ήταν συνολική με εξαίρεση τα περιθώρια στο crude.
Παρά ταύτα η ανάλυση αναμένει..
βελτίωση των περιθωρίων στο β και γ τρίμηνο που θα επιτρέψει στην μέση διαμόρφωση για το σύνολο του 2018 μεταξύ 4,7 και 4,8 δολ/βαρέλι.
Για την Μότορ Όιλ η εκτίμηση είναι ότι στο α τρίμηνο θα εμφανίσει EBITDA 109 εκατ ευρώ έναντι 169 εκατ το α τρίμηνο του 2017 και καθαρό αποτέλεσμα 53 εκατ από 89.
Για τα ΕΛΠΕ οι προβλέψεις εκτιμούν για το α τρίμηνο του 2018 EBITDA 145 εκατ στο α τρίμηνο έναντι 229 το 2017 και καθαρά κέρδη 58 έναντι 126 εκατ. ευρώ το α τρίμηνο του 2017.
Στις τρέχουσες κεφαλαιοποιήσεις 18,58 ευρώ η Mότορ Όιλ διαπραγματεύεται 8,2 φορές τα κέρδη του 2018 και 7,8 αυτά του 2019 σύμφωνα με την UBS, 5,2 σχέση EV/EBITDA και 8,6% μερισματική απόδοση. Η τιμή – στόχος διατηρείται στα 22 ευρώ με ένδειξη buy.
Aντίστοιχα τα ΕΛΠΕ στα 8,40 ευρώ έχουν 8,7 φορές τα κέρδη του 2018, μερισματική απόδοση 5,4% και EV/EBITDA 6,4. Η τιμή –στόχος είναι τα 8,5 ευρώ με ένδειξη Neutral.
Kατά το α τρίμηνο τα περιθώρια της βενζίνης για τα ευρωπαικά διυλιστήρια έπεσαν κατά 7% χαμηλότερα και από τον 5ετή μέσο όρο κατά 4%. Και στο ντήζελ έπεσαν κατά 13% , 8% χαμηλότερα από τον μέσο όρο 5ετίας.
Οι αποτιμήσεις των ευρωπαικών διυλιστηρίων
Καθώς το ενδιαφέρον της αγοράς στρέφεται στην πορεία των διυλιστηρίων τόσο ενόψει της πορείας ιδιωτικοποίησης των ΕΛΠΕ όσο και λόγω της Μότορ Όιλ η UBS δημοσιοποιεί τις εκτιμήσεις για την κερδοφορία και τα αποτελέσματα του α τριμήνου του 2018.
Συνολικά για τα ευρωπαικά διυλιστήρια η UBS προβλέπει μείωση των περιθωρίων κέρδους στα 3,8 δολ/βαρέλι έναντι 4,3 δολ που ήταν οι αρχικές της εκτιμήσεις. Αυτό συνέβη λόγω μείωσης της ζήτησης και αύξησης της τιμής του πετρελαίου. H αδυναμία ήταν συνολική με εξαίρεση τα περιθώρια στο crude.
Παρά ταύτα η ανάλυση αναμένει..
βελτίωση των περιθωρίων στο β και γ τρίμηνο που θα επιτρέψει στην μέση διαμόρφωση για το σύνολο του 2018 μεταξύ 4,7 και 4,8 δολ/βαρέλι.
Για την Μότορ Όιλ η εκτίμηση είναι ότι στο α τρίμηνο θα εμφανίσει EBITDA 109 εκατ ευρώ έναντι 169 εκατ το α τρίμηνο του 2017 και καθαρό αποτέλεσμα 53 εκατ από 89.
Για τα ΕΛΠΕ οι προβλέψεις εκτιμούν για το α τρίμηνο του 2018 EBITDA 145 εκατ στο α τρίμηνο έναντι 229 το 2017 και καθαρά κέρδη 58 έναντι 126 εκατ. ευρώ το α τρίμηνο του 2017.
Στις τρέχουσες κεφαλαιοποιήσεις 18,58 ευρώ η Mότορ Όιλ διαπραγματεύεται 8,2 φορές τα κέρδη του 2018 και 7,8 αυτά του 2019 σύμφωνα με την UBS, 5,2 σχέση EV/EBITDA και 8,6% μερισματική απόδοση. Η τιμή – στόχος διατηρείται στα 22 ευρώ με ένδειξη buy.
Aντίστοιχα τα ΕΛΠΕ στα 8,40 ευρώ έχουν 8,7 φορές τα κέρδη του 2018, μερισματική απόδοση 5,4% και EV/EBITDA 6,4. Η τιμή –στόχος είναι τα 8,5 ευρώ με ένδειξη Neutral.
Kατά το α τρίμηνο τα περιθώρια της βενζίνης για τα ευρωπαικά διυλιστήρια έπεσαν κατά 7% χαμηλότερα και από τον 5ετή μέσο όρο κατά 4%. Και στο ντήζελ έπεσαν κατά 13% , 8% χαμηλότερα από τον μέσο όρο 5ετίας.
Οι αποτιμήσεις των ευρωπαικών διυλιστηρίων
Οι προβλέψεις για τα περιθώρια κέρδους στον κλάδο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου