Από το energypress.gr
Από την 1η Ιανουαρίου έχει τεθεί σε λειτουργία ο δεύτερος αγωγός μεταφοράς πετρελαίου από τη Ρωσία στην Κίνα, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Έτσι, η Κίνα μπορεί πλέον να εισάγει 30 εκ. τόνους ρωσικού αργού πετρελαίου το χρόνο, από το σύστημα Ανατολικής Σιβηρίας – Ειρηνικού Ωκεανού (ESPO: East Siberia-Pacific Ocean).
Μέχρι πρότινος, η δυνατότητα..
που προσέφερε ο πρώτος κλάδος του ESPO έφτανε τα 15 εκ. τόνους.
Η Ρωσία είναι ο βασικός προμηθευτής πετρελαίου της Κίνας, έχοντας ξεπεράσει τη Σαουδική Αραβία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η αύξηση των πωλήσεων ρωσικού πετρελαίου στην Κίνα θα επηρεάσει την τιμή πώλησης του ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη, καθώς οι ποσότητες ρωσικού αργού που εξάγονται από τον λιμάνι Πριμόρσκ στη Βαλτική, θα μειωθούν.
Από την 1η Ιανουαρίου έχει τεθεί σε λειτουργία ο δεύτερος αγωγός μεταφοράς πετρελαίου από τη Ρωσία στην Κίνα, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Έτσι, η Κίνα μπορεί πλέον να εισάγει 30 εκ. τόνους ρωσικού αργού πετρελαίου το χρόνο, από το σύστημα Ανατολικής Σιβηρίας – Ειρηνικού Ωκεανού (ESPO: East Siberia-Pacific Ocean).
Μέχρι πρότινος, η δυνατότητα..
που προσέφερε ο πρώτος κλάδος του ESPO έφτανε τα 15 εκ. τόνους.
Η Ρωσία είναι ο βασικός προμηθευτής πετρελαίου της Κίνας, έχοντας ξεπεράσει τη Σαουδική Αραβία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η αύξηση των πωλήσεων ρωσικού πετρελαίου στην Κίνα θα επηρεάσει την τιμή πώλησης του ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη, καθώς οι ποσότητες ρωσικού αργού που εξάγονται από τον λιμάνι Πριμόρσκ στη Βαλτική, θα μειωθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου