Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Έξι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν το πρώτο μεγάλο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Από το worldenergynews.gr
Η Ford, η BMW, η Daimler και η Volkswagen Group με την Audi και την Porsche έχουν παρουσιάσει ένα κοινό σχέδιο για την κατασκευή σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Με την ονομασία IONITY, η κοινοπραξία σκοπεύει να ..
εγκαταστήσει 400 σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος έως το 2020, ενώ τα πρώτα 20 σημεία θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους σύμφωνα με το CNBC.

Ο επικεφαλής της επιχείρησης, διευθύνων σύμβουλος της IONITY Michael Hajesch, δήλωσε την Παρασκευή 3/11 ότι το δίκτυο θα περιορίσει τις ανησυχίες  για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

"Η IONITY θα επιτύχει τον κοινό στόχο μας να παρέχουμε στους πελάτες γρήγορη χρέωση και ψηφιακή πληρωμή, για να διευκολύνουμε τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων", συμπλήρωσε.

Μια αρχική φάση 20 σταθμών φόρτισης θα κατασκευαστεί στα υπάρχοντα πρατήρια βενζίνης σε μεγάλους δρόμους της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Νορβηγίας. 

Τοποθετημένα ανά 75 μίλια, κάθε σημείο φόρτισης θα επιτρέψει σε πολλού οδηγούς να φορτίζουν ταυτόχρονα τα οχήματά τους .

Το δίκτυο θα βασίζεται σε ένα νέο πρότυπο τεχνολογίας συνδυασμένου συστήματος φόρτισης (CCS), το οποίο θα δέχεται διαφορετικές μάρκες και μοντέλα αυτοκινήτων. 

Η υποσχόμενη χωρητικότητα των 350 κιλοβάτ ανά σημείο φόρτισης υπερδιπλασιάζει το ισχύον πρότυπο της Tesla για τους φορτιστές της δεύτερης γενιάς με χωρητικότητα μέχρι 145 kW.

Η Daimler ανακοίνωσε ότι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα  οι μπαταρίες που κατασκευάζονται για να δεχτούν τη νέα τεχνολογία θα είναι σε θέση να επαναφορτίζουν σε ένα "κλάσμα του χρόνου" των σημερινών σταθμών.

Και παρόλο που δεν υπάρχουν αξιόπιστες εκτιμήσεις για το χρόνο επαναφόρτισης, η Porsche ισχυρίστηκε το 2016 ότι εάν κατασκευαστούν σταθμοί γρήγορης φόρτισης, η μπαταρία αυτοκινήτου της 2019 Mission E θα μπορούσε να φορτίσει το 80% σε περίπου 15 λεπτά.

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας κυριες και κυριοι.Εγω προσωπικα εχω δει και στην τηλεοραση και στο ιντερνετ δυο ελληνες επιστημονες που μαζι η ο καθε ενας μονος εχουν λυση το ενεργειακο προβλημα του πλανητη.ΑΛΛΑ.Ο ενας επιστημονας πουλησε την πατεντα του δημοσια στον κυριο Καμμενο για λογαριασμο του ελληνικου στρατου,με την πατεντα δημιουργης υδρογονο απο νερο και απελευθερωνης καθαρο οξυγονο στην ατμοσφαιρα,και ταυτοχρονα λειτουργουσε μια μηχανη εσωτερικης καυσης υδρογονου.Θα μπορουσε ο στρατος εαν ηθελε πανω απο μια γεωτρηση ποσημου νερου να φτιαξει ενα εργοστασιο παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας με υδρογονο.Παραγωγη υδρογονου παραγωγη οξυγονου που μπορει να αποθηκευτη και να πουληθει με ελαχιστα εξωδα μονο για μηχανηματα και προσωπικο.Οδευτερος επιστημονας ζη απομωνομενος στην κρητη μονοςΕχει πολλες εφευρεσεις και μια που δενει απο νερο υδρογονο για καυση και οξυγονοΕπησης εχει βρει και την μπαταρια που δεν χαλαει δεν φθηρεται.και ειναι και φτηνη.Μπορει να χρεισημοποιηθει παντου.ΑΛΛΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.ΕΦΑΡΜΟΣΤΑΙ ΤΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή